|
|
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 21:49 | |
| Fuck man, niemand wilt Beth spelen D: |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 21:56 | |
| |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:09 | |
| OMG DIE IS GEWELDIG Voor wie ga je m gebruiken? n.n |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:11 | |
| - Alice schreef:
- OMG DIE IS GEWELDIG
Voor wie ga je m gebruiken? n.n Lucius c: Die zingt Pewdie ook als hij Lucius speelt xD |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:13 | |
| |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:22 | |
| |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:24 | |
| - Alice schreef:
- Ahaha awesome x'D
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:42 | |
| - Fireheart schreef:
- Kinda wonder if it was good enough when no one reads my stuff..
*onzekerheid I hate you* Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:
Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~? |
|
| |
Miss. Unknown 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:48 | |
| Zucht. De WIP versie van Tigerpaw's voorsteltopic is af, alleen de geschiedenis nog, maar die komt later wel. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:55 | |
| - Heatherkit schreef:
- Fireheart schreef:
*onzekerheid I hate you* Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:
Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~? Geeft niets hoor, snap ik wel. Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen. |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 22:58 | |
| - Fireheart schreef:
- Heatherkit schreef:
- Fireheart schreef:
Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~? Geeft niets hoor, snap ik wel. Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen. Ik ga er vast ook wel wat problemen mee krijgen omdat ik het veel snap :') Maar heb al een paar dingen doorgenomen van Final Fantasy toen ik Hope ging bespelen, dus het zal wel meevallen xD Heb al een stukje gelezen, morgen lees ik verder ~ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:04 | |
| - Heatherkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Heatherkit schreef:
- Fireheart schreef:
Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~? Geeft niets hoor, snap ik wel. Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen. Ik ga er vast ook wel wat problemen mee krijgen omdat ik het veel snap :') Maar heb al een paar dingen doorgenomen van Final Fantasy toen ik Hope ging bespelen, dus het zal wel meevallen xD Heb al een stukje gelezen, morgen lees ik verder ~
Vandaar dat ik die lijst heb met woorden die vaak voorkomen enzo xD |
|
| |
Miss. Unknown 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:07 | |
| Ik ga je fanfic morgen lezen, Fireheart Nu ga ik naar bed, anders val ik hier nog achter m'n laptop in slaap. Slaap lekker iedereen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:09 | |
| Yay, thanks Tiger :3 Eigenlijk zouden jouw Tigerpaw en mijn Tigerpaw een keer een topic moeten xD Haha |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:10 | |
| Slik...16+ film gezien O.O slaap...wel? |
|
| |
Miss. Unknown 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:11 | |
| Vind ik best. Ik heb een beetje rondgekeken, klopt het dat jouw Tigerpaw bang is voor Bloodclan? Dan hebben ze een gezamenlijke angst namelijk xD Maar ik ga nu echt. Tot morgen mensen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:14 | |
| Hmm ze heeft niet echt ervaring met BloodClan. Mijn Tigerpaw wordt getraind door een Dark Forest kat. En ze wil wraak nemen op Darkfire voor het vermoorden van haar moeder, Honeyfeather. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:14 | |
| Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?! |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:21 | |
| - Skippy schreef:
- Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 mei 2013 - 23:25 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Skippy schreef:
- Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!
D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|