| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
3
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 jan 2011 - 11:58 | |
| Ik heb Warrior Cats deel 1, 2, 3 en 4 al gelezen, ik wacht nu op 5 en dat is begin april dus... nog ff wachte :d |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 jan 2011 - 15:14 | |
| Yayz, komt deel 5 in April? (AAAAAAAAAHHH)
xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 jan 2011 - 15:26 | |
| ik ben helaas op dit moment in geeneen warrior cats boek aan het lezen, wel zit ik te wachten op dat ze deel 4 bij de bieb hebben. hoe komen jullie aan die engelse warriors boeken??? |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 jan 2011 - 17:56 | |
| Van bol.com je kunt alle Warrior cats boeken daar kopen Nederlands en Engels, en ook de manga's c: |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 10 jan 2011 - 7:01 | |
| Heb Twilight uitgelezen en ben nu bezig in Sunset (: |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 10 jan 2011 - 18:41 | |
| *mega giga vreugdedansje*JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mijn moeder heeft warrior cats 4 besteld bij een online boekwinkel!!!!!!! JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
61
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 11 jan 2011 - 13:54 | |
| Heb net voor de storm uit Alleen had ik de allerlaatste bladzijde al verwacht.... |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 12 jan 2011 - 17:53 | |
| vandaag is het bestelde warrior cats boek gekomen! ik heb er al in gelezen maar niet erg goed omdat mijn broertje en een vriend van heb aan het schreeuwen/spelen waren |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 13 jan 2011 - 12:09 | |
| Arme jij Sunpaw. Ik ga altijd met een zaklamp in mijn kast zitten, zo dat ik niks hoor ;DDn dus ik al mijn kleding aan de kant en ga ik lezen. ;D |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 16 jan 2011 - 0:54 | |
| Ik heb net boek 4 uit van Warrior Cats. Kan echt niet wachten op boek 5! |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 16 jan 2011 - 9:08 | |
| Bluestars Prophecy, Ik heb echt zo'n ander beeld op haar. Ik moest huilen bij de dood van Moonflower&Snowfur. Arme Bluestar, alles verloren |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 25 jan 2011 - 15:23 | |
| Ik heb gisteren The New Prophecy serie uitgelezen. Het einde was best wel heftig. - Spoiler:
Ik had wel bloed en een gevecht (En Hawkfrost's dood) verwacht maar niet dat de stok door Hawkfrost's nek zou gaan. Dat was best wel smerig,lol.
Ik was het wel gewend omdat ik manga's lees waar je koppen eraf ziet vliegen, en ik kan gewoon tegen die dingen. Anyway ik ga vandaag in The Sight lezen :3 |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 25 jan 2011 - 15:29 | |
| ik heb laatst, eergisteren of zo, Voor de storm uitgelezen. en nu moet ik wachten op het volgende deel |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 25 jan 2011 - 19:58 | |
| Oakheart, ik heb hem ook uit. Helaas is Hawkfrost dood, maar ja je verwacht het ook. En ik heb de eerste twee boeken van The Sight in huis! |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 25 jan 2011 - 19:59 | |
| - Owlpaw schreef:
- Oakheart, ik heb hem ook uit. Helaas is Hawkfrost dood, maar ja je verwacht het ook. En ik heb de eerste twee boeken van The Sight in huis!
Ja x3 Ik vind het jammer dat Hawkfrost slecht is...hij heeft namelijk wel een mooi design x3 Ik heb gelukkig heel The Power Of Three serie in huis XD |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 26 jan 2011 - 12:49 | |
| Ik was in het nederlandse deel vier bezig tot ik deze site ontdekte, ik lees nu nauwelijks meer x3 |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 26 jan 2011 - 15:17 | |
| In maart lees ik in Warrior cats 5 Gevaarlijk! (L) |
|
| |
23
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 28 jan 2011 - 21:09 | |
| Warrior cats 4 voor de storm weet iemand of de engelse series ook in nederland komen? |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 28 jan 2011 - 21:15 | |
| De engelse series kia je bestellen op internet of bedoel je of ze in het Nederlands komen? |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 28 jan 2011 - 21:19 | |
| AAAH ik word gek !!! ik ga de hele collectie engelse boeken van iemand stelen !!! sorry voor de uitbarsting --" |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|