|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:24 | |
| Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je ons laat zien dat je ook echt wat met je char wilt en dat je er ideeën voor hebt. Ik ben zelf gek op het ontwikkelen van chars, maar je maakt echt meer kans als je er een beetje tijd in stopt. Enkel da lijstje invullen met 3 regels bij persoonlijkheid, dat is toch een beetje weinig, vinden jullie niet? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:26 | |
| - Fireheart schreef:
- Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je ons laat zien dat je ook echt wat met je char wilt en dat je er ideeën voor hebt. Ik ben zelf gek op het ontwikkelen van chars, maar je maakt echt meer kans als je er een beetje tijd in stopt. Enkel da lijstje invullen met 3 regels bij persoonlijkheid, dat is toch een beetje weinig, vinden jullie niet?
Haha, karakters ontwikkelen is gewoon zo fantastisch om te doen <'3 Ik ga Lionroars karakter opnieuw beschrijven, uitgebreider maken en zijn hele geschiedenis afschrijven voordat ik me daar aanmeld :'} Eerst bezig met een nieuwe sheet xD
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:26 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Weet iemand eigenlijk of Imagine- een geldig voorvoegsel is? x'D
Ik zou niet weten waarom niet ^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:27 | |
| Derp waar is Laura als je d'r nodig hebt ;^; |
|
| |
Kiki/Kiek 63 Actief
| |
| Ja, alleen dat lijstje is ook wel een beetje kaal. ;D Heh. Dan maar een heel karakter ontwikkelen.. ik hoop dat ik nog even de tijd heb ervoor :3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| - Petalcloud schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Weet iemand eigenlijk of Imagine- een geldig voorvoegsel is? x'D
Ik zou niet weten waarom niet ^^ Ik ook niet x'D Maar ik vraag 't voor de zekerheid :') Nou ja, ik ga me maar eens omkleden en door naar ballet. *Rekt zich uit* This is gonna hurt xD |
|
| |
M 134 Actief
| |
| - Fireheart schreef:
- Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je ons laat zien dat je ook echt wat met je char wilt en dat je er ideeën voor hebt. Ik ben zelf gek op het ontwikkelen van chars, maar je maakt echt meer kans als je er een beetje tijd in stopt. Enkel da lijstje invullen met 3 regels bij persoonlijkheid, dat is toch een beetje weinig, vinden jullie niet?
Ik ben zeer slecht in karakters origineel maken en uitwerken, dus ik zal maar geen aanmelding maken, want ik weet zeker dat ik zo goed als geen kans maak... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| - Lionroar schreef:
- Fireheart schreef:
Haha, karakters ontwikkelen is gewoon zo fantastisch om te doen <'3 Ik ga Lionroars karakter opnieuw beschrijven, uitgebreider maken en zijn hele geschiedenis afschrijven voordat ik me daar aanmeld :'} Eerst bezig met een nieuwe sheet xD
Oh god u remind me dat ik nog iemand moet kiezen voor Night. She'd be really breaking the code again if she fell for a clanleader/deputy xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:30 | |
| - Fireheart schreef:
- Lionroar schreef:
- Fireheart schreef:
Oh god u remind me dat ik nog iemand moet kiezen voor Night. She'd be really breaking the code again if she fell for a clanleader/deputy xD Whahaha, dubbele verboden liefde is en blijft awesome c: *denkt terug aan Dapplepaw* Die topics met Tinder waren het leukste wat ik gedaan heb in zijn hele leventje <'3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:34 | |
| Ik vindt Honeys aanmelding toch wel mooi ;D Ik wil geen eigendunk hebben ofzo, want de rest is ook zeer mooi, maar ik ben gwn blij met haar aanmelding . |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:35 | |
| Ergens wil ik me aanmelden met Daisysong voor Deputy.. Aan de andere kant.. *kijkt met schuin oog naar Cinnamon* Meh, ik zie wel x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:39 | |
| Maar ik ga er eens vandoor want hier blijven rondhangen maakt me zenuwachtig xD
xx |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:41 | |
| Iemand een topicje met Shrew of Ash? |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:42 | |
| fsjak;fsda
Ergens wil ik een aanmelding maken, maar ergens ben ik nog steeds bang om bestempeld te worden als rang whore. Ondanks alle lieve woordjes van al die lieve mensjes <3
Ik ben gewoon een zeur ;} |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:44 | |
| - Quietwind schreef:
- fsjak;fsda
Ergens wil ik een aanmelding maken, maar ergens ben ik nog steeds bang om bestempeld te worden als rang whore. Ondanks alle lieve woordjes van al die lieve mensjes <3
Ik ben gewoon een zeur ;} You know what I said, and I still mean it xD |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:52 | |
| - Swiftheart schreef:
- Quietwind schreef:
- fsjak;fsda
Ik ben gewoon een zeur ;} You know what I said, and I still mean it xD <3
Mweh, ik denk dat je gelijk hebt. Misschien is het beter om mijn verstand gewoon eens op nul te zetten en dingen gewoon te proberen/te doen ;p |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:56 | |
| wie wil bellen op skypeee |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:59 | |
| Iemand die ervaring heeft met gratis flash downloaden? -en of je de link nog hebt- Heb namelijk liever geen virus op m'n computer (': |
|
| |
Taart (tara) 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 18:07 | |
| Ben terug van lang weggeweest... |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 18:08 | |
| Welcome back Ik heb hulp/artists nodig voor mijn forum, maar heb geen flauw idee waar en aan wie ik het zou moeten vragen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|