We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Plaatje: zie bovenaan post ^^ Naam: Islandkit Font: iets zoals dit : http://www.dafont.com/rose-water.font?text=Islandkit (maar het hoeft niet persé dit te zijn :3) Tekstje: Sail away with me To another world
Kader ~
Soort: Big Pick Prentje: Zie bovenaan (ik hoop dat je een kader kan maken met een gif ^^) Naam: Islandkit Font: Zie hierboven Tekstje: Islands in the stream That is what we are
ik heb de lijstjes zelf uitgevonden omdat er geen stond, als je nog extra info nodig hebt, zeg het dan maar :3
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 9:08
Ivorygaze
Always That Ivory Pain
Dit is de kader voor Ivory al. Als je graag wilt dat ik de kleur wat probeer aan te passen of zo, dan hoor ik het wel. Ik ga nu aan die voor Greentear beginnen c;
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 9:20
Greentear
You died inside, and you don't know why
Hier is die voor Greentear. Ik hoop dat je 'm mooi vind. Als ik er iets aan moet veranderen dan schreeuw je maar even naar me ;D Ik heb dit plaatje trouwens genomen omdat ik op de andere de tekst er niet af kreeg^^"
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 9:52
Tamar, Fijn dat je ze mooi vind! c: Ik zal alvast beginnen aan de volgende kader^^' xD
Hier is het setje voor Islandkit:
Code:
[IMG]http://i40.tinypic.com/5txrbd.gif[/IMG]
Deze gif had 36 layers en dat vond ik nogal veel dus heb ik 'm ingekort naar 15. Er zit nog steeds héél veel tijd in deze gif, dus ik hoop dat je er blij mee bent! xD
ISLANDKIT Island is the stream That is what we are
Ik hoop dat je 'm zo goed vind? Ik kan er nog altijd dingen aan aanpassen als je dat graag wilt. De code vind je hieronder~
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 9:54
Ik wil een Sheet! Naam account + erop? Stormysoul Kleur + font voor naam? nope Tekstje? Raging like a storm, but a kind soul Font voor tekstje? De lettertype is dat toch? Iets stoers Kleur + font tekst (post)? Blauwachtig Randje? dat mag Kleur randje? Kies zelf maar :3 Plaatje of zoeken?
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 10:05
Denise, Wat voor soort kader wil je? Je moet even de naam van de kader vermelden (Die vind je in de aller eerste post van m'n shopje c; )
Ivorygaze
Always that Ivory Pain
Is hij zo ongeveer goed, Tamar? Een betere kleur kon ik zo meteen niet vinden... Als je liever hebt dat ik nog wat verder sleutel, dan zeg je het maar, maar ik vond deze kleur ook wel mooi passen bij het plaatje en zo c;
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 10:26
Zoiets als dit? Ik hoop dat hij goed is. Voor dingen die niet naar wens zijn, kan je gewoon hieronder nog een postje plaatsen met de commentaar of de dingen die je anders wenst te hebben. Mvg. Lis
-Nu normaal- Ik hoop dat 'ie goed is c; Als je graag wilt dat ik iets verander kan dat nog, dus dan schreeuw je maar gewoon even ;D
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 27 nov 2013 - 18:53
Ava Naam: Snowdot Naam er op: Nee Randje: Doorzichtig Link plaatje: klik Extra: Kun je de afbeelding de andere kant op draaien?
Os Naam: Snowdot Naam er op: Yes Font: Sweetly broken (van dafont) Kleur naam: Doorzichtig Randje: Doorzichtig Link plaatje: klik Extra: Kun je deze gif er over heen doen? Zo als Babs wel eens maakt ^^"
Sheet Naam: Snowdot Soort Sheet: Little special Naam er op?: Ja Font: Sweetly broken Kleur font + randje: Doorzichtig Link plaatje: klik Achtergrond: Wat er het beste bij past XD
Plaatje: zie bovenaan post (degene linksboven ^^) Naam: Wheatkit Font: Iets sierlijk en toch ietwat stoer. (vaag, I know) Tekstje: I have fruit trees. Cows for fresh milk, yoghurt. My own wheat. I'm basically self-sufficient. ~Imran Khan Extra: Zou je in het tekstje "my own wheat" ook kunnen onderstrepen? :3
Kader ~
Soort: Twins Prentje: Zie bovenaan (de onderste twee ^^) Naam: Wheatkit Font: Zie hierboven Tekstje: Zie hierboven ^^
Voor een aanmelding voor een kitten ^^
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love