| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
23
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 28 jan 2011 - 21:33 | |
| - Owlpaw schreef:
- De engelse series kia je bestellen op internet of bedoel je of ze in het Nederlands komen?
Wanneer ze in nederland komen. |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 28 jan 2011 - 21:55 | |
| ik heb alle vier de boeken in het nederlands en die heb ik nu bijna uit. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 29 jan 2011 - 15:00 | |
| Blegh, ik heb alleen boek 1 gelezen omdat ik de rest niet kan vinden in onze kleine bieb en ik mag ze niet kopen omdat ik er te oud voor ben.. WAAH! Nou ja, dat moest ik even zeggen Echt jammer dat ik er soms niets van snap als jullie over de boeken praten |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 29 jan 2011 - 20:25 | |
| Je kunt ze bij Bruna kopen, ik heb alle vier de boekken bij hen bestelt en niemand vertelde mij dat ik te oud was voor deze boeken. |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 9 apr 2011 - 19:21 | |
| Helemaal vergeten te updaten O.o Ik heb Long Shadows nu bijna uit |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 9 apr 2011 - 19:22 | |
| Ik heb Sign of the moon vanochtend uitgelezen |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 13 apr 2011 - 16:12 | |
| Eindelijk is Sign of the moon er:D, dus ik ben in die aan het lezenXD |
|
| |
Sara 110
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 13 apr 2011 - 16:14 | |
| Ik lees nu Warrior Cats 5 in het Nederlands :3
Jah, I know.. De Nederlandse namen falen echt x_x |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 13 apr 2011 - 16:25 | |
| Long Shadows is uit Ga nu beginnen in Sunrise ^^ |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 13 apr 2011 - 22:49 | |
| Wacht wanhopig op de laatste Warrior Cats van de eerste serie, om daarna aan The New Prophecy te beginnen.. |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 14 apr 2011 - 7:50 | |
| Lionpaw, dat is het beste deel! Maar op Wikipedia staat dat hij pas uitkomt in augustus of zoiets. Ik ben nu pas bij Eclipse, die is wel bijna uit. |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 15 apr 2011 - 21:13 | |
| Gevaarlijke sporen, Wohoo. |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 16 apr 2011 - 8:27 | |
| |
|
| |
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 16 apr 2011 - 9:16 | |
| heb jij de goede verzie?!!?!?!?!? omg, jalous!! |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 16 apr 2011 - 10:01 | |
| Ja die emoticon is van BRIGHTPAW of LOSTFACE.
Sorry, till love those english names. XD |
|
| |
Nathalie 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 18 apr 2011 - 11:23 | |
| Ik ga wachten tot ik bij mijn vader ben en dan begin ik aan de 3de boek: Geheimen. -Ps ik ken de boeken nog maar pas daarom dat ik misschien wat minder boeken heb gelezen dan de meeste hier. Ik ken ze ongeveer nog maar 1 week. De eerste boek had ik in 2 dagen uit. En de 3de boek in ongeveer 5 dagen. (Omdat ik geen tijd had om er in te lezen.) -
Maar De site ken ik raar genoeg al een jaar...Maar toen snapte ik er niks van omdat ik de boeken niet kende en natuurlijk niet gelezen had. |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 19 apr 2011 - 19:29 | |
| Geengezicht wat is dat voor UGLY naam,wtf EPIC FAILIk ben aan het laatste boek van the new propecy |
|
| |
153
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 20 apr 2011 - 7:36 | |
| Ik heb gisteren meer dan 10 km gefietst naar de boekenhandel omdat ik zo graag "gevaar !" wilde gaan halen . Blijkt het dat dat boek al binnen was maar dat ze hem terug hebben moeten sturen omdat er fouten in stonden :C Ik wil dan op mijn gemakje naar buis fietsen en dan is mijn fiets gestolen (Het was eigenlijk die van mijn oma ^^) |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 19 jun 2011 - 13:07 | |
| Heb Sunrise eindelijk uit!! - Alleen als je dat boek hebt gelezen!!:
Best wel zielig einde...
|
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 1 jul 2011 - 12:32 | |
| Ik ben nu bezig in het 2e boek van de Power of three reeks: Dark river |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|