|
|
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:11 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Meadowdawn schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Meadowdawn schreef:
- Ik ship twee vrienden van me en vraag me af of ik 't aandurf om ze te koppelen. WHAT IS WRONG WITH ME D:
What is wrong about that? Geen idee :') Het is alleen zo ... vaag ofzo. Ik weet het niet meer.
I'm done, I'm out of here *runs away in sassy mode* het is soms toch leuk om vaag te zijn Ik heb te lang op Tumblr gezeten x'd Anywayz, ik spreek 't nog wel met mn eigen vriendje :') Het gaat namelijk over een vriend van hem x'D |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:15 | |
| Is hier iemand die Leafstorm's beste vriend(in) kan worden? Ze is binnen een maan tijd haar zus+haar ex-partner waar ze kittens mee heeft en eig. nog van hem houd verloren x'[ |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:18 | |
| Was iedereen weer lekker depri hier ;0 *looks at laatste 2-3 pagina's* Damn ik moet weer gaan posten. Heb er echt de hele tijd zin in enzo, maar dan komt er weer wat tussen... Grr haat die dinge >.< |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:27 | |
| Wilt er iemand een topic met mijn magere, onhandige, verlegen apprentice? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:41 | |
| Wie heeft der een tip voor me om af te vallen? Ik pas al mijn leuke kleren niet meer door mijn buikje&zwembandjes D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:42 | |
| - Leafstorm schreef:
- Wie heeft der een tip voor me om af te vallen? Ik pas al mijn leuke kleren niet meer door mijn buikje&zwembandjes D;
ik heb ook tips nodig maar dit zijn die wat ik ken -veel bewegen -minder dingen met suiker eten -in de plaats van 3 grote maaltijden 5 kleinere -niet te snel willen afvallen want dan komt het nog sneller terug |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:46 | |
| - Leafstorm schreef:
- Is hier iemand die Leafstorm's beste vriend(in) kan worden? Ze is binnen een maan tijd haar zus+haar ex-partner waar ze kittens mee heeft en eig. nog van hem houd verloren x'[
Camomilepelt wil wel maar jij waarschijnlijk niet. Camomile heeft een partner en heel binnenkort krijgen ze ook kittens dus ze kan wel wat meeleven met Leafstorm x'D @Raya, O.O wow je kan het goed, mijn gedicht was voor een aangereden katje dus heb ik het zo goed mogelijk proberen maken maar het is helemaal de mist ingegaan D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:55 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
- Is hier iemand die Leafstorm's beste vriend(in) kan worden? Ze is binnen een maan tijd haar zus+haar ex-partner waar ze kittens mee heeft en eig. nog van hem houd verloren x'[
Camomilepelt wil wel maar jij waarschijnlijk niet. Camomile heeft een partner en heel binnenkort krijgen ze ook kittens dus ze kan wel wat meeleven met Leafstorm x'D @Raya, O.O wow je kan het goed, mijn gedicht was voor een aangereden katje dus heb ik het zo goed mogelijk proberen maken maar het is helemaal de mist ingegaan D; Is goed ;D Dan heeft ze 2 BFF's! @Alexandra, zou fruit inplaats van koekjes/kaakjes helpen? En wat zou gezonder zijn? 3 boterhammen met chocopasta, of met kaas. En zou ik beter over kunnen gaan naar 2 boterhammen in de pauzes? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 22:59 | |
| - Leafstorm schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
Camomilepelt wil wel maar jij waarschijnlijk niet. Camomile heeft een partner en heel binnenkort krijgen ze ook kittens dus ze kan wel wat meeleven met Leafstorm x'D @Raya, O.O wow je kan het goed, mijn gedicht was voor een aangereden katje dus heb ik het zo goed mogelijk proberen maken maar het is helemaal de mist ingegaan D; Is goed ;D Dan heeft ze 2 BFF's!
@Alexandra, zou fruit inplaats van koekjes/kaakjes helpen? En wat zou gezonder zijn? 3 boterhammen met chocopasta, of met kaas. En zou ik beter over kunnen gaan naar 2 boterhammen in de pauzes? ja fruit in de plaats van koekjes is zeker beter! maar eet niet te veel fruit hoor dat is niet goed voor je. En 3 boterhammen met kaas is veel beter dan met chocopasta. En ik weet niet zeker van het overschakelen want ikzelf eet normaal al weinig boterhammen maar ik denk dat het wel beter is als je naar 2 boterhammen overschakelt maar dat weet ik niet zeker |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 23:04 | |
| Oke, ik zal eens nadenken enzo erover ;o |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 23:10 | |
| - Leafstorm schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
Camomilepelt wil wel maar jij waarschijnlijk niet. Camomile heeft een partner en heel binnenkort krijgen ze ook kittens dus ze kan wel wat meeleven met Leafstorm x'D @Raya, O.O wow je kan het goed, mijn gedicht was voor een aangereden katje dus heb ik het zo goed mogelijk proberen maken maar het is helemaal de mist ingegaan D; Is goed ;D Dan heeft ze 2 BFF's!
@Alexandra, zou fruit inplaats van koekjes/kaakjes helpen? En wat zou gezonder zijn? 3 boterhammen met chocopasta, of met kaas. En zou ik beter over kunnen gaan naar 2 boterhammen in de pauzes? Echt? Whiiiee xD Een topicje na de examens dan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 23:14 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
@Alexandra, zou fruit inplaats van koekjes/kaakjes helpen? En wat zou gezonder zijn? 3 boterhammen met chocopasta, of met kaas. En zou ik beter over kunnen gaan naar 2 boterhammen in de pauzes? Echt? Whiiiee xD Een topicje na de examens dan? Ik heb nog geen examens, maar wel volgende week een toetsweek xp |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jun 2013 - 23:34 | |
| - Leafstorm schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leafstorm schreef:
@Alexandra, zou fruit inplaats van koekjes/kaakjes helpen? En wat zou gezonder zijn? 3 boterhammen met chocopasta, of met kaas. En zou ik beter over kunnen gaan naar 2 boterhammen in de pauzes? Echt? Whiiiee xD Een topicje na de examens dan? Ik heb nog geen examens, maar wel volgende week een toetsweek xp Veel succes dan x'D |
|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 8:44 | |
| Ik moet hier echt meer gaan doen hurr. Wss dat ik nog even wacht tot na mijn toetsweek, ik begin het echt te druk te krijgen D: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 9:13 | |
| meeh, ik wil ontbijten, maar dat mag niet omdat ik me verslapen heb... |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 9:27 | |
| - Whispersong schreef:
- meeh, ik wil ontbijten, maar dat mag niet omdat ik me verslapen heb...
hoezo mag je niet ontbijten als je je verslapen hebt? |
|
| |
Annemeike :3 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 9:28 | |
| @Danii OMGOMGOMGOMGOMGOMG SETJEEEE O.o Mag ik setje van je? ;w; |
|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 9:33 | |
| - Icepool schreef:
- @Danii OMGOMGOMGOMGOMGOMG SETJEEEE O.o
Mag ik setje van je? ;w; Ik heb deze niet zelf gemaakt, maar ik kan het wel xD Zou je dan een PM willen sturen naar Isabella? Ik moet zo namelijk naar school :c |
|
| |
Annemeike :3 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 9:35 | |
| Olie sure ;3 Dan moet ik maar eens aan de tekening van Isa beginnen xD |
|
| |
Esmee 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jun 2013 - 12:58 | |
| Zop, afgemeld op school. Ik ga Tigernose een beetje ombouwen xD Als Maaike online komt en mijn naam wilt veranderen zal ze Tigerflower heten <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|