|
|
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 16 jun 2010 - 20:09 | |
| de wereld om mij heen draaid maar door maar die maand wilde ik dat niet ik wilde dat de tijd stil stond en nooit meer verder zou gaan ik denk wat doet het mij aan ik wil niet meer verder wat heeft het voor zin het leven heeft een eind maar ook een begin ik sta stil en kijk om mij heen alles is weer zoals voorheen maar een ding is anders jij bent er niet meer en dat doet mij het meeste zeer ik weet niet waar jij bent daar boven of om mij heen ik voel mij nu soms alleen veel vrienden en familie die mij en elkaar steunen maar ik kan niet meer op jou leunen. de liefde die ik mis is ontelbaar veel ik ben niet meer heel ik ben op een plek leeg dat brengt veel verdriet teweeg pap we hadden langer verdient maar wat ik het meeste mis is mijn allerliefste vriend.
zelf gemaakt sun. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes zo 20 jun 2010 - 14:15 | |
| wandelen langs het strand wandelen in het bos wandelen in het park. je ging met mij overal naar toe maakte niet uit hoe je was en bent mijn alles maar die dag werd alles wazig alles was een waas ik was mezelf niet meer de baas ik voelde verdriet maar huilen deed ik bijna niet ik weet niet waarom maar ik ond het ook niet stom voor mij was het heel raar en kreeg ik niks voor elkaar ik weet nu zeker dt je bij mij bent maar op deze manier ben ik niet gewend ik zal altijd aan je denken en je nooit vergeten pap wij zijn een maar niet meer als voorheen.
zelf gemaakt. |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 22 jun 2010 - 15:26 | |
| wow echt heel mooi Sunpaw!
Jij bent mijn zus voor altijd niemand kan ons scheiden want wij horen bij elkaar wij zijn zussen , en daar komt niets tussen wij zijn er voor elkaar; in moeilijke en makkelijke tijden steunen wij elkaar wij houden van elkaar en blijven bij elkaar voor eeuwig Omdat wij zussen zijn..!! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 22 jun 2010 - 16:04 | |
| waarom is er zoveel leed en waarom is er zoveel pijn waarom kunnen jij en ik niet gewoon samen zijn?
waarom komen steeds die tranen waarom verdwijnt telkens mijn lach waarom lijkt het altijd nacht geef me toch een nieuwe dag |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 22 jun 2010 - 16:32 | |
| Gehandicapt Gehandicapt, toe, hef je hoofd omhoog! Laat de omgeving zien hoe je het doet. Jij kunt het toch niet helpen dat je zo door het leven moet.
Ook al gaat niet alles zoals jij het hebben wou, jij hebt ook recht op een mooi leven, de wereld is ook voor jou.
Blijf niet zitten in de schaduw, sluit je overal bij aan, toon je wil om mee te leven, blijf niet op het kruispunt staan.
Of het nu sport is of je studie jouw talent mag er best zijn, al duurt het dan misschien wat langer om ook bij die top te zijn.
Meedoen is beter dan winnen, het plezier dat geeft je moed. Je medestander zal je helpen, en dat maakt het dan weer goed. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 22 jun 2010 - 17:14 | |
| mooi purplepaw en iedereen hier is mijn volgende gedicht
kwijt ik weet dat het niet anders kan ik weet wat betekend houden van ik weet hoe ik mezelf moet zijn en dat vind ik altijd fijn maar waarom voel ik dan dat ik iets mis iets dat heel erg groot is maar wel normaal en niet kolossaal ik doe mijn ogen dicht en zie niks meer om mij heen ik ben nu in mijn hoofd alleen maar ik weet nog steeds niet wat het is dat gene wat ik mis.
dit is mijn tweede gedicht.
