We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:07
Muuhh ik had me er gewoon heel erg op verheugd D:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:12
Even weer met m'n vertrouwde account posten enzo xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:19
@Cato;; Er kwam niemand op mijn verjaardag ;-; Voor de meeting, maar alsnog loner d:
Geen idee of ik nog wel zin heb om verder te schrijven, alles wat met WC te maken heeft geeft me niet echt een idee ..
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
CAT'S PROFILE Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:20
pff, ik heb 2 brieven (waarschijnlijk voor mijn verjaardag van vrijdag) voor mij liggen en ik wil ze open maken! Maar ik weet niet of ik dat wel zou doen. Wand ik ben pas over 2 dagen jarig.... *staart naar de witte en bruine enveloppen voor zich*
zo te zien ben ik niet vergeten door een paar mensen in real life...
Laatst aangepast door Lovelypaw op wo 19 jun 2013 - 18:21; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:24
Ik moet nu ook huilen :c
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:24
Spitfire schreef:
W-why?
Lovelypaw
Member
CAT'S PROFILE Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:26
Ik heb ooit 1 verjaardagsfeest gegeven en daarin ben ik huilend naar mijn kamer gerend omdat ik werd uitgescholden door de kinderen van mijn klas die waren gekomen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:29
Shrewleap schreef:
Spitfire schreef:
W-why?
Ik krijg net allemaal berichtjes op Twitter die niet heel geweldig fijn zijn ;~;
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:31
Spitfire schreef:
Shrewleap schreef:
Spitfire schreef:
W-why?
Ik krijg net allemaal berichtjes op Twitter die niet heel geweldig fijn zijn ;~;
Is er een reden voor of is het gewoonweg zomaar? En daarom ontwijk ik ook meerdere social networks x'D Ik heb alleen fb en daar zijn vervelende berichtjes nauwelijks voorkomend, in mijn geval dan d:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:44
Ugh, geen zin in straks *Nors gezicht* *zucht*
Lovelypaw
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:46
Ik heb net een kaart ontvangen van mijn klasgenoten en er staan zo veel lieve dingen in. Ik kan me niet herinneren wanneer ik laats zo blij was! Ze zijn me niet vergeten, in tegendeel ze hopen juist dat ik zo snel mogelijk terug naar school kom ^-^ ^-^ ^-^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.