Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 19:55

Zo lekker wiskunde maken+leren voor de toets die we morgen krijgen x{ Snap nog steeds niks van die schaal enzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:11

Ben benieuwd welke kat de pech zal hebben Smoke's apprentice te worden.
Dandelionfluff
Member
Chiara
35
Actief

CAT'S PROFILE
Dandelionfluff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:13

Mweheh, door de nieuwe editor is het echt heel irritant om postsheets 'in te stellen' x)
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:15

Strawberry schreef:
Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:16

Postsheets instellen?

@ Soof
Je hebt een pm op Hawk :3

Laatst aangepast door Evergreen op wo 12 jun 2013 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:16

Graystripe schreef:
Strawberry schreef:

Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~

Ja, de audities zijn net geopend :') Dus ben benieuwd. 

Ik quote: 

"Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk."
Dandelionfluff
Member
Chiara
35
Actief

CAT'S PROFILE
Dandelionfluff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:17

Ja, dat ze goed zitten enzo. Het tekstvak op de juiste plek, dat doe ik met 'voorbeeld' maar dan gaat de editor heel raar doen en valt er er een gedeelte van de code weg Sad
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:17

Strawberry schreef:
Graystripe schreef:
Strawberry schreef:

Ik quote: 

"Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk."
xD, arme apprentice.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:18

Strawberry schreef:
Graystripe schreef:
Strawberry schreef:

Ik quote: 

Hahahh, ergens heeft 'ie wel gelijk wat betreft de Queens. xD
Hmm, ik heb mezelf geen nieuw account meer beloofd, maar Shadekit is geen nieuw account.
Beefrost
Member
♥Duckface♥!
37
Actief

CAT'S PROFILE
Beefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:19

Strawberry schreef:
Mag ik even mijn haat voor CKV uiten?

Komt de leraar ineens aanzetten: Ja, verzamel alles wat je de vorige twee jaar hebt gedaan maar in een map, en dan ook echt alles, als je een voldoende wilt hebben voor je eindbeoordeling en over wilt.
Voor een chaoot zoals ik is dat funest
+Me
Ik moet voor de 17de alle vakken inorde hebben, dat gaat niet lukken. +Alle toetsen, en het word nog erger... We moeten ook nog alles op volgorde bundelen.
Welkom to the hell! Twisted Evil
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:19

Evergreen schreef:
Strawberry schreef:
Graystripe schreef:
Strawberry schreef:

Ik quote: 

xD, arme apprentice.

Oh god, arme, arme apprentice.
Oh god, de quotes zijn zelfs nog meer verprutst in deze nieuwe editor. Ik moet echt wennen
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:20

Omg dat nieuwe snelle tekst vak je is zoooo classy Very Happy
Ik ben wss één van de enigen die het leuk vind xD 
Heb wel nog geen postsheet of zo ingevoerd, dus als hij dan irritant gaat doen dan wordt ik wel boos xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:23

Ik zweer jullie allemaal, ik ga zoveel lol hebben als Smoke weer een apprentice heeft :') Bitchin all the way.

Trouwens, ik geloof dat Warriors ook Medicine cat apprentices kunnen worden, denk maar aan Yellowfang bv.
Dandelionfluff
Member
Chiara
35
Actief

CAT'S PROFILE
Dandelionfluff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:24

Ja, oké, het nieuwe vak is wel erg mooi, dat geef ik toe Wink
Beefrost
Member
♥Duckface♥!
37
Actief

CAT'S PROFILE
Beefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:29

Strawberry schreef:
Ik zweer jullie allemaal, ik ga zoveel lol hebben als Smoke weer een apprentice heeft :') Bitchin all the way.

Trouwens, ik geloof dat Warriors ook Medicine cat apprentices kunnen worden, denk maar aan Yellowfang bv.
Is er zo'n aanmelding voor Medicine cat apprentice te worden? Want ik moet echt iets met mijn arme verwaarloosde acc's doen. ;')
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:39

Beefrost@ Er zijn audities voor geopend ja.
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:41

AW YEAH.
Ik heb het af! Samenvattingen van bijna 40 basisboeknummers voor de eindtoets van aardrijkskunde, heeft me twee middagen gekost en het zijn uiteindelijk 6 pagina's geworden.
Zoveel werk heb ik nog nooit voor een toets gedaan, ik maak sowieso nooit samenvattingen, maar het moest nu als huiswerk waar je ook een so-cijfer voor krijgt :')
Meadowdawn
Member
» Quinty «3 «
131
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:49

Misschien ga ik me een poging wagen voor de Medicine Cat Apprentice x'D En dan zo'n heerlijke kat die zo lekker koppig gaat wezen tegenover Smokey x'D
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:52

Ik heb net te horen gekregen van mijn moeder dat als ik het wil ik deze zomervakantie voor 2 weken zelf naar polen mag naar mijn familie en ik wil zo graag gaan weg van hier thuis met alles wat er aan de hand is maar ik ben best bang en nerveus ik ben nog nooit alleen op vakantie gegaan en al zeker nooit alleen naar Polen :/
Flamepool
Member
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 20:54

Tss ik begin te twijfelen of ik Fallkit/paw wel voor die rang moet aanmelden xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: