|
|
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:12 | |
| - Timefall schreef:
- Tomoya x Nagasi : D : D <3 # Clannad
Ik weet dus wel enkel de achternaam van dat meisje he :'D omdat ze haar altijd aanspreken als Furukawa xD CLANNAD <3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:15 | |
| meeh, ik twijfel me dood of ik me aan zal gaan melden voor de MCA van SC :/
Ik wil het doen, maar weet ik dat ik waarschijnlijk toch geen grote kans heb omdat ik (te) weinig in de RPG post... |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:16 | |
| - Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Ik heb 1 keer western gereden dat was zo een soort van 8 keren rijden kost zo veel actie van school ik heb maar 1 keer gereden wand de andere keren was ik ziek :'(
maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^
Ik rijd enkel western voor de trickriding en soms de barrel race <33 I Love That! Gewone lessen volg ik dan bitloos en ik rijd de twee gemengd op mijn eigen pony's x'D
eigen pony's! hoe heten ze? wat voor ras zijn ze?
snik nu moet ik denken aan mijn 2 dode paarden en 1 paard dat we moesten verkopen :'( Awh... Erg voor je... Mijn pony heet Cheyenne. Ze was normaal een paard maar had als veulen een ziekte waardoor ze maar zo'n meter 43 is. Ze is een mix met van alles en nog wat. Er zit wel sowieso arabier in! De pony van m'n zusje heet Teuntje en is waarschijnlijk een kruising shetlander x ijslander c: |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:20 | |
| - Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Ik heb 1 keer western gereden dat was zo een soort van 8 keren rijden kost zo veel actie van school ik heb maar 1 keer gereden wand de andere keren was ik ziek :'(
maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^ Ik rijd enkel western voor de trickriding en soms de barrel race <33 I Love That! Gewone lessen volg ik dan bitloos en ik rijd de twee gemengd op mijn eigen pony's x'D eigen pony's! hoe heten ze? wat voor ras zijn ze?
snik nu moet ik denken aan mijn 2 dode paarden en 1 paard dat we moesten verkopen :'( Awh... Erg voor je... Mijn pony heet Cheyenne. Ze was normaal een paard maar had als veulen een ziekte waardoor ze maar zo'n meter 43 is. Ze is een mix met van alles en nog wat. Er zit wel sowieso arabier in! De pony van m'n zusje heet Teuntje en is waarschijnlijk een kruising shetlander x ijslander c: leuk! ik had een fries genaamd Lotte (had eerst andere naam/is verkocht) een warmbloed, waarschijnlijk ex dressuurpaard genaamd Jef (we noemde hem altijd Jefke/is dood) en een arabier die we van de dood hebben gered (hij had schimmel, was zo mager dat ribben en heupen te zien waren en hij had wormen en uiteindelijk bleek het ook dat hij kanker had en een soort geruis bij zijn hart/is dood) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:27 | |
| Mèèèh. Oké, ik wens iedereen voor die med. cat apprentice rang echt veel succes <'3 En ik kijk er nu al naar uit om de nieuwe aanmeldingen te lezen, just simply love that <'3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:28 | |
| Leuk.. Ik moet nu blijkbaar alleen een natuurkunde verslag maken terwijl ik had gedacht dat we dat in een groepje gingen doen ._. Ik zou het zo af hebben, als mijn aantekeningen niet weg waren, ik heb het al gevraagd alleen weigeren mensen me te helpen. Ik moet het vanavond al inleveren, dus hallo onvoldoende.. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:28 | |
| Bijna. Aanmelding. Af ;u; Ik heb echt bijna de gehele middag aan gewerkt, en zelfs eerder met setje en stuff, maar toen kwam deze nieuwe editor, waardoor ik geen kaders meer kon maken en raakte ik in paniek x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:29 | |
| - Shrewleap schreef:
- Leuk..
