|
|
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:44 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:45 | |
| - Vixenkit schreef:
- Vixenkit <3
cute! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:49 | |
| @Alex;; Na echt 2 uur te hebben gewacht heeft iemand me de tekst gestuurd en heb ik het nu anar de leraar verzonden. Gelukkig klaar nu c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:49 | |
| @Soof dat is echt geluk hebben! |
|
| |
30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:50 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Ben echt benieuwd wie de apprentice van Smokebreath gaat worden x'D
AMGGG IK HEB ZOVEEL INSPI VOOR EEN AT THE MOMENT <'333 En Smoke gaat hem liken >3 Maar, zoals Bo zei, ik gun het echt iedereen ^^ |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:52 | |
| - Smoky schreef:
- Mockingpaw schreef:
AMGGG IK HEB ZOVEEL INSPI VOOR EEN AT THE MOMENT <'333 En Smoke gaat hem liken >3 Maar, zoals Bo zei, ik gun het echt iedereen ^^ Smoke liked niemand x'D *Mr. (Fluffy) Grumpypants* |
|
| |
30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 18:56 | |
| - Vixenkit schreef:
- Smoky schreef:
- Mockingpaw schreef:
AMGGG IK HEB ZOVEEL INSPI VOOR EEN AT THE MOMENT <'333 En Smoke gaat hem liken >3 Maar, zoals Bo zei, ik gun het echt iedereen ^^
Smoke liked niemand x'D *Mr. (Fluffy) Grumpypants* Hij moet wel >3 MWOEHAHAHA |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:03 | |
| - Smoky schreef:
- Vixenkit schreef:
- Smoky schreef:
- Mockingpaw schreef:
AMGGG IK HEB ZOVEEL INSPI VOOR EEN AT THE MOMENT <'333 En Smoke gaat hem liken >3 Maar, zoals Bo zei, ik gun het echt iedereen ^^
Smoke liked niemand x'D *Mr. (Fluffy) Grumpypants*
Hij moet wel >3 MWOEHAHAHA Hij moet niks :') |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:04 | |
| - Vixenkit schreef:
- Smoky schreef:
- Mockingpaw schreef:
AMGGG IK HEB ZOVEEL INSPI VOOR EEN KAT THE MOMENT <'333 En Smoke gaat hem liken >3 Maar, zoals Bo zei, ik gun het echt iedereen ^^
Smoke liked niemand x'D *Mr. (Fluffy) Grumpypants* x'D Nu heb ik echt zo zin om een melige post te schrijven met Ripple like: "Hey Fluffy :'D" |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:05 | |
| God, ik heb het idee dat ik nu veel te veel aandacht ga krijgen met Smoke komende weken. Pas maar op, straks word ik net zo grumpy als hij is x) |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:06 | |
| - Vixenkit schreef:
- God, ik heb het idee dat ik nu veel te veel aandacht ga krijgen met Smoke komende weken. Pas maar op, straks word ik net zo grumpy als hij is x)
Whahaha xD Weet je hoe het iig komt dat ik niet zo post in de RPG? xD Ik heb iets van 6 topics waar ik al op gereageerd heb, en ik dus moet wachten *heeft het alleen nog maar over Jaypaw xD* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:07 | |
| - Jaypaw schreef:
- Vixenkit schreef:
- God, ik heb het idee dat ik nu veel te veel aandacht ga krijgen met Smoke komende weken. Pas maar op, straks word ik net zo grumpy als hij is x)
Whahaha xD
Weet je hoe het iig komt dat ik niet zo post in de RPG? xD Ik heb iets van 6 topics waar ik al op gereageerd heb, en ik dus moet wachten *heeft het alleen nog maar over Jaypaw xD* *kuch* Starling x Jay? c: |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:08 | |
| - Shrewleap schreef:
- Jaypaw schreef:
- Vixenkit schreef:
Whahaha xD
Weet je hoe het iig komt dat ik niet zo post in de RPG? xD Ik heb iets van 6 topics waar ik al op gereageerd heb, en ik dus moet wachten *heeft het alleen nog maar over Jaypaw xD* *kuch* Starling x Jay? c: Heb ik allang al op gereageerd hoor Soofie xD Kijk maar C; -- DAPPLEWAPPLE <3 Ik ga ff douchen peepz xD See ya guys lateerrr ~ |
|
| |
30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:13 | |
| Wordt dit weer met stemmen? Anders quit ik want ik weet zeker dat ik anders niet wordt gekozen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:13 | |
| Ik heb zo lang gewacht tot Sharpkit geboren zou zijn en nu hij eindelijk geboren is enzo wil ik niet veranderen van account xd i know i am weird |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:16 | |
| - Dapplekit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Jaypaw schreef:
- Vixenkit schreef:
Whahaha xD
Weet je hoe het iig komt dat ik niet zo post in de RPG? xD Ik heb iets van 6 topics waar ik al op gereageerd heb, en ik dus moet wachten *heeft het alleen nog maar over Jaypaw xD*
*kuch* Starling x Jay? c:
Heb ik allang al op gereageerd hoor Soofie xD Kijk maar C;
--
DAPPLEWAPPLE <3
Ik ga ff douchen peepz xD See ya guys lateerrr ~ Jij hebt Starling nu ook echt kwaad x'D @Alex;; Shrew is ook zo'n goede moeder *kuch*Maar ik vind het niet raar, ik zat in het begin ook vast gelijmd aan Shrew en toen aan Starling c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:20 | |
| @Soof xd Shrew is ook een goede moeder geweest voor Sharpkit tot nu toe ook al zaten ze samen nog maar in 2 topics (geboorte en het nieuwe topic tussen ze) en ik moet nu op 3 andere topics reageren maar ik wil maar niet van Sharpkit afgaan. Nou ja ik reageer morgen wel op die topics. Ook al denk ik dat ik Sharpkit zonder dat ik het wil aan het onder spammen ben. Nou ja ik praat gewoon veel op sommige dagen ^-^ |
|
| |
30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:22 | |
| |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 jun 2013 - 19:45 | |
| |