|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:10 | |
| Zou ze al mogen posten? ;P |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:18 | |
| I'm going to miss my co-worker-Quintynator so muchhhh ;3; |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:21 | |
| † G E N E R A L † Name: Chikita. Former names: Chiquita. Parents: Unknown. Siblings: Raza, my fellow sister. Age: Almost 3 years. Bloodline: Rogue/BloodClan/Kittypet.
† O U T S I D E † Fur: Orange/Beige. Paws: Beige. Nose&Pawpads: Pink. Patern: Over het hele lichaam gestreept. Patern color: Een donkere variant van haar vachtkleur. Build: Kita is een erg kleine en smalle poes. Ze is redelijk mager, waardoor ze best onstabiel lijkt. Maar terwijl andere denken dat ze zwak is, heeft dit ook zeker voordelen. Ze heeft een lange staart, waardoor ze haar evenwicht beter kan bewaren dan de meeste. Ook is ze erg snel, wat haar moeilijker aan te vallen maakt. Haar kracht is wel wat minder, maar deze versterk ze met haar scherpe zinnen en opmerkingen. Haar zwakke plek is dus vooral haar kracht.† I N S I D E † Character: Kita heeft nou niet bepaald wat je noemt een standaard karakter, dat is waarom ik veel kanten met haar op kan gaan. Ze lijdt aan een lichte vorm van 'Insanity', wat de ene keer erger is dan de andere. Dit is waarom ze vaak stemmings wisselingen heeft. Ze laat zelden zien dat ze om iemand geeft, enkel als deze persoon echt veel voor haar betekend, zoals Raza, Ren, Len en Toxic. Als je haar hoogste vertrouwen eenmaal bereikt heb, wat niet snel gebeurd, zou ze je dan ook goed beschermen. Dankzij haar insanity is ze een groot deel van haar verleden vergeten. Ze ziet BloodClan als haar ware thuis en is een trots lid. Ondanks dat ze nog geen hondentanden aan haar halsband heeft, weet ze dat dat niet aan haar ligt. History: Haar leven was nou niet bepaald makkelijk. Zij en Raza woonde als kittens bij tweebenen op een grote boerderij samen met hun ouders en een hele grote groep ex-zwerfkatten uit het asiel, waaronder hun ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Ze waren erg gelukkig, en het leven op de boerderij beviel hun wel. Tot op een dag een groep rogues met haar vader begonnen te praten. Ze wouden de schuur waar een groot deel van de katten in leefde overnemen, en dat ze er zelfs bereid waren er voor te vechten. Haar vader vertelde ze dat dat niet zomaar ging. 'Ze gaven ons tot de eerst volgende volle maan.' Haar vader was hier erg geschokt door, en hij veranderde in een heel andere kat. Hij werd gemeen, en harteloos, en liet de oudere katten de jongelingen trainen tot ze erbij neervielen, dacht en nacht door. Door het ongezonde vele trainen op jonge leeftijd, raakte er iets mis en Kita's groei, waardoor ze nooit echt groot zal worden. Ook werd ze steeds magerder. Op een avond werd het haar teveel. Het gevecht zal de volgende morgen plaatsvinden. Kita was nog maar twee maanden oud. Raza liet het niet toe haar zusje nu al te laten vechten, dus ze nam Kita mee en ontsnapte. Tijdens het gevecht was hun juiste moment, maar in het gevecht raakte de twee elkaar kwijt. Kita wist amper wat haar overkwam, maar wist het bos in te vluchten, en bracht daar de nacht door in haar eentje. De volgende ochtend keerde ze terug naar de boerderij, waar al haar familieleden levenloos op de grond lagen, dood. Ze zag Raza nergens, dus rende ze het bos in en verdwaalde.
Het werd al steeds kouder, en alleen zou ze de winter niet overleven. Gelukkig werd ze gevonden door Lionheart, een BloodClan warrior. Aan deze moedige kater heeft Kita haar leven te danken. Ze werd getraint als BloodClanner door de zekere Escada; Een koelbloedige, moedige en strijdlustige poes. Kita wist aan te tonen dat ze haar training waardig was. Dit is de reden waardoor ze steeds kouder werd, en dit maakte haar wie ze nu is.
† J U U L † Naam: Juul. Rang waar ik me voor aanmeld: BloodClan Deputy. Reden: Stiekem droomde ik altijd al van een hoge rang met mijn lievelings account, Chikita. Nu is mijn kans. Ik weet dat ik Otterpaw al heb, maar daar heb ik amper iets mee te doen, en ik ben zelfs bereid hem hiervoor op de geven. Deze kans betekend heel veel voor me en heb daarom ook erg mijn best gedaan op deze aanmelding. Credits:
Bloodline idee (c) Wazoula Chikita (c) Juul Sheet (c) Daniëlle Raza (c) Iró
Ik. Moest.
|
|
| |
Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:25 | |
| Hoe krijg je hierop een mentor... xp Ben te lang weggeweest, sorry.. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:26 | |
| Mooie aanmelding Juul ;D
EDIT: Ik heb de moed geraapt en iets in de lucht je hart topic geschreven, maar het gaat niet over wc D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:34 | |
| Holy f*cking wow, Amnesia een na laatste episode. Zo spannend dat ik me er serieus nerveus van voel. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:35 | |
| I'M BROKEN D: Fijn dat je tegenwoordig bedreigd wordt door je eigen 'bff' Omg D: |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:43 | |
| |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:46 | |
| Omg D: Ik lees nu een creepypasta en krijg zelf rillingen ookal snap ik hem niet xD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:47 | |
| Ik ga me denk ik aanmelden voor WindClan leader/deputy, al is de kans dat ik gekozen wordt waarschijnlijk heel erg klein. |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:51 | |
| Geen idee wat te doen met een karakter? Mik hem in een random depressie (Babs-logic) |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:52 | |
| - Petalcloud schreef:
- Ik ga me denk ik aanmelden voor WindClan leader/deputy, al is de kans dat ik gekozen wordt waarschijnlijk heel erg klein.
Denk dat nou niet, dan lijkt je kans inderdaad kleiner, iedereen heeft evenveel kans c;
|
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 19:54 | |
| In deed, give it a try Flo^-^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:12 | |
| |
|
| |
- 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:20 | |
| @Cato; Nope xD Geen idee c':
--
Miep, ik ga nog wat veranderen aan mijn aanmelding, een oudere kat en de karakter beschrijving groter maken en miss een VBP c': |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:24 | |
| ff kijken of ik wat in elkaar kan derpen xd |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:24 | |
| Iemand topicje met sexy Rhyme?
Edit: Is 'derp' nu ook al een werkwoord? |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:31 | |
| Voor moi is derpen een werkwoord aangezien het nooit gaat zoals ik wil dat het gaat xd |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:32 | |
| Ah zo ^^ *Snapt er nog steeds niet veel van, maar goed* Btw niemand een topicje met Rhymekit? |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 20:34 | |
| Nom nom, finally done :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |