Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 7:32

Spotlight schreef:
~Northernkit schreef:
Spotlight schreef:
Morning c:

Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend?

had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg.

weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid?

Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3

gezond eten zal wel helpen maar als het door blijft gaan ga dan even naar de dokter en wees niet zo een eigenwijs stuk vreten als ik en weiger dat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 7:38

~Northernkit schreef:
Spotlight schreef:
~Northernkit schreef:
Spotlight schreef:
Morning c:

Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend?

had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg.

Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3

gezond eten zal wel helpen maar als het door blijft gaan ga dan even naar de dokter en wees niet zo een eigenwijs stuk vreten als ik en weiger dat XD

Neh, denk dat ik niet m'n ouders zo snel overgehaald krijg om naar de dokter te gaan, ze vinden meestal dat het vanzelf goed komt wat ook zo is. Had het ook met saxefoon spelen omdat je dan veel moet blazen enzo maar nu ik daarmee gestopt ben is het al minder. Alleen dus soms c: Maar ik denk dat het vooral nu ik groei is aangezien in in korte tijd extreem ben gegroeid.

Mehh school time :c
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 7:39

Spotlight schreef:
~Northernkit schreef:
Spotlight schreef:
~Northernkit schreef:
Spotlight schreef:
Morning c:

Neh, denk dat ik niet m'n ouders zo snel overgehaald krijg om naar de dokter te gaan, ze vinden meestal dat het vanzelf goed komt wat ook zo is. Had het ook met saxefoon spelen omdat je dan veel moet blazen enzo maar nu ik daarmee gestopt ben is het al minder. Alleen dus soms c: Maar ik denk dat het vooral nu ik groei is aangezien in in korte tijd extreem ben gegroeid.

Mehh school time :c

als dat het geval is moet je meer eten, neem twee extra broodjes mee naar school ofzo Smile
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 8:50

GoOd MoRnInG

(Ik kon t niet laten om een Homestuck acc aan te maken... Stoute ik x3)
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 9:10

Foei c:
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 10:13

Helluu Peepz

#Spotlight, topicje met Demeter staat bij Twoleg Place, is SPT goed?
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 14:34

http://www.livestream.com/gwars2
Ik ga World Versus World doen
Eriksen
Member
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 14:46

Splashingkit schreef:
SOOF WHY HEB JE ZO'N UBERSEXY SIG <'33
OMDAT HIJ ZO UBER SEXY IS ;D
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 14:49

Eriksen schreef:
Splashingkit schreef:
SOOF WHY HEB JE ZO'N UBERSEXY SIG <'33
OMDAT HIJ ZO UBER SEXY IS ;D
IDD =D
Applekit.
Member
Annemeike
150
Actief

CAT'S PROFILE
Applekit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 15:43

James
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:02

Eindelijk weekend <3

Hallo mensen ;3
Alice
Member
116
Actief

CAT'S PROFILE
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:07

Noo, mijn Duits toets in de CP-week duurt anderhalf uur. Ben dan pas kwart voor 1 uit ipv kwart over 12, zoals normaal in de CP-week u.u
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:13

Greentear schreef:
Helluu Peepz

#Spotlight, topicje met Demeter staat bij Twoleg Place, is SPT goed?

Prima xD kan zijn dat ik toch lang post ligt eraan hoeveel tijd ik heb c:
Darkfire
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:41

Ik heb zin in Zondag!! Meeting <3
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:46

Ik voel me ziekig ;-;
Applekit.
Member
Annemeike
150
Actief

CAT'S PROFILE
Applekit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 16:47

Moon! Hoe zit het met de verhaallijn? :3
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 17:10

https://www.youtube.com/watch?v=DEQtvlWIdKc

OMG O.o omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgogmogmogmomg (Sorry :3)

O.o Ik zie m'n naam er staan O.o als eerste! WTH???

Must be my luky day or something : Duits toets ging goed, Zebravest is er, mag eindelijk weer op lievelings pony rijden en nu dit c:
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 17:10

Ik wil dat het over 10 maanden is nu ;-;
Maryl
Member
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 17:13

#Soepsas, ik heb nog steeds een vraag, die ik al wil stellen sinds ik je naam zag staan bij Spotlight... Ben jij Soepsas van HorseMasters?
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 17:22

Maryl schreef:
#Soepsas, ik heb nog steeds een vraag, die ik al wil stellen sinds ik je naam zag staan bij Spotlight... Ben jij Soepsas van HorseMasters?

Oui c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: