We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Jongens, ik ga zo hard schrikken als het team eindelijk gekozen heeft xD Dat doe ik altijd :') Dus verwacht maar een geschrokken linneh dan wahah *is nog steeds bezig aan haar Bio verslag* -- Iemand tips waar ik over kan praten? We moesten bloedgroepen bepalen .-. Wat moet ik daarbij in godsnaam over denken van te voren?
Jongens, ik ga zo hard schrikken als het team eindelijk gekozen heeft xD Dat doe ik altijd :') Dus verwacht maar een geschrokken linneh dan wahah *is nog steeds bezig aan haar Bio verslag* -- Iemand tips waar ik over kan praten? We moesten bloedgroepen bepalen .-. Wat moet ik daarbij in godsnaam over denken van te voren?
Dat project doen wij nu ook x'D Wij hebben één of ander verlept verslag gemaakt met z'n tweeën.
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Dat project doen wij nu ook x'D Wij hebben één of ander verlept verslag gemaakt met z'n tweeën.
Whahah xD Irritant hé? :') Nja, moet morgen af zijn dussee ~ *gaat verder* Een vriendin heeft me haar verslag doorgestuurd, kan ik misschien wat ideeën krijgen ervan :3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
hi weet 1 van jullie hoe je in hemelsnaam een RPG in elkaar steekt. Ik.Kan.Het.Voor.Geen.Ene.Meter. Dus wie van jullie kan helpen? Ik heb zo het vaag vermoedde dat ik het ergens anders moet vragen. Maar bij mij gaat wel meer fout dus..... Heel erge sorry als ik iets ENORMS doms heb gedaan. [Volgens mij klopt mijn spelling niet eensXD]
Dovepaw
Member
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”