|
|
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:09 | |
| - Gleampool schreef:
- Flamepool schreef:
- Gleampool schreef:
- Sharpkit schreef:
- Gleampool schreef:
- Ik ben WOEDEND op mijn ex-BFF!
Hoezo? ze sloeg mij omdat ik haar een high five wou geven, en dan zegt ze dat ik kinderachtig ben. dat slaat toch nergens op? Dat is best wel gemeen :c dat vind in ook Ik vind dat heel erg gemeen! dat doe je toch niet! @Soof super cute kitten Sharpkit post echt super! I love him |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:28 | |
| ja, en morgen gaat ze vast zo iets zeggen als: "HAANNAA!!! je bent mijn ALLLEEER beste VRIIIEEENDIIEEN!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:33 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:54 | |
| Ermahgerd hai ~ Muh, zou vandaag op buitenrit gaan met twee vriendinnen, maar het is er het weer niet echt voor D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:55 | |
| Hay cato ^-^ Spijtig voor je. Hopelijk is het snel weer mooi weer dat je die buitenrit kan maken ^-^ |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:56 | |
| CHRISSSSSS, WHERE IN STARCLANS NAME ARE YOU? |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:56 | |
| SOMS HÉ... SOMS *GRMBRLRGROM* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:57 | |
| heeyy Alexx ;D Ja idd, dankje <3 Nja, kan nog steeds wel gewoon in de pensionles rijden, maar buitenrit is wel extra leuk natuurlijk x'D |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:57 | |
| - Noblepaw* schreef:
- SOMS HÉ... SOMS *GRMBRLRGROM*
?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:58 | |
| @Cato ja ^-^ (sorry i love this smiley ^-^) Ik moet nog even wachten tot ik op een manege kan worden ingeschreven om weer te gaan rijden... Nou ja ^-^ |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 17:59 | |
| - Roseheart schreef:
- Noblepaw* schreef:
??
Alles wordt teveel ;-;
Twee toetsen, allebei onvoldoende Ik heb zin om al mijn accs weg te doen behalve; Darkblood Noblepaw* En nog één Maar ik ben daar te slap voor
EN DAN NOG 100 KUT DINGEN GROMBRGRGUHGUIOSGHSUG |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:03 | |
| - Noblepaw* schreef:
- Roseheart schreef:
- Noblepaw* schreef:
??
Alles wordt teveel ;-;
Twee toetsen, allebei onvoldoende Ik heb zin om al mijn accs weg te doen behalve; Darkblood Noblepaw* En nog één Maar ik ben daar te slap voor
EN DAN NOG 100 KUT DINGEN GROMBRGRGUHGUIOSGHSUG Awh... En oeh! Horse lovers?! Ik rijdt western en bitloos c: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:05 | |
| - Noblepaw* schreef:
- Roseheart schreef:
- Noblepaw* schreef:
??
Alles wordt teveel ;-;
EN DAN NOG 100 KUT DINGEN GROMBRGRGUHGUIOSGHSUG Tan, ik snap wat je bedoeld met dat account weggeef gebeuren... Ik ben pok echt veels te gehecht aan die van mij, zelf al heb ik er nog nooit een RPpost mee gemaakt... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:05 | |
| Ik heb 1 keer western gereden dat was zo een soort van 8 keren rijden kost zo veel actie van school ik heb maar 1 keer gereden wand de andere keren was ik ziek :'( maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^ |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:06 | |
| Hmm, I'm not very happy with this shit ;-;
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:09 | |
| @Alex; Nouja, dat is in elk geval een goed vooruitzicht n.n
@Liese; Ik rijd gewoon dressuur en soms ook springen x3
Maar ik ga ff omkleden voor straks, dada xo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:10 | |
| - Sharpkit schreef:
- Ik heb 1 keer western gereden dat was zo een soort van 8 keren rijden kost zo veel actie van school ik heb maar 1 keer gereden wand de andere keren was ik ziek :'(
maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^ Ik rijd enkel western voor de trickriding en soms de barrel race <33 I Love That! Gewone lessen volg ik dan bitloos en ik rijd de twee gemengd op mijn eigen pony's x'D |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:10 | |
| Ben echt benieuwd wie de apprentice van Smokebreath gaat worden x'D |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:11 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Ben echt benieuwd wie de apprentice van Smokebreath gaat worden x'D
Ik hoop mijn katje die ik aan het ontwikkelen ben, waar ik al tijden inspi voor heb xD But ik gun het iedereen ^.^
Laatst aangepast door Jaypaw op do 13 jun 2013 - 18:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:11 | |
| - Roseheart schreef:
- Sharpkit schreef:
- Ik heb 1 keer western gereden dat was zo een soort van 8 keren rijden kost zo veel actie van school ik heb maar 1 keer gereden wand de andere keren was ik ziek :'(
maar wel leuk is dat er een western ranch een paar kilometer van mijn huis is ^-^ Spijtig genoeg is het wel duur om daar te rijden daarom ga ik op een gewone recreatie manege rijden zodra de rekeningen zijn betaald en mijn bril is gekocht en zo ^-^
Ik rijd enkel western voor de trickriding en soms de barrel race <33 I Love That! Gewone lessen volg ik dan bitloos en ik rijd de twee gemengd op mijn eigen pony's x'D eigen pony's! hoe heten ze? wat voor ras zijn ze? snik nu moet ik denken aan mijn 2 dode paarden en 1 paard dat we moesten verkopen :'( |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|