|
|
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:26 | |
| - Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
- Ik heb zin in de EFF =D
Ja, ik ook! Op welke dag ga jij? Zaterdag |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:27 | |
| - Sunnykit schreef:
- Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
Ja, ik ook! Op welke dag ga jij? Zaterdag Jammer, dan lopen we elkaar mis Hoe ga jij? |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:28 | |
| Ik loop realy achter met dingen...\
Morgen zkr weer gezeik met mijn vriend door en of ander K*t kind...
Sowry van mijn woord maar ben echt pissig. Moet je je voorstellen als je vriendje dingen doet wat geheim moet blijven. (Energie dus.) Dat mens zei dat ze het never ging vertellen. Blijkbaar BAM! Zijn vader weet het. En ik keek haar aan een gemene glimlach. Realy ik ga haar morgen meppen zo hard (Dat mens is Btw ook dat meisje dat mijn crush probeert af te pakken)
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:30 | |
| - Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
- Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
Ja, ik ook! Op welke dag ga jij? Zaterdag Jammer, dan lopen we elkaar mis Hoe ga jij? Als Medusa van Soul Eater, denk ik. Ik ga samen met twee vriendinnen en mijn moeder |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:31 | |
| - Sunnykit schreef:
- Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
- Daykit* schreef:
- Sunnykit schreef:
Ja, ik ook! Op welke dag ga jij? Zaterdag Jammer, dan lopen we elkaar mis Hoe ga jij? Als Medusa van Soul Eater, denk ik. Ik ga samen met twee vriendinnen en mijn moeder Da's cool! Ik ga met mijn moeder en als een of andere elf-achtige Ja, in een trouwjurk (van mijn moeder, van mijn oma of nóg een andere) |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 17:59 | |
| |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:00 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:01 | |
| Blithesoul wil anders ook wel (; |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:02 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:24 | |
| Ik ben zo hard bezig met Lionroar, i just love him and i want this so badly. Duss.. Verder aan zijn geschiedenis, 8 Moons uitschrijven. Het word weer een ramp voor de jonge Lionpaw, hehe :') |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:26 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik heb Jinte en Chi nodig, in ieder geval, 1 van de twee ;-;
Kom op msn pleaseeee ;-; Je weet dat Chi op een soort kamp is en dus niet echt on komt? ^^' |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:28 | |
| Ik kan nu wel heel goed en nerdy nog een uur lang biologie gaan leren... Maar ik ken het eigenlijk wel. Daarbij: het enige wat je echt moet kennen zijn de begrippen en hoe dingen werken. De vragen die je vervolgens krijgt... Ze blijven alsnog lastig ;}
Heb wel meer opgelet in de klas, dus misschien helpt dat me ook wel een beetje ~
Ik wil posten. Maar... Maar stiekem moet ik dingen doen. Voor school en zo ;w; Eigenlijk wil ik me ook gewoon oprollen in mijn deken en in een hoekje gaan liggen. Als een of andere emo rups. |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:29 | |
| weet iemand waarom de Myadotps sites het niet meer doen? |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:32 | |
| - Quietwind schreef:
- Ik kan nu wel heel goed en nerdy nog een uur lang biologie gaan leren...
Maar ik ken het eigenlijk wel. Daarbij: het enige wat je echt moet kennen zijn de begrippen en hoe dingen werken. De vragen die je vervolgens krijgt... Ze blijven alsnog lastig ;}
Heb wel meer opgelet in de klas, dus misschien helpt dat me ook wel een beetje ~
Ik wil posten. Maar... Maar stiekem moet ik dingen doen. Voor school en zo ;w; Eigenlijk wil ik me ook gewoon oprollen in mijn deken en in een hoekje gaan liggen. Als een of andere emo rups. Jij verwoord dingen zo mooi, bless you. Bij mij werkt het altijd heel goed als je goed op let in de les en alles daar van opslaat (: |
|
| |
Annemeike 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:33 | |
| Degene wie Demonpaw is, pm |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:35 | |
| - Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
- Ik kan nu wel heel goed en nerdy nog een uur lang biologie gaan leren...
Maar ik ken het eigenlijk wel. Daarbij: het enige wat je echt moet kennen zijn de begrippen en hoe dingen werken. De vragen die je vervolgens krijgt... Ze blijven alsnog lastig ;}
Ik wil posten. Maar... Maar stiekem moet ik dingen doen. Voor school en zo ;w; Eigenlijk wil ik me ook gewoon oprollen in mijn deken en in een hoekje gaan liggen. Als een of andere emo rups. Jij verwoord dingen zo mooi, bless you. Bij mij werkt het altijd heel goed als je goed op let in de les en alles daar van opslaat (: Ghehe, dank u. Denk ik c:
En bij mij ook wel, maar bij sommige vakken kan ik gewoon niet opletten - ik haat mijn natuurkunde docent en hij irriteert me zo zeer dat ik niet kan opletten - en soms val ik gewoon in slaap omdat ik chronisch moe ben. Ik zeg dat het chronisch moe is, want het maakt niet echt uit hoeveel ik slaap. Ik kan ook op ieder tijdstip slapen, heb daarom ook nooit last van een jetlag. Hurdur. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:36 | |
| Demonpaw is Gaby ^-^
@Soof, Aye, oké, than I know that x3 |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:37 | |
| Iemand op Lioden geïnteresseerd in een Cream leeuwin met bruine oogjes? Je mag bieden wat je ervoor over hebt ^^ |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:38 | |
| Well, Sas is gone for a moment, so i'm gonna post xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 18:40 | |
| |