|
|
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:05 | |
| Snowy is erg schattig ;D
Bo, jou aanmelding is ook erg goed hoor, niet zo negatief, het gaat uiteindelijk niet echt om de aanmelding, maar om hoe je het karakter bespeelt ;D Ik vindt ook zat aanmeldingen goed, maar ik heb er wel een beetje vertrouwen in ;D
Laatst aangepast door Honeyblossom op ma 18 maa 2013 - 17:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kiki/Kiek 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:06 | |
| Ik wil m'n aanmelding wel uitbreiden maar ik weet niet hoeveel kans ik maak :'D
Daarbij!!! lang leve stakingen in het dc van de AH! Vanavond bijna geen werk denk ik zo :"D |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:07 | |
| Bedankt!
Misschien moet ik gewoon een power post topic voor haar |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:09 | |
| Aw dankje Bo, maar die aanmelding van jou is ook goed hoor! |
|
| |
- 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:11 | |
| - Rowankit schreef:
- Aw dankje Bo, maar die aanmelding van jou is ook goed hoor!
Dat valt wel mee hoor :'3 Ik ben er niet tevreden over.. Maar ja, ik blijf nu echt weg x'D Ik houd het wel zo af en toe in de gaten ^^'' |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:13 | |
| Iedereen is goed op zijn of haar manier. Dus ga daar niet aan twijfelen. ^^
Laatst aangepast door Swiftheart op ma 18 maa 2013 - 17:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| - Greypaw. schreef:
- Ik wil m'n aanmelding wel uitbreiden maar ik weet niet hoeveel kans ik maak :'D
Daarbij!!! lang leve stakingen in het dc van de AH! Vanavond bijna geen werk denk ik zo :"D Gewoon doen jo, iedereen maakt even veel kans lijkt mij ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| @Mim;; Topicje Rowan x Starling? 'Cause she has never met any of her siblings xD
Alle aanmeldingen zijn mooi, ik wou dat ik gewoon een keer me kan aanmelden, gewoon voor de lol om een aanmeldingen aan te maken xD Maar ik ben al hartstikke blij met Shrew <3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:14 | |
| Ik wil me wel aanmelden, maar wat si het nut van een aanmelding maken als je toch weet dat je niet gekozen zult worden of niet kunt posten vanwege isnpiloosheid negen van de tien keer? |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:15 | |
| Haha Soof, dat is leuk om te doen he ;D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Ik ga me ook aanmelden, met deze gast hier <'3 Even alles beter uitwerken en alles klaarmaken zoals ik dat wil, zijn geschiedenis uitwerken want dat is echt een heel reuze idee en en nog van alles erbij proppen ;D |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| - Shrewleap schreef:
- @Mim;;
Topicje Rowan x Starling? 'Cause she has never met any of her siblings xD
Alle aanmeldingen zijn mooi, ik wou dat ik gewoon een keer me kan aanmelden, gewoon voor de lol om een aanmeldingen aan te maken xD Maar ik ben al hartstikke blij met Shrew <3 misschien even wachten tot Bluestar dood is wnat daar waacht ik iig beetje op >< want dan kan rowan's karakter helemaal perfect worden |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| - Sunnykit schreef:
- Ik wil me wel aanmelden, maar wat si het nut van een aanmelding maken als je toch weet dat je niet gekozen zult worden of niet kunt posten vanwege isnpiloosheid negen van de tien keer?
Toch denk ik dat je meer kans maakt als je het gewoon probeert dan als je hier blijft zitten mokken (:
Niet geschoten is altijd mis, toch? ^^ |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:16 | |
| - Greypaw. schreef:
- Daarbij!!! lang leve stakingen in het dc van de AH! Vanavond bijna geen werk denk ik zo :"D
Ik wil echt weten hoeveel werk ik donderdag en zaterdag ga hebben x'D |
|
| |
Kiki/Kiek 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:17 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Greypaw. schreef:
- Daarbij!!! lang leve stakingen in het dc van de AH! Vanavond bijna geen werk denk ik zo :"D
Ik wil echt weten hoeveel werk ik donderdag en zaterdag ga hebben x'D ik moet vanavond het schijnt dat er amper colli's zijn xd @Nath: Ja, ik ga maar is een sheetje bouwen. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:19 | |
| - Greypaw. schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Greypaw. schreef:
Ik wil echt weten hoeveel werk ik donderdag en zaterdag ga hebben x'D ik moet vanavond het schijnt dat er amper colli's zijn xd Succes x'D Ze zeiden bij mij vorige week al dat we deze week last ervan zouden gaan krijgen x'D Ik blij dat ik aan Roy heb gevraagd om me in te roosteren, dit wil ik meemaken xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:20 | |
| - Rowankit schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Mim;;
Alle aanmeldingen zijn mooi, ik wou dat ik gewoon een keer me kan aanmelden, gewoon voor de lol om een aanmeldingen aan te maken xD Maar ik ben al hartstikke blij met Shrew <3 misschien even wachten tot Bluestar dood is wnat daar waacht ik iig beetje op >< want dan kan rowan's karakter helemaal perfect worden Oki, but after that? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:21 | |
| - Shrewleap schreef:
- Rowankit schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Mim;;
Alle aanmeldingen zijn mooi, ik wou dat ik gewoon een keer me kan aanmelden, gewoon voor de lol om een aanmeldingen aan te maken xD Maar ik ben al hartstikke blij met Shrew <3 misschien even wachten tot Bluestar dood is wnat daar waacht ik iig beetje op >< want dan kan rowan's karakter helemaal perfect worden Oki, but after that? :3 HACKJEAH! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 maa 2013 - 17:23 | |
| Weet iemand eigenlijk of Imagine- een geldig voorvoegsel is? x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |