|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:34 | |
| - Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
- Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Oo ik had op het nieuws al gehoord dat het iets te maken had daarmee...D: Ik snap niet waarom je mensen (en zeker kinderen) zou meenemen in je zelfmoord? Das zo zielig...Daarjuist ook een film gezien over een vrouw die haar drie kinderen had vermoord en die man had dan die vrouw vermoordt (shutter island) zoveel horror op een dag O.o |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 9:32 | |
| - Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
- Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 9:47 | |
| - Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 9:57 | |
| - Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? NIET BIJ UTRECHT GUYS ... KIJK HET NIEUWS EN HET IS IN COTHEN. WAAR IK ZO'N 15 MIN MET DE AUTO VANDAAN WOON >.< |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 10:50 | |
| - 'Lucius schreef:
- Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? NIET BIJ UTRECHT GUYS ... KIJK HET NIEUWS EN HET IS IN COTHEN. WAAR IK ZO'N 15 MIN MET DE AUTO VANDAAN WOON >.< Wel in de provincie Utrecht anders x'D Dat bedoelde ik. En ze waren waarschijnlijk door de vader om het leven gebracht. Man, die vent is echt ziek! |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 10:53 | |
| Derp Natasja dacht dat ik Juul was xD *Points at sig* |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 10:56 | |
| - Trixie schreef:
- Derp
Natasja dacht dat ik Juul was xD *Points at sig* Dat dacht ik ook >.< Zijn der nog mensen die interesse hebben in een kitten van Skippy x Beau? |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 10:57 | |
| - Eowyn schreef:
- Trixie schreef:
- Derp
Natasja dacht dat ik Juul was xD *Points at sig* Dat dacht ik ook >.<
Zijn der nog mensen die interesse hebben in een kitten van Skippy x Beau? XD Dat vang ik dan op als een compliment ;p |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:02 | |
| - Trixie schreef:
- Eowyn schreef:
- Trixie schreef:
- Derp
Zijn der nog mensen die interesse hebben in een kitten van Skippy x Beau?
XD Dat vang ik dan op als een compliment ;p Wie ben je dan wel x'D |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:05 | |
| - Skippy schreef:
- Trixie schreef:
- Eowyn schreef:
- Trixie schreef:
- Derp
Zijn der nog mensen die interesse hebben in een kitten van Skippy x Beau?
XD Dat vang ik dan op als een compliment ;p Wie ben je dan wel x'D AZERBANAAAAAAAN c: |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:06 | |
| - Eowyn schreef:
- 'Lucius schreef:
- Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? NIET BIJ UTRECHT GUYS ... KIJK HET NIEUWS EN HET IS IN COTHEN. WAAR IK ZO'N 15 MIN MET DE AUTO VANDAAN WOON >.< Wel in de provincie Utrecht anders x'D Dat bedoelde ik. En ze waren waarschijnlijk door de vader om het leven gebracht. Man, die vent is echt ziek! Dude, can we please stop about it ;u; Hoe denk je dat het voor mij is als je er echt like 15 Min vanaf woont met de auto, en 15 min met de fiets naar de plek waar die vader is gevonden, mijn vader die man kent en de plek waar die kinderen zijn omgekomen. HOE DENK JE DAN HOE HET VOOR MIJ IS ;u; So can we please stop about it ... -- Trixie = Tanya ;3 |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:07 | |
| - 'Lucius schreef:
- Eowyn schreef:
- 'Lucius schreef:
- Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? NIET BIJ UTRECHT GUYS ... KIJK HET NIEUWS EN HET IS IN COTHEN. WAAR IK ZO'N 15 MIN MET DE AUTO VANDAAN WOON >.< Wel in de provincie Utrecht anders x'D Dat bedoelde ik. En ze waren waarschijnlijk door de vader om het leven gebracht. Man, die vent is echt ziek! Dude, can we please stop about it ;u; Hoe denk je dat het voor mij is als je er echt like 15 Min vanaf woont met de auto, en 15 min met de fiets naar de plek waar die vader is gevonden, mijn vader die man kent en de plek waar die kinderen zijn omgekomen. HOE DENK JE DAN HOE HET VOOR MIJ IS ;u; So can we please stop about it ...
--
Trixie = Tanya ;3 SSSSSSSSSSSSSSSST D: |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:08 | |
| - Trixie schreef:
- 'Lucius schreef:
- Eowyn schreef:
- 'Lucius schreef:
- Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; Heb ik ook gevolgd. Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd ofzo >.< Zijn ze gevonden? Had ik nog niets van gehoord x'D Is het dan ook echt zeker dat hun vader hen heeft vermoord of zijn ze later omgekomen? NIET BIJ UTRECHT GUYS ... KIJK HET NIEUWS EN HET IS IN COTHEN. WAAR IK ZO'N 15 MIN MET DE AUTO VANDAAN WOON >.< Wel in de provincie Utrecht anders x'D Dat bedoelde ik. En ze waren waarschijnlijk door de vader om het leven gebracht. Man, die vent is echt ziek! Dude, can we please stop about it ;u; Hoe denk je dat het voor mij is als je er echt like 15 Min vanaf woont met de auto, en 15 min met de fiets naar de plek waar die vader is gevonden, mijn vader die man kent en de plek waar die kinderen zijn omgekomen. HOE DENK JE DAN HOE HET VOOR MIJ IS ;u; So can we please stop about it ...
--
Trixie = Tanya ;3
SSSSSSSSSSSSSSSST D: >D *badass style* IK WIL DAT WELLDONE GEBOREN WORD ;u; |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:12 | |
| |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:13 | |
| - Malona schreef:
- Kiekeboe mensjes <3
Nieuwe setje is echt mooi! <33 En hi! |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| - 'Lucius schreef:
- Trixie schreef:
- 'Lucius schreef:
- Eowyn schreef:
- 'Lucius schreef:
- Road schreef:
- Wingpaw schreef:
- Skippy schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
--
Trixie = Tanya ;3
SSSSSSSSSSSSSSSST D: >D *badass style*
IK WIL DAT WELLDONE GEBOREN WORD ;u; Dan moet Lyan posten ;c |
|
| |
76 Actief
| |
| Van mij mag je al reageren hoor, anders met Ly reageren =] |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:15 | |
| @Natas; EWAAA <3 @Azerbanaan; :c IK WIL WELLDONE D: Kan je niet 1 grote post maken met alle kittens die geboren worden zodat je niet meer in de volgorde hoeft te posten maar dan word je zeg maar wel op dezelfde plaats geboren? ;u; |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:15 | |
| Hey jij! B0 de walvis. De walvis met WATERVREES <3 (Dat moest eruit xd) |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 11:19 | |
| - 'Lucius schreef:
- @Natas; EWAAA <3
@Azerbanaan; :c IK WIL WELLDONE D: Kan je niet 1 grote post maken met alle kittens die geboren worden zodat je niet meer in de volgorde hoeft te posten maar dan word je zeg maar wel op dezelfde plaats geboren? ;u; mm, dan laat ik Rolo en Welldone wel in een post geboren worden x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|