Algemene Onzin Topic - Pagina 26

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Kittyheart
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:56

Oh, Calypso ken ik nog wel! Ik ben echt verbaasd eigenlijk, dat mensen me nog kennen. Maar het is stiekem wel heel leuk :3 Kom ik niet terug op een heel vreemd forum ofzo xD
I like it here~

@Slender: Ik wil wel een topic :3 Al weet ik niet precies of er veel goeds gaat komen als een Clankat een Rogue ontmoet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 16:58

@Kitty; Ik weet alleen je echte naam niet meer x'D That's the only problem :')
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:02

Teehee :3 It's Justine~ Epic setje, trouwens O:
Woooow, ik heb echt veel te lang niet gepost D: Mis het echt xD
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:03

Kittyheart schreef:
Oh, Calypso ken ik nog wel! Ik ben echt verbaasd eigenlijk, dat mensen me nog kennen. Maar het is stiekem wel heel leuk :3 Kom ik niet terug op een heel vreemd forum ofzo xD
I like it here~

@Slender: Ik wil wel een topic :3 Al weet ik niet precies of er veel goeds gaat komen als een Clankat een Rogue ontmoet xD

(ben ook Slender)
ik denk dat Slender alleen een beetje de clan gaat zwart maken aangezien hij niet de beste vechter.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:05

@Aquila: Kitty is veel te klein om een goede vechter te zijn, actually xD Maar ze kunnen vast een goed, beledigd, sarcastisch gesprek houden~
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:06

Hehe, en anders komt Lionroar Kitty te hulp als Slender d'r toch aanvalt haha ~
--
Random :')
Sorry, ik ben echt in een goede mood.
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:09

Kittyheart is zo schattig :3
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:10

@Kittyheart Oké XD
@Lionroar Lijkt me leuk Xp
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:11

Yay~ Happy Lucky Dochy~
Zou idd kunnen, Clanmate bonding~ Gelukkig wordt Kitty weer snel adopted in Windclan xD

@Glacier: Thankyou~ : D Ik heb haar ook nooit echt meer veranderd sinds ze Kittykit was xD Just love her this way~
Wishclaw
Member
404
Actief

CAT'S PROFILE
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:12

Aquila schreef:
@Kittyheart Oké XD

Misschien kan ik ook meedoen met Hate? Razz
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:13

Wishpaw schreef:
Aquila schreef:
@Kittyheart Oké XD

anders doen wij een apart topic :3
Wishclaw
Member
404
Actief

CAT'S PROFILE
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:13

Aquila schreef:
Wishpaw schreef:
Aquila schreef:
@Kittyheart Oké XD

anders doen wij een apart topic :3

Sure
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:16

Kittyheart: hehe, ja, inderdaad. Ze word meteen weer in de clan opgenomen c: Windclan moet weer een familie worden, vind ik. Dat is het de laatste tijd niet meer zo zeer. Gelukkig veranderd dat langzaam aan ~
--
Is iemand misschien goed in codes voor een forum? Ik ben opzoek naar een of andere code waarmee ik mijn forum wat meer mee kan opvullen. Ik heb de boards namelijk aan de linkerkant staan en de open plek aan de rechterkant is BREED. Is het mogelijk om een update box naast het forum te hebben?
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:17

@Justine hiii,

Ik ken je niet echt qua persoon, maar ik las je posts toen ik een noob was (Nightsky)
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:18

Even hart gelucht @LJH. Nu weten jullie het tenminste waarom ik hele even niet zo vaak meer online kom
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:18

Kittyheart schreef:
@Sunny: Heyaa~ Wie ben jij? Ik zie echt allemaal nieuwe account naampjes en ik ben het allemaal een beetje kwijt O:

Bwaaah. De aardrijkskundetoets van vandaag was echt een gedrocht. Nu wiskunde oefenen. Let me sleep D:

Misschien ken je Suntail/Sunpaw nog?
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:20

Anders wordt het miss een beetje druk :3 Oh well~ Ik heb zin in topicjes :3

@Lion: Ja, toen ik hier begon was dat inderdaad meer zo, dat iedereen elkaar kende en dat je gewoon alle namen van alle katjes in een Clan kende. Nu lijkt dat minder. Maar daar is vast wel wat aan te doen :3 En sorry, weinig verstand van codes D: Ik kan niet eens een eigen os maken xD

@Sunny: Uhuh~ Dat weet ik nog :3 Thunderclan, toch? Rp'de jij ook niet met Angelo, of zit ik dan weer helemaal verkeerd?

@Frosty: Teehee :3 Ik was niet zo bijster goed xD Waz en Babs en Noor enzo, daar kijk ik tegenop :3 Hopelijk zat je niet naar m'n posts te kijken van: zo moet het niet D: :3
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:21

Waarom geen super windclan topic ? :'D
*schuift Briarkit naar voor*
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:22

Chikita schreef:
Even hart gelucht @LJH. Nu weten jullie het tenminste waarom ik hele even niet zo vaak meer online kom

ik heb het gelezen..
..het leven zit je niet mee maar...
je moet ook altijd naar de positieve dingen kijken. als jij je down voelt moet je gewoon denken aan al de leuke dingen die zijn gebeurt.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:23

Dat is wel gezellig, maar in mijn ervaring lopen dat soort dingen vaak vast O: Maar ik weet ofc niet hoe iedereen hier zit met activity :3 Maar het kan best een goed idee zijn : D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: