Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Shiva
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:10

Zou ze al mogen posten? ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:18

I'm going to miss my co-worker-Quintynator so muchhhh ;3;
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:21

† G E N E R A L †

Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkName: Chikita.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkFormer names: Chiquita.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkParents: Unknown.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkSiblings: Raza, my fellow sister.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkAge: Almost 3 years.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkBloodline: Rogue/BloodClan/Kittypet.

† O U T S I D E †

Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkFur: Orange/Beige.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkPaws: Beige.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkNose&Pawpads: Pink.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkPatern: Over het hele lichaam gestreept.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkPatern color: Een donkere variant van haar vachtkleur.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkBuild: Kita is een erg kleine en smalle poes. Ze is redelijk mager, waardoor ze best onstabiel lijkt. Maar terwijl andere denken dat ze zwak is, heeft dit ook zeker voordelen. Ze heeft een lange staart, waardoor ze haar evenwicht beter kan bewaren dan de meeste. Ook is ze erg snel, wat haar moeilijker aan te vallen maakt. Haar kracht is wel wat minder, maar deze versterk ze met haar scherpe zinnen en opmerkingen. Haar zwakke plek is dus vooral haar kracht.

† I N S I D E †

Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkCharacter: Kita heeft nou niet bepaald wat je noemt een standaard karakter, dat is waarom ik veel kanten met haar op kan gaan. Ze lijdt aan een lichte vorm van 'Insanity', wat de ene keer erger is dan de andere. Dit is waarom ze vaak stemmings wisselingen heeft. Ze laat zelden zien dat ze om iemand geeft, enkel als deze persoon echt veel voor haar betekend, zoals Raza, Ren, Len en Toxic. Als je haar hoogste vertrouwen eenmaal bereikt heb, wat niet snel gebeurd, zou ze je dan ook goed beschermen. Dankzij haar insanity is ze een groot deel van haar verleden vergeten. Ze ziet BloodClan als haar ware thuis en is een trots lid. Ondanks dat ze nog geen hondentanden aan haar halsband heeft, weet ze dat dat niet aan haar ligt.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkHistory: Haar leven was nou niet bepaald makkelijk. Zij en Raza woonde als kittens bij tweebenen op een grote boerderij samen met hun ouders en een hele grote groep ex-zwerfkatten uit het asiel, waaronder hun ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Ze waren erg gelukkig, en het leven op de boerderij beviel hun wel. Tot op een dag een groep rogues met haar vader begonnen te praten. Ze wouden de schuur waar een groot deel van de katten in leefde overnemen, en dat ze er zelfs bereid waren er voor te vechten. Haar vader vertelde ze dat dat niet zomaar ging. 'Ze gaven ons tot de eerst volgende volle maan.' Haar vader was hier erg geschokt door, en hij veranderde in een heel andere kat. Hij werd gemeen, en harteloos, en liet de oudere katten de jongelingen trainen tot ze erbij neervielen, dacht en nacht door. Door het ongezonde vele trainen op jonge leeftijd, raakte er iets mis en Kita's groei, waardoor ze nooit echt groot zal worden. Ook werd ze steeds magerder. Op een avond werd het haar teveel. Het gevecht zal de volgende morgen plaatsvinden. Kita was nog maar twee maanden oud. Raza liet het niet toe haar zusje nu al te laten vechten, dus ze nam Kita mee en ontsnapte. Tijdens het gevecht was hun juiste moment, maar in het gevecht raakte de twee elkaar kwijt. Kita wist amper wat haar overkwam, maar wist het bos in te vluchten, en bracht daar de nacht door in haar eentje. De volgende ochtend keerde ze terug naar de boerderij, waar al haar familieleden levenloos op de grond lagen, dood. Ze zag Raza nergens, dus rende ze het bos in en verdwaalde.

Het werd al steeds kouder, en alleen zou ze de winter niet overleven. Gelukkig werd ze gevonden door Lionheart, een BloodClan warrior. Aan deze moedige kater heeft Kita haar leven te danken. Ze werd getraint als BloodClanner door de zekere Escada; Een koelbloedige, moedige en strijdlustige poes. Kita wist aan te tonen dat ze haar training waardig was. Dit is de reden waardoor ze steeds kouder werd, en dit maakte haar wie ze nu is.

† J U U L †
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkNaam: Juul.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkRang waar ik me voor aanmeld: BloodClan Deputy.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkReden: Stiekem droomde ik altijd al van een hoge rang met mijn lievelings account, Chikita. Nu is mijn kans. Ik weet dat ik Otterpaw al heb, maar daar heb ik amper iets mee te doen, en ik ben zelfs bereid hem hiervoor op de geven. Deze kans betekend heel veel voor me en heb daarom ook erg mijn best gedaan op deze aanmelding.
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 BulletpinkCredits:

Bloodline idee (c) Wazoula
Chikita (c) Juul
Sheet (c) Daniëlle
Raza (c) Iró

Ik. Moest.

Limetear
Member
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:25

Hoe krijg je hierop een mentor... xp
Ben te lang weggeweest, sorry..
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:26

Mooie aanmelding Juul ;D

EDIT: Ik heb de moed geraapt en iets in de lucht je hart topic geschreven, maar het gaat niet over wc D:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:34

Holy f*cking wow,
Amnesia een na laatste episode.
Zo spannend dat ik me er serieus nerveus van voel.
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:35

I'M BROKEN D:
Fijn dat je tegenwoordig bedreigd wordt door je eigen 'bff'
Omg D:
Mim
Member
2
Actief

CAT'S PROFILE
Mim
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:43

She's alive now.

Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:46

Omg D:
Ik lees nu een creepypasta en krijg zelf rillingen ookal snap ik hem niet xD
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:47

Ik ga me denk ik aanmelden voor WindClan leader/deputy, al is de kans dat ik gekozen wordt waarschijnlijk heel erg klein.
Flamepool
Member
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:51

Geen idee wat te doen met een karakter? Mik hem in een random depressie (Babs-logic)
Mim
Member
2
Actief

CAT'S PROFILE
Mim
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:52

Petalcloud schreef:
Ik ga me denk ik aanmelden voor WindClan leader/deputy, al is de kans dat ik gekozen wordt waarschijnlijk heel erg klein.

Denk dat nou niet, dan lijkt je kans inderdaad kleiner, iedereen heeft evenveel kans c;

Flamepool
Member
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 19:54

In deed, give it a try Flo^-^
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:12

http://adobe-flash.nl.malavida.com/d4392-gratis-downloaden-windows Iemand een idee of dit enigszins veilig is?
Ik ga namelijk geen 1000 euro voor Flash betalen, dat heb ik niet eens x'DD
Shy
Member
-
69
Actief

CAT'S PROFILE
Shy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:20

@Cato; Nope xD Geen idee c':

--

Miep, ik ga nog wat veranderen aan mijn aanmelding, een oudere kat en de karakter beschrijving groter maken en miss een VBP c':
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:24

ff kijken of ik wat in elkaar kan derpen xd
Rhymepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:24

Iemand topicje met sexy Rhyme?

Edit: Is 'derp' nu ook al een werkwoord?
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:31

Voor moi is derpen een werkwoord aangezien het nooit gaat zoals ik wil dat het gaat xd
Rhymepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:32

Ah zo ^^ *Snapt er nog steeds niet veel van, maar goed*
Btw niemand een topicje met Rhymekit?
Nimblekit.
Member
158

CAT'S PROFILE
Nimblekit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 20:34

Nom nom, finally done :']
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: