We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 15:42
Setje van Splitfire is beautifull! <3 En happy 333 Babs! Hugs and virtual kisses! <33 Mad Hatter; Welcome on Warrior Cats!
Hey Everyone c: *Werkt aan haar aanmelding voor de med. cat Apprentice van de ShadowClan (terwijl ze studeert)* Veel succes iedereen die zich wilt aanmelden hiervoor!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 17:09
Sunnykit schreef:
Sunny schreef:
Sunnykit schreef:
ik verveel me =/
Ik moet nog leren maar dat is veel te f***ing saaaai! ;'D Doe eens een salto! c:
kan ik niet xd
Ik heb een vriendin, en die haar broer zegt dat altijd tegen IEDEREEN! Zijn droom is dat hij dat ooit zegt tegen een random mensje op straat en dat die dan opeens een salto doet--' En dat noemt zich dan een 15 jarige persoon x'D
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 17:22
Meap, meap. Iemand die verstand heeft van GIMP en mij kan uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan nu ik in de gereedschap kist als ik op z'n knopje druk onderin niets meer krijg, maar dubbel moet klikken om een nieuw venstertje te openen. Hoe verhelp ik dit? ._.