|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 19:55 | |
| Zo lekker wiskunde maken+leren voor de toets die we morgen krijgen x{ Snap nog steeds niks van die schaal enzo.. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:11 | |
| Ben benieuwd welke kat de pech zal hebben Smoke's apprentice te worden. |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:13 | |
| Mweheh, door de nieuwe editor is het echt heel irritant om postsheets 'in te stellen' x) |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:15 | |
| - Strawberry schreef:
- Ben benieuwd welke kat de pech zal hebben Smoke's apprentice te worden.
Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:16 | |
| Postsheets instellen?
@ Soof Je hebt een pm op Hawk :3
Laatst aangepast door Evergreen op wo 12 jun 2013 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:16 | |
| - Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~ Ja, de audities zijn net geopend :') Dus ben benieuwd. Ik quote: "Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk." |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:17 | |
| Ja, dat ze goed zitten enzo. Het tekstvak op de juiste plek, dat doe ik met 'voorbeeld' maar dan gaat de editor heel raar doen en valt er er een gedeelte van de code weg |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:17 | |
| - Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~
Ja, de audities zijn net geopend :') Dus ben benieuwd.
Ik quote:
"Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk." xD, arme apprentice. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:18 | |
| - Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
Omg, da's waar ook, Lianne is gestopt. :') Ik wens de gelukkige kat alvast veel succes. xD ~
Ik quote:
"Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk." Hahahh, ergens heeft 'ie wel gelijk wat betreft de Queens. xD Hmm, ik heb mezelf geen nieuw account meer beloofd, maar Shadekit is geen nieuw account. |
|
| |
♥Duckface♥! 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:19 | |
| - Strawberry schreef:
- Mag ik even mijn haat voor CKV uiten?
Komt de leraar ineens aanzetten: Ja, verzamel alles wat je de vorige twee jaar hebt gedaan maar in een map, en dan ook echt alles, als je een voldoende wilt hebben voor je eindbeoordeling en over wilt. Voor een chaoot zoals ik is dat funest +Me Ik moet voor de 17de alle vakken inorde hebben, dat gaat niet lukken. +Alle toetsen, en het word nog erger... We moeten ook nog alles op volgorde bundelen. Welkom to the hell! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:19 | |
| - Evergreen schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
Ik quote:
"Grommend verliet Smokebreath zijn den. Konden die poezen de kolder niet even uit hun kop houden? Al die bevallingen, al dat gekrijs en gejammer. En nu moest hij het ook nog eens zonder apprentice stellen. Dat watje van een Birchpaw had het opgegeven. En voor wat? Met die lamme achterpoot kon het katertje niet eens een goede Warrior worden. Hij had hem een kans gegeven, maar Birchpaw had deze vergooid. Nou, prima dan. Natuurlijk, ondanks dat hij de kruiden al had klaargelegd, was hij nu later, want hij moest ook nog de stok meeslepen tussen zijn kaken. Normaal liet hij dat zijn good-for-nothing apprentice maar doen, zodat hij snel op de plek van de nood kon zijn. Maar deze keer had hij niet zoveel geluk."
xD, arme apprentice. Oh god, arme, arme apprentice. Oh god, de quotes zijn zelfs nog meer verprutst in deze nieuwe editor. Ik moet echt wennen |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:20 | |
| Omg dat nieuwe snelle tekst vak je is zoooo classy Ik ben wss één van de enigen die het leuk vind xD Heb wel nog geen postsheet of zo ingevoerd, dus als hij dan irritant gaat doen dan wordt ik wel boos xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:23 | |
| Ik zweer jullie allemaal, ik ga zoveel lol hebben als Smoke weer een apprentice heeft :') Bitchin all the way.
Trouwens, ik geloof dat Warriors ook Medicine cat apprentices kunnen worden, denk maar aan Yellowfang bv. |
|
| |
Chiara 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:24 | |
| Ja, oké, het nieuwe vak is wel erg mooi, dat geef ik toe |
|
| |
♥Duckface♥! 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:29 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik zweer jullie allemaal, ik ga zoveel lol hebben als Smoke weer een apprentice heeft :') Bitchin all the way.
Trouwens, ik geloof dat Warriors ook Medicine cat apprentices kunnen worden, denk maar aan Yellowfang bv. Is er zo'n aanmelding voor Medicine cat apprentice te worden? Want ik moet echt iets met mijn arme verwaarloosde acc's doen. ;') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:39 | |
| Beefrost@ Er zijn audities voor geopend ja. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:41 | |
| AW YEAH. Ik heb het af! Samenvattingen van bijna 40 basisboeknummers voor de eindtoets van aardrijkskunde, heeft me twee middagen gekost en het zijn uiteindelijk 6 pagina's geworden. Zoveel werk heb ik nog nooit voor een toets gedaan, ik maak sowieso nooit samenvattingen, maar het moest nu als huiswerk waar je ook een so-cijfer voor krijgt :') |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:49 | |
| Misschien ga ik me een poging wagen voor de Medicine Cat Apprentice x'D En dan zo'n heerlijke kat die zo lekker koppig gaat wezen tegenover Smokey x'D |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:52 | |
| Ik heb net te horen gekregen van mijn moeder dat als ik het wil ik deze zomervakantie voor 2 weken zelf naar polen mag naar mijn familie en ik wil zo graag gaan weg van hier thuis met alles wat er aan de hand is maar ik ben best bang en nerveus ik ben nog nooit alleen op vakantie gegaan en al zeker nooit alleen naar Polen :/ |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jun 2013 - 20:54 | |
| Tss ik begin te twijfelen of ik Fallkit/paw wel voor die rang moet aanmelden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|