|
|
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:10 | |
| |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:12 | |
| - Eriksen schreef:
- Ce n'est pas grave, heb wel vaker the habit om te laat te zijn ^^'
Nieuw account neiging is zo groot :/
Maar dan ga ik d'r eerst een paar wegdoen D: Mooie ava ^^" |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:18 | |
| - Eriksen schreef:
Maar dan ga ik d'r eerst een paar wegdoen D: +1 |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:19 | |
| - Sagepaw schreef:
- Eriksen schreef:
Maar dan ga ik d'r eerst een paar wegdoen D: Mooie ava ^^" Merci <'3 @Viktor;; Geeft niet, heb ik af en toe ook wel 'ns x'D Ik vraag me stiekem nog steeds af of de meeting voor mij leuk gaat worden, just something I think of almost erverytime I see the date.. |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:20 | |
| - Eriksen schreef:
- Sagepaw schreef:
- Eriksen schreef:
Maar dan ga ik d'r eerst een paar wegdoen D: Mooie ava ^^" Merci <'3
@Viktor;; Geeft niet, heb ik af en toe ook wel 'ns x'D
Ik vraag me stiekem nog steeds af of de meeting voor mij leuk gaat worden, just something I think of almost erverytime I see the date.. Ik weet (bijna) zeker dat de meeting leuk zal worden voor iedereen :3 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:21 | |
| - Dreamchaser schreef:
- Eriksen schreef:
- Sagepaw schreef:
- Eriksen schreef:
Maar dan ga ik d'r eerst een paar wegdoen D: Mooie ava ^^" Merci <'3
@Viktor;; Geeft niet, heb ik af en toe ook wel 'ns x'D
Ik vraag me stiekem nog steeds af of de meeting voor mij leuk gaat worden, just something I think of almost erverytime I see the date.. Ik weet (bijna) zeker dat de meeting leuk zal worden voor iedereen :3 +1 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:22 | |
| That moment when you're reading fanfictions and they're really awesome, but you got no one to talk to about them because you're the only one reading those fanfics. And you don't want to bother random people with your hyperactive reactions.
Honestly, soms denk ik wel eens dat het heel amusing zou zijn om naar mij te kijken wanneer ik een bepaalde fanfic lees. Weird faces and sudden laughter. Soms kijkt iedereen hier in de woonkamer op van: the hell lach, roep etc. Jij nu weer om. Ik ga nu eenmaal een beetje erg in verhalen op xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:23 | |
| @Marieke;; Maar ik kan ook heel ongezellig zijn, vooral als ik mensen tegen kom waar ik ooit ruzie mee heb gehad, of waar ik nog ruzie mee heb en beide gevallen komen D:
@Waz;; Ik heb dat sort of ook, niet met fanfictions, maar met voetbal x'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:23 | |
| |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:34 | |
| BO IK GA GIMP PERMANENT OP JOUW PC ZETTEN x3 |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:36 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:49 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 21:52 | |
| THIS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 22:03 | |
| O-okay ^^" |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 22:16 | |
| SOOF WHY HEB JE ZO'N UBERSEXY SIG <'33 |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 23:36 | |
| I wanna drawww |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 mei 2013 - 23:59 | |
| [quote="Glowkit."]THIS [/quote Wow, dit is herkenbaar xD Damn, waarom vind je op internet altijd van die dingen waarvan je eerst altijd dacht "ik ben de enige" :') |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:23 | |
| Morning c:
Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend? |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:27 | |
| - Spotlight schreef:
- Morning c:
Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend? had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg. weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 mei 2013 - 7:30 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Spotlight schreef:
- Morning c:
Wow, kreeg net echt een soort van aanval :3 Zo'n ding van te snel opstaan. Heb ik wel vaker maar dit was tot nu toe de ergste: Zag opeens niets meer om me heen en zelfs me ergens aan vastgrijpen hielp niet. Dus ik zakte door m'n knieeen en toen deed ik vaag voor 3 seconden xD En toen ging het weg en ik like: WTF just happend? had ik laatst tijdens een toets. was like lalalalala biologie toets ervelijkheid. en ineens word ademen moeilijker begon te shaken en kreeg het mega koud en zweette me rot. mocht gelukkig naar de wc tussen door even gaan zitten wat gedronken en het was weg.
weetje zeker dat het niet iets anders was dan dat opstaansduizeligheid? Nou meestal is het nadat ik idd net ging staan ofzo dus denk het wel. Misschien dat ik beter moet eten ofzo :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|