mijn wereld dit hier wat ik nu in mijn handen heb. dit hier wat heel veel bladzijdes heeft, dit hier dat de hele dag door mijn gedachte zweeft. het is iets waar ik veel bewondering voor heb .waar ik mijn eigen gang kan gaan. als ik op school zit denk, teken en heb ik het maar over dat ene ding dit ding waar ik zelfs een lied over zing. als ik thuis kom loop ik naar de keuken pak wat lekkers en ga naar de kamer en ga zitten en heb in mijn hoofd dat ene ding dat ding waar ik zoveel om geef dat ding waar ik mijn leven op afkets dat ding heet warrior cats. als er een nieuw boek uit is vlieg ik naar de winkel en ben ik de eerste die hem heeft zo snel dat de wereld er van beeft. die wereld is mijn uitlaatklep dat waar ik het telkens over heb. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 22 jun 2010 - 19:00 | |
| mezelf, mijn hart ik verraad je steeds doe alsof ik je niet ken doe alsof ik een ander ben
mezelf, mijn geest ik verlies je steeds zie je niet, ook al ben je om me heen, overal
mezelf, mijn gedachten ik schenk geen aandacht hoor je niet, laat je gaan drie keer kraaide de haan
verrader, judas mijn eigen geest, mijn eigen wezen, waarom verraadt ik mijn leven |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 23 jun 2010 - 15:11 | |
| verliefd. ik ben verliefd op iemand op iemand waar ik mijn hart aan verwant die gene ziet niet wat ik bedoel die gene weet niet hoe ik me voel jij staat onderaan in de aula op school je kijkt om je heen maar waar gaan je gedachte heen ik wil met jou omdat ik alleen jou als jongen vertrouw geen enkele ander heeft deze kans. ik niks in een ander alleen in jou omdat ik je vertrouw je zegt wel nee maar ben je daar dan ook echt tevreden mee? je staat daar nog steeds ik kijk naar jou onder aan de trap nee kevin dit is geen grap. dit is in real life en ik heb het zelf gemaakt dit heeft sunpaw de poes tegen steelpaw te zeggen mijn hart van staaleen hart van staal heb ik voor jou en alleen voor jou ik vertrouw jou tot in den dood zelfs als de sterrenclan onze liefde verbood. ik hou van jou alleen van jou zonder jou is mijn leven grauw we jagen samen in het bos we liggen samen op het mos en kijken elkaar aan waar haal ik de liefde vandaan ik geef mijn hart aan jou omdat ik van je hou. xxx sunpaw zelf gemaakt |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 23 jun 2010 - 18:56 | |
| wow echt mooi allemaal!!!! :cherry: Dit vind ik echt een heeeeeel super mooi gedicht!!!!!!
Echt van iemand houden Als je echt van iemand houdt Iemand alles toevertrouwd Één die echt weet wie je bent Ook je zwakke plekken kent Die je bijstaat en vergeeft Één die naast en in je leeft Dan voel je pas wat leven is En dat liefde geven is
|
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes vr 25 jun 2010 - 7:43 | |
| dat is niet echt rijmend maar wel mooi |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 26 jun 2010 - 12:03 | |
| wel hoor als je kunt lezen hijhij leeft mij hij leeft in jou en alles wat ik zie daar is hij ook nooit is een berg mij te hoog heb vertrouwen hou moed hij leeft in mij hij leeft in jou maakt over alles wat wij zien kijk in het water kijk in je hart in jou reflectie leeft hij in jou en hij zal nooit verlorengaan hij leeft in jou hij leeft in mij en daar ga ik nooit aan voor bij. ja het is een beetje lion king tekst maar wel mooi. ou van ik hou van jou om je lach ik hou van jou van dag tot dag lieverd je bent mijn hart en mijn ziel et leek net of dat viel ik hou vn jou mijn leven lang nooit word ik meer bang het leek net of dat viel wie mij meer liefde heeft gegeven bestaat niet het is onwerkelijk hoe veel ik van jou hield voor altijd blijf ik van jou houden ik hou van jou voor altijd en mooi niet dan dat verwijnd ik zie je wel weer over een tijd maar mooi niet dat iets ons scheid. |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 29 jun 2010 - 14:05 | |
| wow mooi sunpaw!
Liefde is... Liefde is; genieten van elkaar, van alles wat je samen deelt. Zij van jou en jij van haar, omdat je je bij haar nooit verveelt.
Liefde is; genieten van elk moment, van elk, uur elke minuut en seconde dat je bij elkaar bent. Samen als een, door gevoelens verbonden.
Liefde is; er voor elkaar zijn, óók als het even wat minder gaat. Het leven is niet altijd fijn, maar weet dat je er niet alleen voorstaat.
Liefde is; jezelf kunnen zijn, je nergens voor hoeven schamen. Voor schoonheidsfoutjes, groot of klein, maar gewoon jezelf zijn, samen.
Liefde is meer dan houden van, het is niet te omschrijven. Maar iets wat je alleen voelen kan, een gevoel dat eeuwig moet blijven.
Liefde is wat ik nu voel, voor jou, mijn lieve meid. En wat ik hiermee nu bedoel; ik wil je nooit meer kwijt!
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 3 jul 2010 - 16:31 | |
| Sorry als ik klaag Het spijt me voor vandaag Het spijt me ook nog morgen Zelfs ik heb zomaar zorgen
Zelfs ik ben ontevreden Zelfs ik haat wie ik ben Zelfs ik huil telkens tranen Voor wie ik eigenlijk niet ken
Want ik ken toch mezelf niet Ik weet niet wat ik moet In mijn eigen ogen Is geen van mijn daden goed
Ik zal met mijzelf leren leven Je raakt jezelf niet kwijt Maar soms moet ik toch denken 'Meid, je bent verloren tijd' |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 3 jul 2010 - 17:35 | |
| De duisternis veroorzaakte eenzaamheid om me heen, Ik kon niemand vertrouwen of geloven ik stond alleen Maar het licht vond een pad Je was zo mooi dat ik me naam vergat Ik stamelde een belediging en die eindigde goed wij begonnen te flirten het was suikerzoet. Jij was mijn licht, mijn ster en mijn zon eerst wou ik je beledigen hoewel dat niet kon. Je was mooi, slim gewoon perfect Toen liep je langs met je staart naar me uitgerekt Ik stamelde dom en had geen woorden. om zo´n schoonheid te verwoorden. We werden dol op elkaar. Het was liefde en volledig waar
Jij bent mijn zon, Sunpaw
by Steelpaw Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 3 jul 2010 - 20:50 | |
| ik zag je vaak als kitten in de kraamkamer maar ik was een schamer ik was verlegen maar de zon doorbrak de regen er daalde een regenboog naar bene die brachte het lot ons twee wij twee voor altijd en niks dat ons scheid de liefde die hier bloeid word overvloeid dit is wat ik altijd al wou steelpaw ik hou van jou en jij geeft mij een hart van staal steelpaw by sunpaw |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 3 jul 2010 - 20:57 | |
| Ik heb wel wat gedichtjes maar ze rijmen niet xD
» Time
It's time, my time has come. It's time to forget me. I have to go, and let you live you life. Don't grieve over me, I'm not important.
» Death
It is pitch black outside on the street. It's storming, everyone is inside except me. I'm just sitting there. It begins to snow, but I don't care. The snow buries me, and I die. Is that death? Cold Blackness?
» Abandoned
As cold as stone I'm thrown out of my house, I'm not beautiful or cute enough, so I'm abandoned and sentenced to die.
» Chased
I'm being chased by Death, it closing in, I run for my life but is too late, Death caught me and I'm gone, taken by Death.
» Rest in Peace
I would have protected you with my life, but I lost the battle from Faith, I lost and Faith's price was you, my dearest and most precious friends. Your life wil continue in heaven. I've always loved you, more than anything in my miserable life. I've died for you so you'd still be here.
Oxnard en Hamtaro, Rest in Peace. |
|
| |
121
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 6 jul 2010 - 12:14 | |
| darkkit
de duisternis de schaduw de nacht en de maan waar kom ik eigenlijk vandaan de duisternis in mij is groot dat is waar een kat niet om hoopt ik ben duister ik ben slecht ik stem altijd in voor een gevecht de wereld om mij heen is duister en alleen er is geen licht voor mij nergens niet dat is hoe mijn verhaal geschied.
zelf gemaakt door darkkit
|
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 6 jul 2010 - 14:40 | |
| Mijn nicht Cindy is 2 jaar geleden overleden en heb ik dit gedicht gemaakt voor mijn tante's
Cindy waar ben je nu we missen jouw vreselijk nu Cindy je bent zo dicht bij maar ook zo ver weg 2 jaar geleden op een warme zomerdag Ontglipt je uit ons leven Meer jaren zijn je niet gegeven We moeten zonder jouw verder weer Het lukt wel maar vraag niet hoe De ene dag met een lach de ander dag met een traan Zo zal het verder met ons gaan Meisje waar je ook bent We zien je in aan de hemel staan Als een ster helder schitteren Wakend over ons in de nacht Elke dag staat er een kaars voor je aan Wetend dat we jouw nooit zullen vergeten En dicht bij ons zal zijn Dit is nu wat wij willen zeggen We houden van je en blijven we je voor altijd missen |
|
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes | |
| |
|
| |
|