|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:49 | |
| @Esmee;; Noes ._. Je wilt me toch echt niet in de richting duwen om ook zo'n topic te maken, eh? Steeds weer verlies ik m'n vrienden en er blijven er maar verdomd weinig over ;-; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 18:50 | |
| @Bo bedankt ^-^
ik ben zo happy wand dit is de eerste keer in mijn leven dat de kinderen uit mijn klas willen dat ik beter word en terug naar school kom (ook al is het nog maar voor 2 weken ofzo)!!!!!!!! ^-^ ^-^ |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:00 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Esmee;;
Noes ._. Je wilt me toch echt niet in de richting duwen om ook zo'n topic te maken, eh? Steeds weer verlies ik m'n vrienden en er blijven er maar verdomd weinig over ;-; \ I stay here Soof <3 -- @Alexx; Ja dan is het idd leuk dat je zo'n kaart krijgt c: |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:10 | |
| *zucht* Nog even en ik ga naar het stomste van de dag -.- -- *againzucht* Ik wil een AMV maken maar ik ben bang dat ik super hard faal + ik vind dat ik niet mooi genoeg kan tekenen -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:16 | |
| Wat is een AMV nu weer? :3 |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:18 | |
| - Shrewleap schreef:
- Spitfire schreef:
- Shrewleap schreef:
- Spitfire schreef:
- Ik moet nu ook huilen :c
W-why? Ik krijg net allemaal berichtjes op Twitter die niet heel geweldig fijn zijn ;~; Is er een reden voor of is het gewoonweg zomaar? En daarom ontwijk ik ook meerdere social networks x'D Ik heb alleen fb en daar zijn vervelende berichtjes nauwelijks voorkomend, in mijn geval dan d: Nou ik zei dat ik een nieuw acc had gemaakt op WC en ik had der karakter een beetje beschreven. En toen zeiden ze allemaal van; Je bent verslaafd, het boeit niemand, zoek een leven met al die andere emo's en pedofielen :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:18 | |
| Erm, ik weet ff niet meer wat het betekent, maar het komt er op neer dat je een Animatie maakt in een filmpje, je kan bijvoorbeeld op youtube Warrior Cats AMV intikken en dan zie je het, zoek maar eens op c; |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:19 | |
| - Roankit schreef:
- .. Danii mag niet op m'n verjaardag komen ;__;
excuse me while I go to a corner and cry :c I'll come back. Ik gá gewoon in de vakantie naar je toe :c |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:21 | |
| - Brindlepool schreef:
- Roankit schreef:
excuse me while I go to a corner and cry :c I'll come back. Ik gá gewoon in de vakantie naar je toe :c Anders ga ik je ontvoeren want ik vind dit echt niet eerlijk :c Oeh m'n ouders zeiden dat ik het in de vakantie nog een keer mag doen maar toch das echt wéken na mijn verjaardag :c heb er nu sws helemaal geen zin meer in derp |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:24 | |
| Guys, I'm gone for a while ;s |
|
| |
150 Afwezig
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:27 | |
| Het voelt zo raar om voor de laatste keer even mijn aanvoerdersband te dragen :c Goddamn, nooit gedacht dat ik ooit bij KCD weg zou Kunnen gaan... Het is nog niet zeker, maar ik vind het gewoon niet leuk meer dat die freaking TC{Technische Commissie,die stellen teams samen etc.} tegen me gaan liegen en als ik om uitleg vraag ze me wegsturen met een l*lsmoes. Ik wil ze een kans geven, straks weet ik of ze me die kans willen geven. Zo niet, dan ga ik weg. Goddamn dit vind ik zelf zo hard, ik wil er iig niet weg D: |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:28 | |
| - Roankit schreef:
- Brindlepool schreef:
- Roankit schreef:
excuse me while I go to a corner and cry :c I'll come back. Ik gá gewoon in de vakantie naar je toe :c Anders ga ik je ontvoeren want ik vind dit echt niet eerlijk :c Oeh m'n ouders zeiden dat ik het in de vakantie nog een keer mag doen maar toch das echt wéken na mijn verjaardag :c heb er nu sws helemaal geen zin meer in derp Je verjaardag vieren bedoel je? Want ik wil je echt wat geven. En ik wil er ook zo graag bij zijn, maar het kan niet :c
En wat is er dan Sharon? |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:29 | |
| @Danii, read the post in Starclan |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:31 | |
| Is er ergens een open topicje waar Dandelion in zou kunnen reageren? (Tsja, of ik er reageer is maar de vraag.. mwehehe) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:31 | |
| Tijd om terug te studeren D: Doei peepz c; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:36 | |
| En nu krijg ik allemaal berichtjes waar in staat: ik hoop dat je mee gaat naar drouwenerzand (attractiepark) en ik hoop dat je snel beter beter word en zo <3 so happy! echt waar dit is de eerste keer dat ik voel alsof mensen echt willen dat ik bij ze hoor en dingen met ze doe <3 ^-^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 19:37 | |
| - Moriarty schreef:
- Tijd om terug te studeren D:
Doei peepz c;
OH MY GAWD MORIARTYYYYYY <3 //Iloveyouok |
|
| |