Ik moet nu blijkbaar alleen een natuurkunde verslag maken terwijl ik had gedacht dat we dat in een groepje gingen doen ._. Ik zou het zo af hebben, als mijn aantekeningen niet weg waren, ik heb het al gevraagd alleen weigeren mensen me te helpen. Ik moet het vanavond al inleveren, dus hallo onvoldoende.. That sucks D= Good luck
Laatst aangepast door Sharpkit op do 13 jun 2013 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:29 | |
| - Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^
Ik rijd enkel western voor de trickriding en soms de barrel race <33 I Love That! Gewone lessen volg ik dan bitloos en ik rijd de twee gemengd op mijn eigen pony's x'D
snik nu moet ik denken aan mijn 2 dode paarden en 1 paard dat we moesten verkopen :'(
Awh... Erg voor je... Mijn pony heet Cheyenne. Ze was normaal een paard maar had als veulen een ziekte waardoor ze maar zo'n meter 43 is. Ze is een mix met van alles en nog wat. Er zit wel sowieso arabier in! De pony van m'n zusje heet Teuntje en is waarschijnlijk een kruising shetlander x ijslander c:
leuk! ik had een fries genaamd Lotte (had eerst andere naam/is verkocht) een warmbloed, waarschijnlijk ex dressuurpaard genaamd Jef (we noemde hem altijd Jefke/is dood) en een arabier die we van de dood hebben gered (hij had schimmel, was zo mager dat ribben en heupen te zien waren en hij had wormen en uiteindelijk bleek het ook dat hij kanker had en een soort geruis bij zijn hart/is dood) Ooh, zo leuk, dat van die arabier! <'33 Cheyenne heeft zomer eczeem en allergie voor een paar boomsoorten, een paar grassoorten en voor een bepaald vliegje--' Bovendien schrikt ze k** snel! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:30 | |
| Poging 1 tot een post maken met Cinnamonkit is mislukt. Waar the hack is die inspiratie heen? ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:30 | |
| - Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
snik nu moet ik denken aan mijn 2 dode paarden en 1 paard dat we moesten verkopen :'(
Awh... Erg voor je... Mijn pony heet Cheyenne. Ze was normaal een paard maar had als veulen een ziekte waardoor ze maar zo'n meter 43 is. Ze is een mix met van alles en nog wat. Er zit wel sowieso arabier in! De pony van m'n zusje heet Teuntje en is waarschijnlijk een kruising shetlander x ijslander c:
leuk! ik had een fries genaamd Lotte (had eerst andere naam/is verkocht) een warmbloed, waarschijnlijk ex dressuurpaard genaamd Jef (we noemde hem altijd Jefke/is dood) en een arabier die we van de dood hebben gered (hij had schimmel, was zo mager dat ribben en heupen te zien waren en hij had wormen en uiteindelijk bleek het ook dat hij kanker had en een soort geruis bij zijn hart/is dood)
Ooh, zo leuk, dat van die arabier! <'33 Cheyenne heeft zomer eczeem en allergie voor een paar boomsoorten, een paar grassoorten en voor een bepaald vliegje--' Bovendien schrikt ze k** snel! Dat is onhandig... |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:31 | |
| Dan maar een nieuw setje voor Noble maken... |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:32 | |
| God, ik voel me zo nutteloos >.< Ik ken een meisje via internet(Ze is geen oude vieze vent, ik heb haar in het echt gezien) en die heeft zo f*cking veel problemen, terwijl zij wel de laatste is die dat verdient En dan weet ik natuurlijk weer niks te zeggen om haar te troosten, iemand die weet hoe ik hier mee om moet gaan? >.< |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:33 | |
| EN DAAR STAAT MIJN AANMELDING |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:34 | |
| @Hierboven; Thanks <3 Heb bijna de gehele middag doorgewerkt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:36 | |
| ik wil me ook aanmelden, maar heb 1) er niet echt inspiratie voor en 2) ik vind van mezelf dat ik die rang niet verdien omdat ik zo goed als niet in het RP gedeelte post |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:36 | |
| Ik heb honger maar moet nog zeker 2 uur wachten tot ik avondeten kan eten :'( |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:37 | |
| *kijkt naar verschil van randjes bij ava en os*
I kinda improved a lot x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:37 | |
| - Whispersong schreef:
- ik wil me ook aanmelden, maar heb 1) er niet echt inspiratie voor en 2) ik vind van mezelf dat ik die rang niet verdien omdat ik zo goed als niet in het RP gedeelte post
Ik dan, ik post ook veel niet. Maar ik denk altijd: Niet Geschoten altijd mis, niet waar? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|