|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 13:47 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 13:48 | |
| Snowy is cute <3
Ik kan geen goed tekstje bedenken voor mijn onderschrift op een forum :/ |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 14:38 | |
| - I am so damn proud of My Granddad:
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 14:39 | |
| Zo~ Nou ga ik Simcity weer spelen, kijken of ik nu een hele goede stad weet te creëren~ Het is lastiger dan ik dacht xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 14:39 | |
| Het valt me op dat er best wel veel mensen on zijn, maar dat het nogal stil is hier D= |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 14:41 | |
| - Silverstream schreef:
- I am so damn proud of My Granddad:
<3 |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 15:08 | |
| Quinty, heb je nog aan het topic van Wolfsbane & Lakestream gedacht? c;
--
Morgen een verjaardag, ik vind het best zielig voor mijn broer dat bijna iedereen op vakantie is :c
|
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 15:16 | |
| O vakantie, die is al bij mij al zo een twee weken gedaan O.o |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 15:29 | |
| Hmmm, guys zal ik -weer- setjesshop openen? I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 15:49 | |
| - Dreamheart schreef:
- Hmmm, guys zal ik -weer- setjesshop openen?
JAJAJAJAJAJAJAJAAJAJJAAJAJ |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:04 | |
| x3 eerst plaatjes en dingetjes afmaken voor AM I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:05 | |
| |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:13 | |
| - Don't let my boyfriend write a story :'"DDD:
1. Hallo goede makker, heb jij misschien een wc die ik vies kan maken? Nee, rot op vuile klootzak. 2. Moet ik je soms in elkaar beuken? Wil je vechten? Kom het maar halen dan, ik sla je helemaal in elkaar. 3. BAFBOEMBIEF BLOF BAM KLAPSLAVINKENBIEFSTUK 4. Au, ik heb me pijn gedaan. Dat kan kloppen, ik heb namelijk net met een mes in je lever gestoken. 5. Moet ik je soms in je kop schieten? Niet voordat ik dat doe bij jou. 6. PIEF BAM POEF POEP PEPO ZING BAM BOEM PLOF 7. Jij hebt me niet in mijn kop geraakt, maar wel in mijn longen. Nu ben ik dood. Ha, ik heb gewonnen! Nu ga ik level up! 8. ... Ik ben nu level 1338 en ik ga wat mensen in elkaar beuken. 9. Ik ben nu een zombie en ik val je aan. KLAP BOEM PLOF Nu heb je me boos gemaakt. Ik ga je nu echt helemaal in elkaar rossen. KLAP STOOT SLA 10. Je kan me niet zomaar dood maken, omdat ik eigenlijk al dood ben. Dan hak ik je kop er maar af. SJING PLOF 11. Au. Nu ben ik weer dood. Nu ben ik weer level up, ik ga nu lekker level 53785146 worden! 12. ...... Nu moet ik alleen nog van dit lijk af komen. Misschien is er een versnipperaar bij de vuilnisbelt. 13. Hallo, wat doet dit lijk hier? O shit, nu moet ik jou ook vermoorden anders ga ik in de gevangenis. 14. Ik bel de politie lekker zodat je in de gevangenis terecht komt. Ik wist het wel, nu ga ik je in je kop schieten vuile klootzak. 15. Dat dacht ik niet, want ik ben eigenlijk Spiderman. Dat betekent niet dat ik je nu ineens niet in je kop kan schieten. 16. O ja, dat had ik niet bedacht. PLIEF PLONG POFF 17. Au. Nu ben ik ook dood. Dit gaat in de krant: Spiderman is dood omdat hij niet tegen kogels in zijn kop kan. 18. ......... Nu moet ik twee lijken in de vuilnisbelt dumpen. 19. Hallo, ik ben een medewerker van de politie. Wat is hier aan de hand? Deze gozer had Spiderman vermoord en dus moest ik die andere gozer vermoorden. 20. Dat zie ik. Je hebt goed werk verricht, ik ga je nu 100 miljoen euro geven. Dankjewel, maar je moet inzien dat ik ze allebei heb vermoord en ik je nu ook ga vermoorden. 21. Dat had ik niet zelf kunnen bedenken, bedankt voor het melden. Geen probleem, ik vermoord liever geen mensen zonder het te melden. 22. Oke, sla je slag maar. PLOEF PLADPLEE PLOEF POP 23. Nu ben ik dood, goed gedaan. Je verdient elke cent van dat geld. Bedankt meneer de politieagent. 24. ............ Nu moet ik wel drie lijken versnipperen, waarvan eentje te dik is om te verplaatsen. 25. Wat is hier aan de hand? Wie ben jij nou weer? 26. Ik ben Domme Idioot, winnaar van de prijs De Domste Naam Ooit. O, jij! Ik ben een grote fan van u meneer Idioot. 27. Bedankt, wil je misschien een konttekening? Heel graag, trouwens, mag ik je vermoorden en op mijn lijkenverzameling dumpen? 28. Ja, natuurlijk mag dat. Geweldig. Vertel me wanneer je er klaar voor bent. 29. Zal ik doen. Hier is je konttekening. Bedankt. Die ga ik aan mijn slaapkamermuur hangen. 30. Ik ben er klaar voor, sla je slag maar. Oke, hier komt ie. PLOEF PLING PLAAFJEPLOEFJE 31. Goed gedaan. Ik ben erg tevreden. Hier is honderd miljoen. Bedankt Domme Idioot. 32. ............... Wat een domme idioot. 33. Hallo, ik ben Ernie Knokker, wat is hier gaande? Ik ben Bert Beuker, zoek je soms ruzie? 34. Ja, weet jij waar hij is? Nee, sorry, die is waarschijnlijk aangereden door een vrachtwagen ofzo. 35. Oke, ik zoek dan wel bij de dode hoeken. Gefeliciteerd met je verjaardag Ernie. 36. Ik ben helemaal niet jarig, domme idioot. Domme Idioot is hierzo, op die lijkenstapel. 37. O, dat zag ik even niet. Wacht, je hebt een lijkenstapel? Ja, en jij wordt het volgende lijk. 38. Kom maar op, ik knok je helemaal in elkaar. Ik ga je erg hard in elkaar beuken. 39. KNOK BAM BLOAM POEFLASTIE POAPAS PIPO BEUKERBONK BINGBONGBOB PLOAS APAPA 40. Au. Ik ben toch niet zo'n goede knokker als ik dacht. Haha, ik heb alweer victorie. Deze lijkenstapel wordt nu wel erg groot. 41. .................. Nu komt er waarschijnlijk weer zo'n halvegare idioot die met mij wilt knokken. 42. Hallo, mijn naam is Robin Mank en ik kan niet meer lopen. Dat is niet handig, moet ik je soms in elkaar beuken? 43. ZWIJG ZWIJG ZWIJG ZWIJG ZWIJG WESSELL WESSELL BAMBAMBAM! KLAP 44. Nu ben ik een dode kreupele idioot. Moet ik je soms nog meer klappen geven? 45. Ja, graag. KLOEP PLOEP POEP LAPOEP LEEUW 46. Nu ben ik echt dood. Joepie, jij bent nu dood en ik leef nog. 47. ..................... Wat een rare oetlul. 48. Ik ben nu een boze dode kreupele idioot. Ach, schuif een boom in je reet, vuile klootzak. 49. Zal ik doen. GELUID VAN EEN BOOM DIE IN IEMANDS REET GAAT Dat ziet er leuk uit. 50. Dat is het helaas niet. Nu ben ik alweer dood. Trouwens ZWIJG ZWIJG ZWIJG ZWIJG ZWIJG ZWIJG WESSELL Ga toch batsen met je opa. 51. ........................ Wat een domme rare oetlul. 52. Hallo, ik ben Lickey House en ik ga jou met dit samoeraizwaard in mootjes hakken en als sushi opdienen. Lekker, maar ik sla je voorstel af. Letterlijk. KLAP BAM BOEM PLOF POEF FLOEP 53. Nou zeg, moet ik je soms in plakjes hakken ofzo? Ik vind in mootjes gehakt worden toch wat makkelijker. Maarja, makkelijker is niet altijd beter. 54. Dat is waar. Ik ga je wel in plakjes hakken dan. In je dromen. KLAK POEP POFF PLOFF PLOEF PLINGPLONGPLINGPLANG KABOEM 55. We zitten nu op 55 zinnen, en ik ben dood. PLOF Als het zo doorgaat kan ik beter een versnipperaar hiernaartoe brengen, want zoveel lijken verplaatsen lukt niemand. 56. ........................... Ik denk dat ik dat maar ga doen, een versnipperaar kopen. 57. Bert Bonker Beuker. Waar was jij de hele tijd gebleven? Wat doe jij hier nou Bertha, rot eens op. 58. Het eten is al sinds half zes klaar en waar was jij de hele tijd? Ik heb een paar mensen in elkaar geslagen. 59. Als jij nu niet even bliksemsnel naar huis gaat ga ik je in elkaar beuken. Wil je vechten? Ik kan je binnen vijf seconden een blauw oog geven. 60. Dan schiet ik je wel dood. PIEF PAF PLEEF PLAAN NAPAPAPAPAPAPAPA KABAM Au, nu ben ik dood. Wat jammer, nu is dit verhaal afgelopen. Wrts is een project van De Digitale School · Colofon · Veelgestelde vragen
theme Ω voice Welcome to the bloodbath, we took it to the top! Fierce fight! Death match; come and join the club! |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:34 | |
| |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:35 | |
| Meap, ik wil posten, maar ik ben bang dat ik drie topics niet actief kan houden *voelt zich noobig* |
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:45 | |
| Het lijkt wel alsof ik zowat de enige ben hier die geen crush heeft, make-up gebruikt of whatever ~
Ik voel me echt loner nu ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|