|
|
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 20:51 | |
| Ik ga wat actiever worden hier, voel me zo inactief. x'D @Babs, dat is zo'n mooie kat! <3 &@Kiki, ziet er al goed uit! :3 |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 20:52 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Druk bezig! ;D
Ben druk geweest met die stomme widgets... en de moeilijkste moeten nog.. D<
- Een kleine sneak peak 8D:
Als het af is, dandan, wordt het vast heel mooi C: |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 20:58 | |
| Cause even though the flower fades, something takes its place
Still i have seen no joy, only dangers, I see no joy, only strangers
Misschien één van deze twee tekstjes voor Crowpaw,? Hm, ik twijfel... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 20:59 | |
| Chi@ Thankies! Ik zit nog steeds te twijfelen om hem/haar aan te maken, ik heb nog een actief katje in RC nodig, maar ik ben al best inactief en stuff.. --- “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.” ― Albert Einstein Denk dat veel mensen hem al kennen, maar ik vond 'm toch mooi |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 21:00 | |
| Ik ga een verhaal schrijven, als het jullie interesseert tenminste ^^ - Spoiler:
Het gaat over de twee beste vrienden Splashkit en Snowkit. Ze zijn precies elkaars tegenovergestelde. Snowkit is wit, Splashkit zwart. Ook de karakters zijn heel verschillend, want Snowkit is niet op haar mondje gevallen maar Splashkit is juist heel erg verlegen! Toch matcht het prima, want Splashkit is het mikpunt van de pesters, maar sinds Snowkit is verschenen heeft hij prima bescherming bij zich. In Splashing tears lees je over hun leven die niet even makkelijk als altijd blijkt.
|
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 21:03 | |
| @Babs, ah dat ken ik. Maar ik zou het niet aanmaken gewoon voor het plaatje, gezien je dat vroeg of laat toch zult moeten veranderen als hij/zij ouder wordt, als je me snapt 'course. x'D |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 21:24 | |
| - Splashkit schreef:
- Ik ga een verhaal schrijven, als het jullie interesseert tenminste ^^
- Spoiler:
Het gaat over de twee beste vrienden Splashkit en Snowkit. Ze zijn precies elkaars tegenovergestelde. Snowkit is wit, Splashkit zwart. Ook de karakters zijn heel verschillend, want Snowkit is niet op haar mondje gevallen maar Splashkit is juist heel erg verlegen! Toch matcht het prima, want Splashkit is het mikpunt van de pesters, maar sinds Snowkit is verschenen heeft hij prima bescherming bij zich. In Splashing tears lees je over hun leven die niet even makkelijk als altijd blijkt.
|
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 21:51 | |
| *Zucht* Eindelijk de sheet voor Meadowdawn af <3 |
|
| |
Stijn 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 21:52 | |
| jah Jokers setje is compleet :3 |
|
| |
76 Actief
| |
| - Tiffany schreef:
- Spoiler:
Ben best trots op dit setje, nu alleen ng actieve honden rpg zoeken (; |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Sorry dat ik de laatste zo weinig online kom, maar ik heb het druk met de examens. :3 |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 22:27 | |
| Ik ga verhuizen naar mn bed. Wachten tot mn film klaar is met downloaden, film kijken, morgen lekker uitslapen en Engels examen maken <3
Oh, en op de foto --" |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 6:47 | |
| Whoopwhoop, heb me vandaag extra mooi aangekleed, geen idee waarom trouwens x'D Wairdo! |
|
| |
Annemeike 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 8:12 | |
| Gehehe, ik ga een randomn katje tekenen >3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 8:48 | |
| good morning C=
Ik ben zo happy, vandaag krijgen we een nieuwe kitten (hij komt waarschijnlijk Gibby te heten) C= |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 9:35 | |
| Zo. Boodschappen doen met mam, daarna Walter ophalen, jaarlaag foto maken en een Engels examen.
Dan zijn we weer klaar voor deze week :'D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 10:01 | |
| - Sunnykit schreef:
- good morning C=
Ik ben zo happy, vandaag krijgen we een nieuwe kitten (hij komt waarschijnlijk Gibby te heten) C= Okay, mijn moeder kon niet kiezen tussen de twee kittens, dus hebben we er nu twee C8. Ze heten Gibby en Dobby :3 |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 10:07 | |
| Omg, wat leuk! Ik krijg over ongeveer twee weken ook een kitten, Alice / Allie <3 |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 10:13 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 mei 2013 - 10:22 | |
| Hiya :3
Godzijdank is vandaag wel een korte dag, tot 1 uur maar. En straks blokuur over de evolutie (dus ontstaan van de wereld enzo) and god I like that subject <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|