|
|
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:11 | |
| .. Nou ik wil je niet een gevoel geven dat uiteindelijk er op uit komt dat je het jammer vind dat je hemt besloten om Night te laten winnen en daar door je inspiratie/zin/ik weet niet wat met Quietwind verliest.
..
Zie je, daarom moet je mijn brein dus niet aan de slag laten gaan nu. Dan krijg je dit soort nutteloze zooi :') Hopelijk snapte je me daar *staart naar de alinea hier boven* |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:12 | |
| This cute girl <'3 Please, wie wil er een mooi setje voor Rhyme van maken |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:14 | |
| HNNGGG. Mijn mouw irriteert me. Dangit.
@ Lianne;Mijn zin/inspiratie gaat vrijwel nooit weg bij mijn baby's. En ik snapte jouw eerste alinea. *staart* Denk ik.
Ergens zou het een aanleiding zijn voor een tweede topic. Dat Quietwind de 'balans' gaat herstellen en sneaky prooi gaat stelen uit Shadowclan territorium. Derp. Ja, hij heeft er een lichte obsessie mee soms c: |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:19 | |
| - Rhymekit schreef:
- This cute girl <'3 Please, wie wil er een mooi setje voor Rhyme van maken
Anyone? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:23 | |
| Noor: Me likes you too c': Esmee: Whahah, dat klinkt.. bekend xD Nee, ik ben echt een zacht ei om het klein uit te drukken. Ik moet overal om huilen en voel me overal rot om. Soms voel ik me zelfs rot als ik niet weet wat er aan de hand is xD Ik voelde me zelfs rot toen ik Lion aanmaakte, maar nu ben ik er weer trots op en al :3 Het is zo raar. En ik wil wel een setje maken? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:24 | |
| Linn, oké da's best wel vaag dat je je rot voelde toen je Lion aanmaakte xD And yaay, jij setje maken >3 |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:26 | |
| Ja, hé? Maar ik wist totaal niet waarom xD Het was misschien zo omdat hij bedoeld is als een soort vervanger voor Dapplepaw, omdat ik een beetje heimwee had naar Windclan. Het is.. de clan waar ik in op ben gegroeid zeg maar xD Dus ik had medelijden voor Dapple, misschien was dat het hihi. En ik begin eraan nadat ik gepost heb met Brokeh ^-^ |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:27 | |
| - Quietwind schreef:
- HNNGGG. Mijn mouw irriteert me.
Dangit.
@ Lianne;Mijn zin/inspiratie gaat vrijwel nooit weg bij mijn baby's. En ik snapte jouw eerste alinea. *staart* Denk ik.
Ergens zou het een aanleiding zijn voor een tweede topic. Dat Quietwind de 'balans' gaat herstellen en sneaky prooi gaat stelen uit Shadowclan territorium. Derp. Ja, hij heeft er een lichte obsessie mee soms c: Dat zou heel stoer zijn .. maar ik wil je wat vragen? c: Ik had een plan om Ashpaw mee te nemen ooit naar WindClan grens en dan komt Quietwind hun tegen. Alleen nog even kijken wat de speler van Ashpaw daar van vind~ Is wel handig voor een trainings topic. *denkt* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:27 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Ja, hé? Maar ik wist totaal niet waarom xD Het was misschien zo omdat hij bedoeld is als een soort vervanger voor Dapplepaw, omdat ik een beetje heimwee had naar Windclan. Het is.. de clan waar ik in op ben gegroeid zeg maar xD Dus ik had medelijden voor Dapple, misschien was dat het hihi. En ik begin eraan nadat ik gepost heb met Brokeh ^-^
Ah okaay ^^ And dammit, ik ben de wanhoop nabij met die leeuwin. Ik heb haar zelfs gratis aangeboden -.- |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:29 | |
| Bam... weer een post af *voelt zich goed*
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:30 | |
| - Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
Dangit.
Ergens zou het een aanleiding zijn voor een tweede topic. Dat Quietwind de 'balans' gaat herstellen en sneaky prooi gaat stelen uit Shadowclan territorium. Derp. Ja, hij heeft er een lichte obsessie mee soms c: Dat zou heel stoer zijn .. maar ik wil je wat vragen? c: Ik had een plan om Ashpaw mee te nemen ooit naar WindClan grens en dan komt Quietwind hun tegen. Alleen nog even kijken wat de speler van Ashpaw daar van vind~ Is wel handig voor een trainings topic. *denkt* Ik vind het goed hoor, maar ik heb de laatste tijd een beetje druk. Zit midden in mijn SE week en ja. Miep ;} En misschien is het handiger als we verdere dingen bespreken via pb of zo. Heb het gevoel dat we hier alles nogal vol derpen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:35 | |
| Zeg Esmee, heb ik jou wel op msn? xD -- Ik moet nog steeds uitzoeken wie ik niet op msn heb, er zijn nog zoveel mensen ;-; |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:36 | |
| - Quietwind schreef:
- Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
Dangit.
Ergens zou het een aanleiding zijn voor een tweede topic. Dat Quietwind de 'balans' gaat herstellen en sneaky prooi gaat stelen uit Shadowclan territorium. Derp. Ja, hij heeft er een lichte obsessie mee soms c: Dat zou heel stoer zijn .. maar ik wil je wat vragen? c: Ik had een plan om Ashpaw mee te nemen ooit naar WindClan grens en dan komt Quietwind hun tegen. Alleen nog even kijken wat de speler van Ashpaw daar van vind~ Is wel handig voor een trainings topic. *denkt* Ik vind het goed hoor, maar ik heb de laatste tijd een beetje druk. Zit midden in mijn SE week en ja. Miep ;} En misschien is het handiger als we verdere dingen bespreken via pb of zo. Heb het gevoel dat we hier alles nogal vol derpen. Prima, maar dit heet toch wel het 'Algemene Onzin Topic' dus derp dingen horen hier thuis. Wacht een moment, Noor, dan gooi ik mijn PB open. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:40 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Zeg Esmee, heb ik jou wel op msn? xD
-- Ik moet nog steeds uitzoeken wie ik niet op msn heb, er zijn nog zoveel mensen ;-; Nope |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:42 | |
| Esmee: Heb je anders msn? Ik wil je wel op msn hoor c: Ik ben taiyo@hotmail.nl, maar je moet me ook even jouw msn anders geven, want hij heeft een of andere rare tik om me niet door te sturen wie me vraagt om toegevoegd te worden op msn. |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:43 | |
| @Strawberry; Die is zo mooi! _________________________ Ik ben hier echt trots op, maar hij is nog niet af - Klik:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:43 | |
| - Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
- Nightwing schreef:
- Quietwind schreef:
Dangit.
Ergens zou het een aanleiding zijn voor een tweede topic. Dat Quietwind de 'balans' gaat herstellen en sneaky prooi gaat stelen uit Shadowclan territorium. Derp. Ja, hij heeft er een lichte obsessie mee soms c: Dat zou heel stoer zijn .. maar ik wil je wat vragen? c: Ik had een plan om Ashpaw mee te nemen ooit naar WindClan grens en dan komt Quietwind hun tegen. Alleen nog even kijken wat de speler van Ashpaw daar van vind~ Is wel handig voor een trainings topic. *denkt* Ik vind het goed hoor, maar ik heb de laatste tijd een beetje druk. Zit midden in mijn SE week en ja. Miep ;} En misschien is het handiger als we verdere dingen bespreken via pb of zo. Heb het gevoel dat we hier alles nogal vol derpen. Prima, maar dit heet toch wel het 'Algemene Onzin Topic' dus derp dingen horen hier thuis. Wacht een moment, Noor, dan gooi ik mijn PB open. Ja, maar ik zal je een andere reden vertellen waarom ik ook wil overschakelen naar pb via pb. Onder pb, boven pb. Langs pb. Oké, nevermind.
En was hij dicht dan ;D ? Da-dum tss. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 maa 2013 - 19:46 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Esmee: Heb je anders msn? Ik wil je wel op msn hoor c: Ik ben taiyo@hotmail.nl, maar je moet me ook even jouw msn anders geven, want hij heeft een of andere rare tik om me niet door te sturen wie me vraagt om toegevoegd te worden op msn.
Ik heb het net een paar dagen geleden aangemaakt xD Esmee.nieuwkasteele@hotmail.com |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|