|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 23:39 | |
| @Alexx: Had gelezen in het luchtjehartje. Vind t echt rot. Thanks iedereen <3 Voel me alweer iets beter denk ik.
@Maartje: Whahaha. Toma has gone yandere xD |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 0:08 | |
| *Hoest hoest* Gelukkig mag ik morgen thuisblijven, heb nu al twee dagen last van overgeven en hebbvandaag dus letterpijk maar twee boterhammen gegeten. En nu kan ik niet slapen. *Gaat pc pakken* |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 7:23 | |
| Awh :c Heel veel beterschap!
-- Ik moet zo weer naar school >.< weer met die K*t meester |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 7:26 | |
| Goedemorgen warrior cats <'3 Vandaag maar vijf uurtjes, heerlijk, dat heb ik dus echt nodig <'3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 7:36 | |
| YOLO :')
Vandaag van 't eerste tot het zevende. 2e en 5e tussenuur. Eens zien of die diefstal het gesprek van de dag gaat worden x'D |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 7:37 | |
| Goedemorgen! ik heb de aller beste moeder ever! Normaal zou ik vandaag naar school gaan omdat ik ziek was/ben van de stres en niet van een griep of zo maar blijkbaar hebben we vandaag een engels proefwerk waar ik niks van wist tot deze morgen en omdat ik niet heb kunnen leren mag ik vandaag van mijn moeder thuisblijven omdat ik in paniek schoot omdat ik mijn punten nog hoger wil en 1 slecht proefwrk zou mijn gemiddelde (8,3) makkelijk mijn gemiddelde zakken en dat wil ik niet omdat de klas waar ik nu in zit eigenlijk een niveau te laag is. Dus ik blijf weer de hele dag thuis. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 7:38 | |
| - Saxon schreef:
- YOLO :')
Vandaag van 't eerste tot het zevende. 2e en 5e tussenuur. Eens zien of die diefstal het gesprek van de dag gaat worden x'D Lol xD Veel plezier Q? :'3 Windclan ziet er een beetje inactief uit met zijn zeven leden die de laatste 24 uur online zijn gekomen xD |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 8:01 | |
| |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 9:06 | |
| Lalala, daar komt Lyra dan, GOOOOOOD MORNIN' PEEPZ <3
Vandaag heb ik 4 tot 7e, eerste 3 uur valt uit xd |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 10:23 | |
| - Jaypaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Jaypaw schreef:
- Snowrose schreef:
- Jaypaw schreef:
- Snowrose schreef:
- @Bo Vanboven, onder de banner staat een pijltje waar je verschillende lay-outs kan kiezen (;
M-m-maar die staat er nie bij mij :C Zo een vakje dat je iets kan kiezen? Zo met een blauw pijltje, in het vakje staat 'Select your skin' bij mij is het toch zo, staat het er zeker niet? Nope :C Ik heb bij Sas gezien waar het bij haar stond, maar dat staat er niet :C Gebruik je toevallig internet? x3 Ja, but i know, daar werkte hij nooit goed{behalve met de oude lay-out xD Die wou ik juist weer gan kiezen, zodat ik geen problemen meer had :'3} Maar ik mag geen andere browser downloaden, das het probleem, alleen ik hoopte dat heel misschien dat kleine ding wél werkte op IE :C Niet dus :C Internet is bitch. D: Maar, misschien als je de nieuwste server van internet download ie t dan wel doet?? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 11:04 | |
| Ik ben zo moehoeeeeeeee.
En die nieuwe layout is nog steeds wennen, thehe xD Maar hij is zo epic |
|
| |
Elly... 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 11:14 | |
| Ik ook moet zijn.... die 6 weken vrij hebben me niet echt goed geholpen om bij te teken. Moet elke dag 3 kwartier heen en terug fietsen, dan hokken schoon maken, mee helpen met alles klaar zetten en poep bij houden en dan mee helpen de honden in te spannen en dan weer s'avond terug naar huisjes... en gister moest ik snel snel alles huis doen, de paarden honden en noem maar op. En daarna snel snel naar mijn vriendin fietsen ook 20 min heen en terug om 12 uur ... Nu ben ik dus dood, en moet ik om half 2 al weer gaan & morgen ook werken WHAHAHA '' als je dat werken mag noemen'' |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 23
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 11:19 | |
| Kijk eens aan, weer een nieuwe lay, prachtig <3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 11:51 | |
| Geschiedenis is echt vreselijk :') *verveelt zich* |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 12:19 | |
| Alweer een nieuwe layout...., was die oude nu al niet leuk meer? Op de pc staat alles door elkaar, op de ipad heb ik die k*t mobile version, ik kan gewoon nergens meer normaal kijken hier .__. |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 12:45 | |
| Is er iemand die hier neopets speelt? I have a problemmmo. |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 12:46 | |
| - Icy schreef:
- Is er iemand die hier neopets speelt? I have a problemmmo.
Ikke @Chi, Internet Explorer. En ik kan doordat alles door elkaar staat, nie vinden waar ik de layout moet veranderen ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 12:55 | |
| Download dan Firefox of google chrome. En op je Ipad doet dat knopje het nu weer wel door de nieuwe lay. |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 23
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|