|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:56 | |
| Oh, Calypso ken ik nog wel! Ik ben echt verbaasd eigenlijk, dat mensen me nog kennen. Maar het is stiekem wel heel leuk :3 Kom ik niet terug op een heel vreemd forum ofzo xD I like it here~
@Slender: Ik wil wel een topic :3 Al weet ik niet precies of er veel goeds gaat komen als een Clankat een Rogue ontmoet xD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 16:58 | |
| @Kitty; Ik weet alleen je echte naam niet meer x'D That's the only problem :') |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:02 | |
| Teehee :3 It's Justine~ Epic setje, trouwens O: Woooow, ik heb echt veel te lang niet gepost D: Mis het echt xD |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:03 | |
| - Kittyheart schreef:
- Oh, Calypso ken ik nog wel! Ik ben echt verbaasd eigenlijk, dat mensen me nog kennen. Maar het is stiekem wel heel leuk :3 Kom ik niet terug op een heel vreemd forum ofzo xD
I like it here~
@Slender: Ik wil wel een topic :3 Al weet ik niet precies of er veel goeds gaat komen als een Clankat een Rogue ontmoet xD (ben ook Slender) ik denk dat Slender alleen een beetje de clan gaat zwart maken aangezien hij niet de beste vechter. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:05 | |
| @Aquila: Kitty is veel te klein om een goede vechter te zijn, actually xD Maar ze kunnen vast een goed, beledigd, sarcastisch gesprek houden~ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:06 | |
| Hehe, en anders komt Lionroar Kitty te hulp als Slender d'r toch aanvalt haha ~ -- Random :') Sorry, ik ben echt in een goede mood. |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:09 | |
| Kittyheart is zo schattig :3 |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:10 | |
| @Kittyheart Oké XD @Lionroar Lijkt me leuk Xp |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:11 | |
| Yay~ Happy Lucky Dochy~ Zou idd kunnen, Clanmate bonding~ Gelukkig wordt Kitty weer snel adopted in Windclan xD
@Glacier: Thankyou~ : D Ik heb haar ook nooit echt meer veranderd sinds ze Kittykit was xD Just love her this way~ |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:12 | |
| - Aquila schreef:
- @Kittyheart Oké XD
@Lionroar Lijkt me leuk Xp Misschien kan ik ook meedoen met Hate? |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:13 | |
| - Wishpaw schreef:
- Aquila schreef:
- @Kittyheart Oké XD
@Lionroar Lijkt me leuk Xp Misschien kan ik ook meedoen met Hate?
anders doen wij een apart topic :3 |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:13 | |
| - Aquila schreef:
- Wishpaw schreef:
- Aquila schreef:
- @Kittyheart Oké XD
@Lionroar Lijkt me leuk Xp Misschien kan ik ook meedoen met Hate?
anders doen wij een apart topic :3 Sure |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:16 | |
| Kittyheart: hehe, ja, inderdaad. Ze word meteen weer in de clan opgenomen c: Windclan moet weer een familie worden, vind ik. Dat is het de laatste tijd niet meer zo zeer. Gelukkig veranderd dat langzaam aan ~ -- Is iemand misschien goed in codes voor een forum? Ik ben opzoek naar een of andere code waarmee ik mijn forum wat meer mee kan opvullen. Ik heb de boards namelijk aan de linkerkant staan en de open plek aan de rechterkant is BREED. Is het mogelijk om een update box naast het forum te hebben? |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:17 | |
| @Justine hiii,
Ik ken je niet echt qua persoon, maar ik las je posts toen ik een noob was (Nightsky)
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:18 | |
| Even hart gelucht @LJH. Nu weten jullie het tenminste waarom ik hele even niet zo vaak meer online kom |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:18 | |
| - Kittyheart schreef:
- @Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:
Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D: Misschien ken je Suntail/Sunpaw nog? |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:20 | |
| Anders wordt het miss een beetje druk :3 Oh well~ Ik heb zin in topicjes :3
@Lion: Ja, toen ik hier begon was dat inderdaad meer zo, dat iedereen elkaar kende en dat je gewoon alle namen van alle katjes in een Clan kende. Nu lijkt dat minder. Maar daar is vast wel wat aan te doen :3 En sorry, weinig verstand van codes D: Ik kan niet eens een eigen os maken xD
@Sunny: Uhuh~ Dat weet ik nog :3 Thunderclan, toch? Rp'de jij ook niet met Angelo, of zit ik dan weer helemaal verkeerd?
@Frosty: Teehee :3 Ik was niet zo bijster goed xD Waz en Babs en Noor enzo, daar kijk ik tegenop :3 Hopelijk zat je niet naar m'n posts te kijken van: zo moet het niet D: :3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:21 | |
| Waarom geen super windclan topic ? :'D *schuift Briarkit naar voor* |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:22 | |
| - Chikita schreef:
- Even hart gelucht @LJH. Nu weten jullie het tenminste waarom ik hele even niet zo vaak meer online kom
ik heb het gelezen.. ..het leven zit je niet mee maar... je moet ook altijd naar de positieve dingen kijken. als jij je down voelt moet je gewoon denken aan al de leuke dingen die zijn gebeurt. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 17:23 | |
| Dat is wel gezellig, maar in mijn ervaring lopen dat soort dingen vaak vast O: Maar ik weet ofc niet hoe iedereen hier zit met activity :3 Maar het kan best een goed idee zijn : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|