We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jun 2013 - 21:53
Alrighty people, het wordt een short posts topic met BC vs the Clans. Er mogen katten van alle clans komen dus, ik maak zo wel nog even een topicje aan op vierboom maar het enige wat ik nog nodig heb is een reden dat er een gevecht ontstaat, iemand any ideas? ^^
Snoopdog
Member
Stijn~ 33 Actief
CAT'S PROFILE Age: About 18 moons sukka Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jun 2013 - 21:58
ik heb random wat dingen bedacht.
-de clans willen de bloodclan voorgoed uitroeien. -ze willen de leader en deputy van bloodclan vernietigen zodat de clan zwaar verzwakt is en dat ze daarna een tweede aanval doen in hun kamp. -de bloodclan heeft een kat ontvoerd/vermoord voor de zoveelste keer en de clans komen in opstand.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jun 2013 - 22:12
who, net een collega met wie ik in het begin vet goed kon opschieten daarna kon ik hem wel dood zien en nu kunnen we ver goed met elkaar omgaan *denk ik gezien hij wil smoken met mij *wiet** en we fietsen naar huis met een groepje collega's en wij fietsen naast elkaar en twe andere collegas voor ons en het waaide vet hard en hij begint ineens over dat hij had gehoord dat ik het best zwaar had thuis en vroeg dr naar enzo. En naja wat dingen verteld en hij begint like naja vind het nog best knap dat je hier nog fietst enzo.
omdat ik belachelijk word gemaakt en ben uitgelachen door mijn moeder om redenen etc etc Important people know XD maar dat was echt heel lief van hem.