We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 11:29
Lovelypaw schreef:
@Max de nieuwe ^-^ (it's so cool!) Hoe komt het dat je zo goed kan bewerken?
Het was eigenlijk toevallig dat ik een laag gekopieerd had waar een laageffect in zat, en dan werden de ogen precies intens blauw, en toen kwam ik gewoon op het idee om een grijze laag met dat laageffect er achter te gooien en toen kwam ik zoiets uit en jah
Dus eigenlijk kan ik niet goed bewerken, ik was er gewoon mee aan het rotzooien en toen werd het zo?
Ik heb mijn examen gefaald ;_; Hoe gaat het hier anders?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 12:32
Beter dan 2 uur huiswerk moeten maken, terwijl je niets bij je hebt :3
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
CAT'S PROFILE Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 12:38
@Max dan heb je echt geluk gehad! (met het bewerken hé) spijtig van je examens ik heb al mijn toetsweken ziek thuis gezeten, dus hier gaat het niet zo goed. En morgen en vrijdag ga ik waarschijnlijk weer ziekt huis zitten (voel me nog steeds helemaal niet goed) terwijl het dan mijn verjaardag is (op vrijdag he):'(
Laatst aangepast door Lovelypaw op wo 19 jun 2013 - 15:44; in totaal 1 keer bewerkt
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty 126 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jun 2013 - 13:17