|
|
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 13:57 | |
| Aurorpaw: weet je dat zoiets wat je nu zegt nogal verkeerd over kan komen voor degene(n) die deze lay gemaakt hebben..?
School is uit voor vandaag, nu nog even wat maakwerk maken en dan ben ik klaar |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 14:50 | |
| Wil posten door de nieuwe lay-out en tijd Iemand? Maakt niet uit met wie, heb zowat in elke clan iemand :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:23 | |
| Omg omg omg ok heb een 6 gehaald voor mijn wiskunde herkansing! |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:24 | |
| - Icy schreef:
- Is er iemand die hier neopets speelt? I have a problemmmo.
Ben al zo'n anderhalf jaar niet actief, but sure :') (ugh I miss my neopets buddehs ;n;") |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:33 | |
| - Fireheart schreef:
- Omg omg omg ok heb een 6 gehaald voor mijn wiskunde herkansing!
Amg goedzooo ;D En ik heb een 8 óf 9 gehaald voor mijn frans proefwerk <'3 Daar heb ik dit jaar like.. enkel 2,5 voor gehaald <'3 I'm so happy ;D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 588 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:38 | |
| - Blossompaw schreef:
- Icy schreef:
- Is er iemand die hier neopets speelt? I have a problemmmo.
Ben al zo'n anderhalf jaar niet actief, but sure :') (ugh I miss my neopets buddehs ;n;") Ikke xD |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:39 | |
| Jullie zijn blij met jullie punten, ik zit hier te denken aan al die proefwerken die ik moet inhalen :/ |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:40 | |
| - Tearpaw schreef:
- Jullie zijn blij met jullie punten, ik zit hier te denken aan al die proefwerken die ik moet inhalen :/
Aww, veel succes dan met het inhalen <'3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:47 | |
| - Arcticlight schreef:
- Aurorpaw: weet je dat zoiets wat je nu zegt nogal verkeerd over kan komen voor degene(n) die deze lay gemaakt hebben..?
School is uit voor vandaag, nu nog even wat maakwerk maken en dan ben ik klaar Ik ben geen Aurora paw als je het tegen mij had ^^ En ik zit hier al aardig een tijdje, dus mag ik mijn mening geven denk ik? @Waz (Van een paar pagina`s geleden) ik mag niks dowloaden van mijn pa, anders had ik niet lopen zeuren D: |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 15:48 | |
| - Arcticlight schreef:
- Tearpaw schreef:
- Jullie zijn blij met jullie punten, ik zit hier te denken aan al die proefwerken die ik moet inhalen :/
Aww, veel succes dan met het inhalen <'3 gelukkig heeft mijn mentor voorgesteld dat ik een algemeen proefwerk voor geschiedenis mag maken en ook al een een algemeen proefwerk voor Nederlands. Dus dat vind ik wel handig maar ik weet niet of ik van andere vakken ook een algemeen proefwerk zal mogen maken. Als dat mag is het handig als dat niet mag moet ik nog steeds iets van 10 proefwerken inhalen. En dat moeten dan allemaal achten of hoger zijn. Ik zit namelijk in de brugklas have - mavo. Ik heb al genoeg punten voor Havo maar mijn moeder en mijn mentor weten dat als ik hele goede punten haal ik naar een niveau hoger dan havo kan (ben de naam vergeten van dat niveau) En ik wil heel graag een hoger niveau dan Havo zodat ik later naar de universiteit kan dus dat word alvast heel veel studeren. en nu voel ik me een school en studie freak |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:06 | |
| Hallo mense <3 klaar met school voor vandaa, werd.wel eens tijd (: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:07 | |
| - Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
- Aurorpaw: weet je dat zoiets wat je nu zegt nogal verkeerd over kan komen voor degene(n) die deze lay gemaakt hebben..?
School is uit voor vandaag, nu nog even wat maakwerk maken en dan ben ik klaar Ik ben geen Aurorapaw als je het tegen mij had ^^ En ik zit hier al aardig een tijdje, dus mag ik mijn mening geven denk ik?
@Waz (Van een paar pagina`s geleden) ik mag niks dowloaden van mijn pa, anders had ik niet lopen zeuren D: Wat heeft dat te maken met hoe lang je er zit? Heb je dan meer rechten dan iemand die pas kort op het forum zit? Voor zover ik weet zit jij hier langer dan ik. Betekent dat dat jij meer rechten hebt dan ik?
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:09 | |
| Nee, laat maar, ik ben zeker weer een egoist he? Nee, dan niet, brb |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:21 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:22 | |
| Hoofdpijn, hoofdpijn, hoofdpijn... :C
Vraag me niet waarom ik dan achter de computer zit. :') |
|
| |
The bitch from hell 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:23 | |
| Hoi |
|
| |
Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:24 | |
| |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:24 | |
| Waarom gaat echt alles bij mij mis |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |