|
|
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:27 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Beau schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Kan iemand me helpen met een leuke naam voor een nieuw wc apprentice account?
ik wil wel hoe word het karakter?
Das nog een beetje onbekend, maar het zal een beetje rebelse kat worden denk ik, die niet z'n geloof heeft in starclan x"D Rebelvoice ... Euhm echt veel verder dan dat kom ik niet XD, maar ik had wel een naam die ik best mooi vond Safetyzone maar die past niet echt bij een rebel.
|
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:30 | |
| - 'Lucius schreef:
- Sparrowkit schreef:
Daan, ga je nog de aanmelding voor Ty x Demeter maken of doe je dat niet? Want anders wachten Sas en ik nog op je, maar anders willen we kiezen ;3 Ik twijfel nog heel erg! Maar heb nu geen tijd, want heb morgen 2 toetsen, maar ik denk van niet, want ik wil nu ook weer een nieuw windclan katje aanmaken, dus tsja |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:32 | |
| - Beau schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Beau schreef:
- Sparrowkit schreef:
Das nog een beetje onbekend, maar het zal een beetje rebelse kat worden denk ik, die niet z'n geloof heeft in starclan x"D Rebelvoice ... Euhm echt veel verder dan dat kom ik niet XD, maar ik had wel een naam die ik best mooi vond Safetyzone maar die past niet echt bij een rebel.
Bestaat al ;3 Eeermm. Birdfang {So free as a Bird. A bird who can have his own mind.} Idunno xD @Daan; Okii ~ |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:33 | |
| - 'Lucius schreef:
- Beau schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Beau schreef:
- Sparrowkit schreef:
Bestaat al ;3
Eeermm. Birdfang {So free as a Bird. A bird who can have his own mind.}
Idunno xD @Daan; Okii ~ Het gaat trouwens eerst een apprentice worden ;] maar hebben jullie meer dingen met Bird? |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:34 | |
| Rebelvoice is mine *Stares* |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:36 | |
| Birdwing Birdflight Birdmind Birdclaw Bird... |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:36 | |
| Birdchaser Birdfall Birdrain Birdvoice |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:38 | |
| @Q, ga je nu wel of niet actief worden met Riversong? Want anders laat ik Bravesoul verder leven ;0
Kunnen jullie miss een beetje namen met bird- doen die erg 'vrij' lijken? *moeilijk om uit te leggen* |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:38 | |
| Birdfall Birdstone Flyingbird [wie nog een topic met Dream?] |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:42 | |
| - Arya schreef:
- Starlingkit schreef:
- Arya schreef:
- Starlingkit schreef:
- Ik ben bang dat mijn presentatie ten eerste veels te lang gaat duren en ten tweede gewoon onmogelijk is om te maken ;-;
Ik ben ook zo slecht in kopjes maken voor m'n dingen D: Can I help you? Als je goed bent in Duits, dan wel x'D Anders kan je misschien helpen met een kleine samenvatting? c: Duits? Nee da's niet mijn sterkste punt, zacht uitgedrukt xD Samenvattingen gaan wel Dan zal ik je even een PM sturen op Splash c: |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:43 | |
| - Starlingkit schreef:
- Arya schreef:
- Starlingkit schreef:
- Arya schreef:
- Starlingkit schreef:
- Ik ben bang dat mijn presentatie ten eerste veels te lang gaat duren en ten tweede gewoon onmogelijk is om te maken ;-;
Ik ben ook zo slecht in kopjes maken voor m'n dingen D: Can I help you? Als je goed bent in Duits, dan wel x'D Anders kan je misschien helpen met een kleine samenvatting? c: Duits? Nee da's niet mijn sterkste punt, zacht uitgedrukt xD Samenvattingen gaan wel Dan zal ik je even een PM sturen op Splash c: Oke ^=^ |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:45 | |
| - Sparrowkit schreef:
- @Q, ga je nu wel of niet actief worden met Riversong? Want anders laat ik Bravesoul verder leven ;0
Kunnen jullie miss een beetje namen met bird- doen die erg 'vrij' lijken? *moeilijk om uit te leggen* Birdflight Birdcry Birdflow Birdopen Birdside Birdzone Birdpool Birdleaf Birdday Birdmask Birdeye Birdview Birdspring Birdjump Birdsong c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:46 | |
| Oke, is hier iemand die mij Frans wil gaan geven via chatbox ofzo, want ik ga miss naar 2 havo en dan loop ik 1 geheel jaar frans achter. regelen ze dus bijles voor ons, zijn de eerste 3 lessen al uitgevallen, hoe gaan we het zo nou doen Dx
@Cees, wow veel namen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:49 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Oke, is hier iemand die mij Frans wil gaan geven via chatbox ofzo, want ik ga miss naar 2 havo en dan loop ik 1 geheel jaar frans achter. regelen ze dus bijles voor ons, zijn de eerste 3 lessen al uitgevallen, hoe gaan we het zo nou doen Dx
@Cees, wow veel namen x'D Ghege You're welcome :'D En ik wil je wel wat dingen uitleggen als je wil n.n Heb nu al bijna 6 jaar Frans op school voor moest je het willen weten :'D |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:49 | |
| @Daan; Nope. Alleen Meadowdawn en Thistleclaw [voor de storyline met Maaike, dat had ik d'r belooft~] (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:50 | |
| Je mag voor meerdere namen stemmen:
[0]Birdflight [0]Birdfall [0]Birdmask [0]Birdvoice [0]Birdchaser [0]Birdleap
Ik denk dat ik Birdflight wel een leuke vind :]
@Cees, zou je me de basis uit kunnen leggen? @Q, oke, jammer, maar het is niet anders... |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:51 | |
| ik wil naar huis en niet meer weg van huis... Thuis begrijpen de mensen me tenminste en worden ze niet zo boos op me als ik dingen die terwijl ik "uitflip" |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Waarom zijn customfonts zo lastig css. Waarom. |
|
| |
AZERBANAAN 65 Actief
| |
| - Sparrowkit schreef:
- Je mag voor meerdere namen stemmen:
@Cees, zou je me de basis uit kunnen leggen? @Q, oke, jammer, maar het is niet anders... Omg Birdmask is so awesome o.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 mei 2013 - 19:52 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Je mag voor meerdere namen stemmen:
@Cees, zou je me de basis uit kunnen leggen? @Q, oke, jammer, maar het is niet anders... http://us10.chatzy.com/23263404319411Dit praat makkelijker denk ik :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|