We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 18:05
Morgen is mijn Latijn lerares jarig :3 En ik ga een kaart maekn, want ze is aardig :3 En ik ga Venus en een rode anemoon tekenen, want dat moet voor een opdracht :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 19:57
hahaha die lama's zijn echt grappig!
ik heb hier een filmpje van geiten die lijken op mensen
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 20:12
Locustpaw schreef:
oh, i love de lama's!
Ik heb echt het gevoel dat ik er soms te hard van lach, want bij mij in de flat hoor je het al als iemand met hakken over een harde vloer loopt, oeps ^^"
Laatst aangepast door Shrewleap op do 20 jun 2013 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Ironsoul
Member
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 20:20
Shrewleap schreef:
Locustpaw schreef:
oh, i love de lama's!
Ik heb echt het gevoel dat ik er soms te hard van lach, want bij mij in de flat hoor je het al als iemand met hakken over een harde vloer loopt, oeps ^^"
ik lach altijd te hard bij van die shows xd en dan kan ik niet stoppen met lachen tot een half uur na de show stopt xd En ik ken dat gevoel ik heb 10 jaar in een flat gewoond dus ik had dat gevoel de hele tijd xd En onze bovenburen moesten altijd gaan ruzie maken en dingen kapot smijten net als ik ging slapen...
Wie is jou favoriet van de lama's mijne is Ruben Nicolai
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 20:24
Locustpaw schreef:
Shrewleap schreef:
Locustpaw schreef:
oh, i love de lama's!
ik lach altijd te hard bij van die shows xd en dan kan ik niet stoppen met lachen tot een half uur na de show stopt xd En ik ken dat gevoel ik heb 10 jaar in een flat gewoond dus ik had dat gevoel de hele tijd xd En onze bovenburen moesten altijd gaan ruzie maken en dingen kapot smijten net als ik ging slapen...
Dat heb ik niet, mijn buren zijn gewoon rustig, vooral oude mensen, dus geen probleem daarmee.
Ruben Nicolai is ook mijn favoriet, hij is gewoon zo flexibel ermee x'D Vooral 'de Verjaardag' vind ik geweldig c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 20:28
Shrewleap schreef:
Locustpaw schreef:
Shrewleap schreef:
Locustpaw schreef:
oh, i love de lama's!
Dat heb ik niet, mijn buren zijn gewoon rustig, vooral oude mensen, dus geen probleem daarmee.
Ruben Nicolai is ook mijn favoriet, hij is gewoon zo flexibel ermee x'D Vooral 'de Verjaardag' vind ik geweldig c:
bij ons waren het ook bijna allemaal oude mensen (behalve die dat boven ons woonde)
ja Ruben Nicolai is de best! Ook is hij van Belgische afkomst ^-^
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 20:57
Ik vind dat soort dingen een beetje... Kinderachtig... Tuurlijk, je mag van mij best een grote fan ergens van zijn. Maar dan vind ik het een beetje raar dat de andere dan opeens wel leuk zijn en die van 1D niet. I mean als mensen dat willen kijken en willen maken x'D