|
|
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:27 | |
| Great. Mn buurkindertjes zijn weer thuis. Ruzie, vechten, schreeuwen, hatelijk >>
Na dinsdag mogen ze. Maar nu moeten ze gewoon hun kop houden --" |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:28 | |
| IJS?! Ik weet niet, meestal is de zondag niet zo'n geweldige dag om dingen te plannen hier bij mij xd |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:31 | |
| - Bramblepaw schreef:
- IJS?!
Ik weet niet, meestal is de zondag niet zo'n geweldige dag om dingen te plannen hier bij mij xd Uhu, Ben&Jerry's, die Core Karamel Sutra c: Het irritante is alleen dat het chocolade ijs harder is dan het karamel ijs en dan moet ik dus dat eerst eten, terwijl dat het lekkerst is D: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| - Shrewleap schreef:
- @Rebecca;;
Ik had dat ook de vorige keer, maar de volgende keer is er ook een kans? ..:3
Ik ben slecht in opvrolijken
Well, ik ga maar ijs eten. NOOOOOM. WAAROM AAP JIJ MIJ NA O.o *eet sinds 16:22 Ijs* |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:33 | |
| - Shrewleap schreef:
- Bramblepaw schreef:
- IJS?!
Ik weet niet, meestal is de zondag niet zo'n geweldige dag om dingen te plannen hier bij mij xd Uhu, Ben&Jerry's, die Core Karamel Sutra c: Het irritante is alleen dat het chocolade ijs harder is dan het karamel ijs en dan moet ik dus dat eerst eten, terwijl dat het lekkerst is D: Ik zit op dieet dus ijs is heel verlokkelijk xd |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:36 | |
| - Bramblepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Bramblepaw schreef:
- IJS?!
Ik weet niet, meestal is de zondag niet zo'n geweldige dag om dingen te plannen hier bij mij xd Uhu, Ben&Jerry's, die Core Karamel Sutra c: Het irritante is alleen dat het chocolade ijs harder is dan het karamel ijs en dan moet ik dus dat eerst eten, terwijl dat het lekkerst is D: Ik zit op dieet dus ijs is heel verlokkelijk xd *kuch* Ik eigenlijk ook ^^" @Bo;; Je zie niets dus kon ik je onmogelijk na-apen c: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 16:43 | |
| fuck mijn leven ik wil niet naar de dokter moeder gaat morgen afspraak maken voor woensdag. I DONT WANNA! |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 17:03 | |
| @Tessa;; Succes D:
Hehe, Sparta is ook al niet door xD Vind het eigenlijk best wel zielig.. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 17:05 | |
| *doet een koprol* Hatseflats. Misschien dat ik m'n haar lichtblauw verf... misschien ook niet... |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 17:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |