|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:25 | |
| Noes, ik heb weer een dilemma D: Ik heb honger dus ik moet óf gewoon wachten tot 6 uur voordat ik de oven aanzet óf nu soep maken en kans lopen dat ik dan geen zin meer heb in pizza óf nu al de oven aanzetten. |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:25 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ravalira schreef:
- Als het goed gelukt was dan wel xd
Btw, ik blijf te lang naar jouw spoiler in je os kijken O.o Good, hij is daar ook veels té sexy voor x'D En ik smokkel je wel mee naar de meeting c: XD And yeeey ;3 |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:27 | |
| - Daykit* schreef:
- *komt er even tussendoor*
Tamar, ik had Maryl ook nog met streepjes getekend. Wil je die nog? ^^ Dat zou ik leuk vinden ;] *Zou je ook een os voor me willen maken? Of haal ik je door de war met iemand?* Ik ga zo roerei maken... |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:29 | |
| - Maryl schreef:
- Daykit* schreef:
Tamar, ik had Maryl ook nog met streepjes getekend. Wil je die nog? ^^ Dat zou ik leuk vinden ;]
*Zou je ook een os voor me willen maken? Of haal ik je door de war met iemand?*
Ik ga zo roerei maken... Heb je er genoeg ervaring mee? XD Lawl ik ga gewn een mini meeting organiseren als ik toch niet mag komen naar die andere -.- |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:29 | |
| - Maryl schreef:
- Daykit* schreef:
Tamar, ik had Maryl ook nog met streepjes getekend. Wil je die nog? ^^ Dat zou ik leuk vinden ;]
Ik ga zo roerei maken... Een OS... Een tekening van de naam Maryl? De plaatjes komen er aan! |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:36 | |
| - Ravalira schreef:
- Maryl schreef:
- Daykit* schreef:
Ik ga zo roerei maken... Heb je er genoeg ervaring mee? XD
Lawl ik ga gewn een mini meeting organiseren als ik toch niet mag komen naar die andere -.- Oeh, ik wil naar die minimeeting 0,0 En ja, ik heb het al vaak genoeg gemaakt haha. #Daykit, Laat maar, verwarde je met iemand anders. |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 17:48 | |
| - Maryl schreef:
- Ravalira schreef:
- Maryl schreef:
- Daykit* schreef:
Ik ga zo roerei maken... Heb je er genoeg ervaring mee? XD
Lawl ik ga gewn een mini meeting organiseren als ik toch niet mag komen naar die andere -.- Oeh, ik wil naar die minimeeting 0,0
En ja, ik heb het al vaak genoeg gemaakt haha.
#Daykit, Laat maar, verwarde je met iemand anders. Hihi, er is nog niks beslist c: And ik heb net zoals vele anderen een nieuw topic om me voor te stellen gemaakt. (Goed zo, ik ben nog maar een amateur en ik denk ook niet dat ik al te vaak een rauw ei moet eten xD) |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:04 | |
| Nu, als het bijv. op een zaterdag middag is en het is hier niet al te ver weg... Dan kan ik een poging doen bij mijn ouders x'D
Nee, niet doen haha. |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:04 | |
| haii iedereen :3
Okay, ik heb honger maar moet waarschijnlijk nog drie kwartier wachten voordat e gaan eten (waarom eten we hier op de boerderij altijd zo laat -w-) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:05 | |
| - Dreamchaser schreef:
- haii iedereen :3
Okay, ik heb honger maar moet waarschijnlijk nog drie kwartier wachten voordat e gaan eten (waarom eten we hier op de boerderij altijd zo laat -w-) Over 20 minuten heb ik een pizza uit de oven ~ |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:06 | |
| - Maryl schreef:
- Nu, als het bijv. op een zaterdag middag is en het is hier niet al te ver weg... Dan kan ik een poging doen bij mijn ouders x'D
Nee, niet doen haha. Ghehe, ik wacht de volgende keer wel tot mijn moeder thuis komt :3 |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:06 | |
| - Shrewleap schreef:
- Dreamchaser schreef:
Okay, ik heb honger maar moet waarschijnlijk nog drie kwartier wachten voordat e gaan eten (waarom eten we hier op de boerderij altijd zo laat -w-) Over 20 minuten heb ik een pizza uit de oven ~ Derp jou, ik heb ook honger, en kan niet eten D= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:08 | |
| - Daykit* schreef:
- Shrewleap schreef:
- Dreamchaser schreef:
Okay, ik heb honger maar moet waarschijnlijk nog drie kwartier wachten voordat e gaan eten (waarom eten we hier op de boerderij altijd zo laat -w-) Over 20 minuten heb ik een pizza uit de oven ~ Derp jou, ik heb ook honger, en kan niet eten D= Je kan niet eten omdat er geen eten is of omdat ..? c: Haha, maar ik heb al sinds 12 niets gegeten D: |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:10 | |
| SOOF, IK WIL JOU MEETEN, WANT ZIJ BENT VAST EN ZEKER EEN AWESOME PERSOONTJE C8
En toen wilde ik weer verder met Homestuck... (ik ben er laatst aan begonnen en het is vaag en best leuk) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:11 | |
| - Dreamchaser schreef:
- SOOF, IK WIL JOU MEETEN, WANT ZIJ BENT VAST EN ZEKER EEN AWESOME PERSOONTJE C8
En toen wilde ik weer verder met Homestuck... (ik ben er laatst aan begonnen en het is vaag en best leuk) Dat weet je niet totdat je me hebt gezien ^^" |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:11 | |
| En mij wil je zeker niet meteen? :c Grr, doe ik uren over een nieuw voorsteltopic, reageert er niet eens iemand |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:14 | |
| Oh mijn god mensen, als iemand zegt dat diegene iemand wil meeten betekent niet dat diegen jou níet wil meeten :'D |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:16 | |
| Tsja, zo ben ik he :/ And ik heb dit uitgevonden: /\_/\ (^_^) |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:18 | |
| Whoehoe, Scheikunde overleeft. Nog 3 examens te gaan. Morgen Walter hier voor Biologie en een gedeelte Natuurkunde.
En nu ga ik helemaal niets meer doen en lekker gamen, want ik vind dat ik dat wel heb verdiend~ |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 mei 2013 - 18:18 | |
| NOES waarom doet mijn ava het niet ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |