|
|
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:46 | |
| - Oddeye schreef:
- Ik zou net zeggen met xD mooi os trouwens <3
Lol, dankje c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:50 | |
| Maroon 5 concert verplaatst naar 20 januari 2014, originele datum 3 juli 2013 Ik kocht de kaartjes al in september, moest al een half jaar wachten en nu nogmaals. CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP. D< |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:52 | |
| - Shrewleap schreef:
- Maroon 5 concert verplaatst naar 20 januari 2014, originele datum 3 juli 2013
Ik kocht de kaartjes al in september, moest al een half jaar wachten en nu nogmaals. CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP. D< Waarom hebben ze hem verschoven dan? o: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:54 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Shrewleap schreef:
Ik kocht de kaartjes al in september, moest al een half jaar wachten en nu nogmaals. CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP. D< Waarom hebben ze hem verschoven dan? o: "Due to unforeseen scheduling conflicts, Maroon 5 have been forced to postpone their forthcoming European arena tour." Meer krijg ik niet te horen ;-; Maar het is echt zeer vervelend als je dan op een maandag naar een concert moet, terwijl je de volgende dag gewoon school hebt. 3 juli was zegmaar net het einde van mijn proefwerk week en dat kwam zeer goed uit, nu niet meer D: |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:55 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ravenkit. schreef:
- Shrewleap schreef:
Ik kocht de kaartjes al in september, moest al een half jaar wachten en nu nogmaals. CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP. D< Waarom hebben ze hem verschoven dan? o: "Due to unforeseen scheduling conflicts, Maroon 5 have been forced to postpone their forthcoming European arena tour."
Meer krijg ik niet te horen ;-; Maar het is echt zeer vervelend als je dan op een maandag naar een concert moet, terwijl je de volgende dag gewoon school hebt. 3 juli was zegmaar net het einde van mijn proefwerk week en dat kwam zeer goed uit, nu niet meer D: Echt balen Soof! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:56 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ravenkit. schreef:
- Shrewleap schreef:
Ik kocht de kaartjes al in september, moest al een half jaar wachten en nu nogmaals. CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP. D< Waarom hebben ze hem verschoven dan? o: "Due to unforeseen scheduling conflicts, Maroon 5 have been forced to postpone their forthcoming European arena tour."
Meer krijg ik niet te horen ;-; Maar het is echt zeer vervelend als je dan op een maandag naar een concert moet, terwijl je de volgende dag gewoon school hebt. 3 juli was zegmaar net het einde van mijn proefwerk week en dat kwam zeer goed uit, nu niet meer D: Hebben ze voor zo'n grote naam ook mooi slechte mensen voor de planning. Beetje jammer dit Maroon 5. Wel klote voor jou... D: |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:57 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 17:58 | |
| - Ravenkit. schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ravenkit. schreef:
- Shrewleap schreef:
Meer krijg ik niet te horen ;-; Maar het is echt zeer vervelend als je dan op een maandag naar een concert moet, terwijl je de volgende dag gewoon school hebt. 3 juli was zegmaar net het einde van mijn proefwerk week en dat kwam zeer goed uit, nu niet meer D: Hebben ze voor zo'n grote naam ook mooi slechte mensen voor de planning. Beetje jammer dit Maroon 5. Wel klote voor jou... D: Ik ga gewoon, fck die proefwerken die ik misschien de volgende dag heb. Ze komen waarschijnlijk niet zo snel meer in Nederland, dus grijp ik m'n kans. Ik hoop maar dat ze er een goede show van maken. @Daan;; Uhu, helaas ook nog eens net na de kerstvakantie, dus zeer veel kans op grote dingen die ik voor school moet doen. |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:00 | |
| Zou ik het wagen om een shopje te openen nadat ik terug ben van Parijs?
Soof# Awh, zou ik ook niet blij mee zijn x'D |
|
| |
H 0 N E Y M 0 N S T E R 23
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:01 | |
| OMG! DIE VERMISTE JONGETJES RUBEN EN JULIAN ZIJN DOOD GEVONDEN IN EEN SLOOT OP HET NIEUWS! |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:06 | |
| - Honey schreef:
- OMG! DIE VERMISTE JONGETJES RUBEN EN JULIAN ZIJN DOOD GEVONDEN IN EEN SLOOT OP HET NIEUWS!
Kom je der achter x'D *niet aanvallend bedoeld, maar dat was gisteravond in een persconverentie dinges bekend gemaakt* Zijn er geen mensen meer die een rogue kitten van Skippy x Beau willen spelen? |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:07 | |
| |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:30 | |
| En toen stonden twee familieleden op mijn gehate lijst. Dat ze mij zomaar beginnen af te kakken waar iedereen bij is zonder dat ik iets had gedaan, dan gaan ze erover. De vriendin van mijn broer die nu dertig is, en die weer een kind verwacht van hem, is een échte bitch, serious. Dan mag ze het nog op de hormonen steken, she'll have to talk to the hand.
Ik moet posten om me af te leiden >.< |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:32 | |
| Chi, why u no @ the meeting? ;-; Ik zal zo dan even voor je posten, na douchen + pizza :3 |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:33 | |
| - Gravelkit schreef:
- En toen stonden twee familieleden op mijn gehate lijst.
Dat ze mij zomaar beginnen af te kakken waar iedereen bij is zonder dat ik iets had gedaan, dan gaan ze erover. De vriendin van mijn broer die nu dertig is, en die weer een kind verwacht van hem, is een échte bitch, serious. Dan mag ze het nog op de hormonen steken, she'll have to talk to the hand.
Ik moet posten om me af te leiden >.< Oei, daarvoor vond je haar zo tof? Wat is er dan gebeurt (PM?) ?? Trouwens, daarnet heb ik nog getypt dat ik met Pinksteren steeds aan je moet denken, ik hoop dat je weet waarom <33 Ga je trouwens naar de meeting? |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:36 | |
| @Soof, well, nu ben ik zeker. Dat mens heeft een serieuze deuk aan mijn zelfvertrouwen gegeven, maar omdat ik me niet goed in m'n vel voel wanneer er zoveel mensen zijn. @Liese, Sure I know why! <3 En ik ga het zometeen uittypen.
Laatst aangepast door Gravelkit op ma 20 mei 2013 - 18:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Daan, Skip en Rava moeten elkaar NU EINDELIJK EENS ONTMOETEN XD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Gaat Rushspirit eigenlijk dood aan het eind van de verhaallijn of word die rogue/blijft hij in Shadowclan? :') |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:37 | |
| - Lionroar schreef:
- Gaat Rushspirit eigenlijk dood aan het eind van de verhaallijn of word die rogue/blijft hij in Shadowclan? :')
Gaat dood dacht ik *denkt dat door berichtje van Lizle xd* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 mei 2013 - 18:38 | |
| Ik vind nog steeds dat hij een awesome vader zou zijn xD Not for sure, maar alle bad-ass katten zijn awesome als vader :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|