Algemene Onzin Topic - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:24

Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je ons laat zien dat je ook echt wat met je char wilt en dat je er ideeën voor hebt. Ik ben zelf gek op het ontwikkelen van chars, maar je maakt echt meer kans als je er een beetje tijd in stopt. Enkel da lijstje invullen met 3 regels bij persoonlijkheid, dat is toch een beetje weinig, vinden jullie niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:26

Fireheart schreef:
Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je ons laat zien dat je ook echt wat met je char wilt en dat je er ideeën voor hebt. Ik ben zelf gek op het ontwikkelen van chars, maar je maakt echt meer kans als je er een beetje tijd in stopt. Enkel da lijstje invullen met 3 regels bij persoonlijkheid, dat is toch een beetje weinig, vinden jullie niet?
Haha, karakters ontwikkelen is gewoon zo fantastisch om te doen <'3
Ik ga Lionroars karakter opnieuw beschrijven, uitgebreider maken en zijn hele geschiedenis afschrijven voordat ik me daar aanmeld :'} Eerst bezig met een nieuwe sheet xD
Petalcloud
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:26

Thistlepaw schreef:
Weet iemand eigenlijk of Imagine- een geldig voorvoegsel is? x'D
Ik zou niet weten waarom niet ^^
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:27

Derp waar is Laura als je d'r nodig hebt ;^;
Greypaw.
Member
Kiki/Kiek
63
Actief

CAT'S PROFILE
Greypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:27

Ja, alleen dat lijstje is ook wel een beetje kaal. ;D
Heh. Dan maar een heel karakter ontwikkelen.. ik hoop dat ik nog even de tijd heb ervoor :3
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw

Petalcloud schreef:
Thistlepaw schreef:
Weet iemand eigenlijk of Imagine- een geldig voorvoegsel is? x'D
Ik zou niet weten waarom niet ^^
Ik ook niet x'D Maar ik vraag 't voor de zekerheid :')

Nou ja, ik ga me maar eens omkleden en door naar ballet. *Rekt zich uit* This is gonna hurt xD
Appledapple
Member
M
134
Actief

CAT'S PROFILE
Appledapple

Fireheart schreef:

Ik ben zeer slecht in karakters origineel maken en uitwerken, dus ik zal maar geen aanmelding maken, want ik weet zeker dat ik zo goed als geen kans maak...
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance

Lionroar schreef:
Fireheart schreef:
Ik ga Lionroars karakter opnieuw beschrijven, uitgebreider maken en zijn hele geschiedenis afschrijven voordat ik me daar aanmeld :'} Eerst bezig met een nieuwe sheet xD

Oh god u remind me dat ik nog iemand moet kiezen voor Night. She'd be really breaking the code again if she fell for a clanleader/deputy xD
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:30

Fireheart schreef:
Lionroar schreef:
Fireheart schreef:

Oh god u remind me dat ik nog iemand moet kiezen voor Night. She'd be really breaking the code again if she fell for a clanleader/deputy xD
Whahaha, dubbele verboden liefde is en blijft awesome c:
*denkt terug aan Dapplepaw* Die topics met Tinder waren het leukste wat ik gedaan heb in zijn hele leventje <'3
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:34

Ik vindt Honeys aanmelding toch wel mooi ;D
Ik wil geen eigendunk hebben ofzo, want de rest is ook zeer mooi, maar ik ben gwn blij met haar aanmelding .
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:35

Ergens wil ik me aanmelden met Daisysong voor Deputy..
Aan de andere kant.. *kijkt met schuin oog naar Cinnamon*
Meh, ik zie wel x'D
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:39

Maar ik ga er eens vandoor want hier blijven rondhangen maakt me zenuwachtig xD

xx
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:41

Iemand een topicje met Shrew of Ash?
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:42

fsjak;fsda

Ergens wil ik een aanmelding maken, maar ergens ben ik nog steeds bang om bestempeld te worden als rang whore.
Ondanks alle lieve woordjes van al die lieve mensjes <3

Ik ben gewoon een zeur ;}
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:44

Quietwind schreef:
fsjak;fsda

Ergens wil ik een aanmelding maken, maar ergens ben ik nog steeds bang om bestempeld te worden als rang whore.

You know what I said, and I still mean it xD
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:52

Swiftheart schreef:
Quietwind schreef:
fsjak;fsda

You know what I said, and I still mean it xD
<3

Mweh, ik denk dat je gelijk hebt.
Misschien is het beter om mijn verstand gewoon eens op nul te zetten en dingen gewoon te proberen/te doen ;p
Snowpaw""
Member
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:56

wie wil bellen op skypeee
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 17:59

Iemand die ervaring heeft met gratis flash downloaden? -en of je de link nog hebt-
Heb namelijk liever geen virus op m'n computer (':
Loststream
Member
Taart (tara)
16
Actief

CAT'S PROFILE
Loststream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 18:07

Ben terug van lang weggeweest...
Appledapple
Member
M
134
Actief

CAT'S PROFILE
Appledapple
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 18 maa 2013 - 18:08

Welcome back Smile

Ik heb hulp/artists nodig voor mijn forum, maar heb geen flauw idee waar en aan wie ik het zou moeten vragen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: