|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:32 | |
| - Spotlight schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- Morning c:
Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend? had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg.
weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid? Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3 gezond eten zal wel helpen maar als het door blijft gaan ga dan even naar de dokter en wees niet zo een eigenwijs stuk vreten als ik en weiger dat XD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:38 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- Morning c:
Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend? had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg.
weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid? Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3 gezond eten zal wel helpen maar als het door blijft gaan ga dan even naar de dokter en wees niet zo een eigenwijs stuk vreten als ik en weiger dat XD Neh, denk dat ik niet m'n ouders zo snel overgehaald krijg om naar de dokter te gaan, ze vinden meestal dat het vanzelf goed komt wat ook zo is. Had het ook met saxefoon spelen omdat je dan veel moet blazen enzo maar nu ik daarmee gestopt ben is het al minder. Alleen dus soms c: Maar ik denk dat het vooral nu ik groei is aangezien in in korte tijd extreem ben gegroeid. Mehh school time :c |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:39 | |
| - Spotlight schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- Morning c:
weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid? Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3 gezond eten zal wel helpen maar als het door blijft gaan ga dan even naar de dokter en wees niet zo een eigenwijs stuk vreten als ik en weiger dat XD Neh, denk dat ik niet m'n ouders zo snel overgehaald krijg om naar de dokter te gaan, ze vinden meestal dat het vanzelf goed komt wat ook zo is. Had het ook met saxefoon spelen omdat je dan veel moet blazen enzo maar nu ik daarmee gestopt ben is het al minder. Alleen dus soms c: Maar ik denk dat het vooral nu ik groei is aangezien in in korte tijd extreem ben gegroeid.
Mehh school time :c als dat het geval is moet je meer eten, neem twee extra broodjes mee naar school ofzo |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 8:50 | |
| GoOd MoRnInG
(Ik kon t niet laten om een Homestuck acc aan te maken... Stoute ik x3) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 9:10 | |
| |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 10:13 | |
| Helluu Peepz
#Spotlight, topicje met Demeter staat bij Twoleg Place, is SPT goed? |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 14:34 | |
| |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 14:46 | |
| - Splashingkit schreef:
- SOOF WHY HEB JE ZO'N UBERSEXY SIG <'33
OMDAT HIJ ZO UBER SEXY IS ;D |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 14:49 | |
| - Eriksen schreef:
- Splashingkit schreef:
- SOOF WHY HEB JE ZO'N UBERSEXY SIG <'33
OMDAT HIJ ZO UBER SEXY IS ;D IDD =D |
|
| |
Annemeike 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 15:43 | |
| |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:02 | |
| Eindelijk weekend <3
Hallo mensen ;3 |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:07 | |
| Noo, mijn Duits toets in de CP-week duurt anderhalf uur. Ben dan pas kwart voor 1 uit ipv kwart over 12, zoals normaal in de CP-week u.u |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:13 | |
| - Greentear schreef:
- Helluu Peepz
#Spotlight, topicje met Demeter staat bij Twoleg Place, is SPT goed? Prima xD kan zijn dat ik toch lang post ligt eraan hoeveel tijd ik heb c: |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:41 | |
| Ik heb zin in Zondag!! Meeting <3
|
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:46 | |
| |
|
| |
Annemeike 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 16:47 | |
| Moon! Hoe zit het met de verhaallijn? :3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 17:10 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=DEQtvlWIdKcOMG O.o omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgogmogmogmomg (Sorry :3) O.o Ik zie m'n naam er staan O.o als eerste! WTH??? Must be my luky day or something : Duits toets ging goed, Zebravest is er, mag eindelijk weer op lievelings pony rijden en nu dit c: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 17:10 | |
| Ik wil dat het over 10 maanden is nu ;-; |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 17:13 | |
| #Soepsas, ik heb nog steeds een vraag, die ik al wil stellen sinds ik je naam zag staan bij Spotlight... Ben jij Soepsas van HorseMasters? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 17:22 | |
| - Maryl schreef:
- #Soepsas, ik heb nog steeds een vraag, die ik al wil stellen sinds ik je naam zag staan bij Spotlight... Ben jij Soepsas van HorseMasters?
Oui c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|