|
|
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:41 | |
| @ Babs; fjsdaklf;sdk;f Dat snoetje <33 Ik krijg net zo'n MOET-VOELEN-gevoel dat ik altijd krijg bij de snoet van mijn kitty. En haar snoet is schattig.
En ik denk dat dat een compliment is wat realisme betreft. Denk ik. Derp. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:42 | |
| Omg, ik wil naar mijn ratjes toe //half uurtje geduld hebben ;-; |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:47 | |
| Nath: Aww, heb je nieuwe ratjes of wat? :'D Babs: Mooi ^-^ Rhymekit: Oh god, shame on my, i forgot your name >< Maar nee, sorry, ik moet mijn plek reserveren voor een aankomende cub ^^ Sas: Goodluck? :3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:48 | |
| @Babs, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO - Te veel tabbladen openstaan?:
|
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:49 | |
| Yoo Yoo peepz *zoekt naar Nath*
Nath, jij msn nu |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:50 | |
| Soms vraag ik me af hoe mensen hier over me denken ~ Ik heb zin om weer te posten, had eigenlijk gepland om dat morgen te doen, maar ik ga nu al beginnen :3
|
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:50 | |
| - Lionroar schreef:
- Nath: Aww, heb je nieuwe ratjes of wat? :'D
Babs: Mooi ^-^ Rhymekit: Oh god, shame on my, i forgot your name >< Maar nee, sorry, ik moet mijn plek reserveren voor een aankomende cub ^^ Sas: Goodluck? :3 I'm Esmee ^^ En tsja, ik moet ruimte hebben om een van mijn leeuwinnen te breeden :') |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:53 | |
| - Quietwind schreef:
- Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
- Ik kan nu wel heel goed en nerdy nog een uur lang biologie gaan leren...
Maar ik ken het eigenlijk wel. Daarbij: het enige wat je echt moet kennen zijn de begrippen en hoe dingen werken. De vragen die je vervolgens krijgt... Ze blijven alsnog lastig ;}
Heb wel meer opgelet in de klas, dus misschien helpt dat me ook wel een beetje ~
Ik wil posten. Maar... Maar stiekem moet ik dingen doen. Voor school en zo ;w; Eigenlijk wil ik me ook gewoon oprollen in mijn deken en in een hoekje gaan liggen. Als een of andere emo rups. Jij verwoord dingen zo mooi, bless you. Bij mij werkt het altijd heel goed als je goed op let in de les en alles daar van opslaat (: Ghehe, dank u. Denk ik c:
En bij mij ook wel, maar bij sommige vakken kan ik gewoon niet opletten - ik haat mijn natuurkunde docent en hij irriteert me zo zeer dat ik niet kan opletten - en soms val ik gewoon in slaap omdat ik chronisch moe ben. Ik zeg dat het chronisch moe is, want het maakt niet echt uit hoeveel ik slaap. Ik kan ook op ieder tijdstip slapen, heb daarom ook nooit last van een jetlag. Hurdur. Dat is oervervelend ja. Ik weet ook niet zo gauw wat je kunt doen aan dat chronische slaap probleem. Verder- met natuurkunde ook niet echt. Kei hard leren, I suppose. Maar als het echt niet lukt, dan lukt het echt niet lijkt me.
...
Wauw, dat was wel heel erg duidelijk. Sorry voor mijn crappy advice, though.
Lionroar hier boven; Vraag het. I don't dislike you. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:54 | |
| Thanks all <3
Linn@ Je weet hopelijk dat ik je gewoon aardig vind?xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:57 | |
| - Lionroar schreef:
Soms vraag ik me af hoe mensen hier over me denken ~ Ik heb zin om weer te posten, had eigenlijk gepland om dat morgen te doen, maar ik ga nu al beginnen :3 Topic Broken x Inner? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:58 | |
| Linnah, tss bitch! Lol nee grapje xD Jij bent een superaardig persoontje, als je dat maar weet =333
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:02 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Esmee: Oké, dan weet ik dat c: En ik hoop dat je de leeuwin snel verkocht krijgt ^^ Anders kun je d'r ook verjagen hé? Als het niet lukt ofcourse. Nightwing: Haha oké c: Naja, ik denk dat er toch altijd mensen blijven die me niet mogen, al zou ik echt totaal niet weten wie het zijn. Babs: Ja dat weet ik xD En jij weet ook dat ik jou aardig vind, toch? Anders zouden we niet zoveel praten via msn, denk ik. Nath: Oh ja, tuurlijk. Ik maak hem zo snel mogelijk aan, was het een beetje vergeten xD Esmee-nog een keer,hehe-: Heheh, biatch linn lol ~ Bedankt :3 Jij ook :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| En toen was ik weg. Byebyee xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:03 | |
| @ Linn; Me likey you o3o ?...
@ Lianne; Ik snap je. Komt waarschijnlijk omdat mijn brein zo vaag is: logische dingen snap ik niet, maar vage en onlogische dingen wel :3 Hoe zit het trouwens met ons topic, heb jij nog ideetjes of zo o3o ? Want mijn ideeën zijn altijd nogal... Ver te zoeken tijdens een proefwerk/examen week x') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:05 | |
| Linn Ik ben een te week persoontje om haar te verjagen, iets in mij zegt dat het verstandig is maar de rest niet x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:05 | |
| @Linn, Okeuy ^-^ Dan zie ik t topic wel verschijnen, guess? |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:06 | |
| - Quietwind schreef:
- @ Linn; Me likey you o3o ?...
@ Lianne; Ik snap je. Komt waarschijnlijk omdat mijn brein zo vaag is: logische dingen snap ik niet, maar vage en onlogische dingen wel :3 Hoe zit het trouwens met ons topic, heb jij nog ideetjes of zo o3o ? Want mijn ideeën zijn altijd nogal... Ver te zoeken tijdens een proefwerk/examen week x') Ik ben ook een beetje nutteloos vandaag, mijn brein hoorde het woordje 'lang weekend' en zette zichzelf af. Wie gaat er trouwens met die vogel vandoor? Quietwind uiteindelijk of toch Nightwing? Aangezien ze beide niet echt meer kunnen rennen .. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:07 | |
| Ik begin mij te ergeren aan de foto van Rhymes ava -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:08 | |
| - Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
- @ Linn; Me likey you o3o ?...
@ Lianne; Ik snap je. Komt waarschijnlijk omdat mijn brein zo vaag is: logische dingen snap ik niet, maar vage en onlogische dingen wel :3 Hoe zit het trouwens met ons topic, heb jij nog ideetjes of zo o3o ? Want mijn ideeën zijn altijd nogal... Ver te zoeken tijdens een proefwerk/examen week x') Ik ben ook een beetje nutteloos vandaag, mijn brein hoorde het woordje 'lang weekend' en zette zichzelf af. Wie gaat er trouwens met die vogel vandoor? Quietwind uiteindelijk of toch Nightwing? Aangezien ze beide niet echt meer kunnen rennen .. *aait Quietwind* Maakt me niet zoveel uit, maar Night heeft hem wel gebeten. En dat is zielig. Nee, het maakt me echt niet uit XD Hoewel Quiet dan wel ergens in een hoek zich gaat zitten schamen omdat hij ouder is en dat soort dingen, maar dat trekt wel een keer weg c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|