|
|
Sarah 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:49 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:54 | |
| - Scorchpath schreef:
- Het lijkt wel alsof ik zowat de enige ben hier die geen crush heeft, make-up gebruikt of whatever ~
Ik voel me echt loner nu ;-; Well, I do have a boyfriend. But I don't wear make-up :') Alleen vandaag, vanwege het GalaMaar ik was loner voor 18 jaar, so yeah :') @Vorigepagina; Oui~ Maar ik moet nogal veel posten en mijn vakantie is vol gepland met leren en een paar uitstapjes. So, I'm not sure xD "When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken. The beaten and the damned?"- Dankje Babs<3:
|
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:57 | |
| - Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
- Het lijkt wel alsof ik zowat de enige ben hier die geen crush heeft, make-up gebruikt of whatever ~
Ik voel me echt loner nu ;-; Well, I do have a boyfriend. But I don't wear make-up :')
Alleen vandaag, vanwege het Gala
Maar ik was loner voor 18 jaar, so yeah :') Ik ga dus ook niet naar feesten omdat ik mezelf daar gewoon niet lol zie hebben, en ik ga daar ook zeker niet alleen heen ^^' Mijn lonertijd zal dus nog wel even een paar jaar duren, misschien wel voor eeuwig x'D |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 16:59 | |
| - Scorchpath schreef:
- Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
Ik voel me echt loner nu ;-; Well, I do have a boyfriend. But I don't wear make-up :')
Maar ik was loner voor 18 jaar, so yeah :') Ik ga dus ook niet naar feesten omdat ik mezelf daar gewoon niet lol zie hebben, en ik ga daar ook zeker niet alleen heen ^^'
Mijn lonertijd zal dus nog wel even een paar jaar duren, misschien wel voor eeuwig x'D Het is mijn eindexamengala, het is dus de laatste keer x'D Dan mag 't van mij wel. Ik ben dit jaar wel niet naar het nieuwjaarsgala geweest, omdat ik geen zin had in al die stelletjes enzo --" I know your feel, bro. Komt wel goed <'3 Promise~ "When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken. The beaten and the damned?"- Dankje Babs<3:
|
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:07 | |
| - Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
- Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
Maar ik was loner voor 18 jaar, so yeah :') Ik ga dus ook niet naar feesten omdat ik mezelf daar gewoon niet lol zie hebben, en ik ga daar ook zeker niet alleen heen ^^'
Mijn lonertijd zal dus nog wel even een paar jaar duren, misschien wel voor eeuwig x'D Het is mijn eindexamengala, het is dus de laatste keer x'D Dan mag 't van mij wel. Ik ben dit jaar wel niet naar het nieuwjaarsgala geweest, omdat ik geen zin had in al die stelletjes enzo --"
I know your feel, bro. Komt wel goed <'3 Promise~ Well if it does, then you'll be the first to know it <'3 En ik haat het als die stelletjes op die feesten zo extreem klef gaan doen en je er dan zo loner bij staat x'D |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:10 | |
| - Scorchpath schreef:
- Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
- Wolfsbane schreef:
- Scorchpath schreef:
Mijn lonertijd zal dus nog wel even een paar jaar duren, misschien wel voor eeuwig x'D Het is mijn eindexamengala, het is dus de laatste keer x'D Dan mag 't van mij wel. Ik ben dit jaar wel niet naar het nieuwjaarsgala geweest, omdat ik geen zin had in al die stelletjes enzo --"
I know your feel, bro. Komt wel goed <'3 Promise~ Well if it does, then you'll be the first to know it <'3 En ik haat het als die stelletjes op die feesten zo extreem klef gaan doen en je er dan zo loner bij staat x'D Heheh, dat ken ik jah x'D Daarom ga ik dat dus niet doen vanavond x'D "When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
|
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:14 | |
| |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:31 | |
| Wintersoul heeft echt een cool OS |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:34 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 17:44 | |
| |
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 18:14 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 18:48 | |
| |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 19:35 | |
| Haii iedereen :3
Meap, ik twijfel of ik nog een topic er bij wil...
ik heb het idee dat mijn forum niet erg actief zal worden D= |
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
Mariekseltjah 851 Actief