|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:19 | |
| - Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Na Hawk alle posts af ~
Iemand dan interesse in een topicje? c: Jeah me! Me!
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:22 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D Sure. Heb jij nog andere accountjes? Ik heb nog Daykit* (RC) Wishpaw (WC) Hate (BC) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:28 | |
| Elementpaw; Wil je hulp met de rpg, het posten of hoe bedoel je? Want anders zou ik je wel willen helpen natuurlijk, daar ben ik altijd klaar voor. Je kunt me een pb/bericht sturen, dan zal ik je via daar even helpen en het een en ander uitleggen ^^
Laatst aangepast door Lionroar op di 2 apr 2013 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:28 | |
| Mijn BFF is MOTM Geworden op SSA 8D |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:32 | |
| - Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D Sure. Heb jij nog andere accountjes? Ik heb nog Daykit* (RC) Wishpaw (WC) Hate (BC) Shrewleap, Ashpaw {SC} Hawkscream {RC} Timberkit {WC} Starlingkit {TC} Eriksen {Rogue} |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:34 | |
| - Hawkscream schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D Sure. Heb jij nog andere accountjes? Ik heb nog Daykit* (RC) Wishpaw (WC) Hate (BC) Shrewleap, Ashpaw {SC} Hawkscream {RC} Timberkit {WC} Starlingkit {TC} Eriksen {Rogue} Hate X Eriksen? |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:35 | |
| - Wishpaw schreef:
- Hawkscream schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D Sure. Heb jij nog andere accountjes? Ik heb nog Daykit* (RC) Wishpaw (WC) Hate (BC) Shrewleap, Ashpaw {SC} Hawkscream {RC} Timberkit {WC} Starlingkit {TC} Eriksen {Rogue} Hate X Eriksen? Is goed ;D |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:35 | |
| Okaay, voor mijn boekbespreking ga ik Spotgaai doen, maar moet hem nu nog lezen, een word en een powerpoint maken D: |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:36 | |
| - Hawkscream schreef:
- Wishpaw schreef:
- Hawkscream schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ashpaw. schreef:
*springt omhoog* Wil jij aanmaken dan? :3 @Dovepaw;; Jij ook aanmaken en zet er maar bij voor welk account //die staan in Shrew's siggie ;D Sure. Heb jij nog andere accountjes? Ik heb nog Daykit* (RC) Wishpaw (WC) Hate (BC) Shrewleap, Ashpaw {SC} Hawkscream {RC} Timberkit {WC} Starlingkit {TC} Eriksen {Rogue} Hate X Eriksen? Is goed ;D Ik moet nu gaan eten. Ik maak het topic vanavond of morgen (als je dat goed vind) |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:54 | |
| - elementspaw schreef:
- hi weet 1 van jullie hoe je in hemelsnaam een RPG in elkaar steekt. Ik.Kan.Het.Voor.Geen.Ene.Meter. Dus wie van jullie kan helpen? Ik heb zo het vaag vermoedde dat ik het ergens anders moet vragen. Maar bij mij gaat wel meer fout dus.....
Heel erge sorry als ik iets ENORMS doms heb gedaan. [Volgens mij klopt mijn spelling niet eensXD] Ik wil wel een poging wagen het je uit te leggen? |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:55 | |
| Well, Ashpaw liegt tegen Nightwing. D: Zij probeerde hem juist moed in te spreken, en nu zegt Ashpaw dat Ivyleaf hem te min vond.... =w= That's not nice of you Ash. D: *Knipoogt naar Soof* ;D |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 18:59 | |
| Zou iemand zo lief willen zijn een sheetje voor Snowy te maken? Ik wil haar voorsteltopic revampen maar ik heb geen leuke sheet. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:00 | |
| - Dovepaw schreef:
- Well, Ashpaw liegt tegen Nightwing. D:
Zij probeerde hem juist moed in te spreken, en nu zegt Ashpaw dat Ivyleaf hem te min vond.... =w= That's not nice of you Ash. D: *Knipoogt naar Soof* ;D Maar Ash wilt gewoon een beetje waardering voor hemzelf ;-; Hij heeft nooit echt een complimentje gehad en nu wilt hij gewoon een beetje zieligheid opwekken bij Night x3 |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:05 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Dovepaw schreef:
- Well, Ashpaw liegt tegen Nightwing. D:
Zij probeerde hem juist moed in te spreken, en nu zegt Ashpaw dat Ivyleaf hem te min vond.... =w= That's not nice of you Ash. D: *Knipoogt naar Soof* ;D Maar Ash wilt gewoon een beetje waardering voor hemzelf ;-; Hij heeft nooit echt een complimentje gehad en nu wilt hij gewoon een beetje zieligheid opwekken bij Night x3 B-but Ivyleaf tried to...D: She didn't do anything wrong, and besides, Ashpaw started the fight. u.u |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:06 | |
| Lol, straks komt er niet alleen een apprentice-war in Shadowclan, maar ook een mentor-war :'D Team Ivyleaf vs. Team Nightwing xD |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:07 | |
| - Strugglepaw schreef:
- Lol, straks komt er niet alleen een apprentice-war in Shadowclan, maar ook een mentor-war :'D Team Ivyleaf vs. Team Nightwing xD
Yin against Yang *Points at colors of Ivy and Night* |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:08 | |
| - Ivyleaf schreef:
- Strugglepaw schreef:
- Lol, straks komt er niet alleen een apprentice-war in Shadowclan, maar ook een mentor-war :'D Team Ivyleaf vs. Team Nightwing xD
Yin against Yang *Points at colors of Ivy and Night* Dat is zo epic bedacht. |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:27 | |
| |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:46 | |
| Hierboven; I approve. Dovepaw is awesoem B) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|