|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:25 | |
| En toen hoorde je dat de tante van je mama en je buurvrouw was gestorven....... ;-;
Ik ga maar es denk ik, tt vanavond mensen.....
Edit, @Forkit Hallo^^ |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:26 | |
| #Viktor; Awh, sterkte! #Rebecca; Lol. xD -- En nu doet m'n grote teen zeer. ._. |
| | | Danii 314 Actief
| |
| | | | Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:27 | |
| Ik ga eens posten met Swanpaw :3 |
| | | The bitch from hell 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:28 | |
| Woesh, jullie zouden schrikken als jullie wisten wie ik was ;P |
| | | Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:29 | |
| - Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
- Aurorpaw: weet je dat zoiets wat je nu zegt nogal verkeerd over kan komen voor degene(n) die deze lay gemaakt hebben..?
School is uit voor vandaag, nu nog even wat maakwerk maken en dan ben ik klaar Ik ben geen Aurorapaw als je het tegen mij had ^^ En ik zit hier al aardig een tijdje, dus mag ik mijn mening geven denk ik?
@Waz (Van een paar pagina`s geleden) ik mag niks dowloaden van mijn pa, anders had ik niet lopen zeuren D: Wat heeft dat te maken met hoe lang je er zit? Heb je dan meer rechten dan iemand die pas kort op het forum zit? Voor zover ik weet zit jij hier langer dan ik. Betekent dat dat jij meer rechten hebt dan ik?
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je. --- Mweh, ik wil iets nuttigs doen hier >< En posten gaat momenteel niet ;'D Is weer levenloos bezig met lijsten te maken voor de clans Niet dat ze ooit van toepassing zijn voor clanleiders ofzo, dan heb ik op zijn minst een bezigheid. Forkit: Hmmm, dat durf ik vast wel aan? :'D Haha xD Nee, ik ga niet raden ~ Ben daar nogal slecht in, hihi. |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:30 | |
| |
| |
| |
| | | Her 395 Actief
| |
| - Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
- Aurorpaw: weet je dat zoiets wat je nu zegt nogal verkeerd over kan komen voor degene(n) die deze lay gemaakt hebben..?
School is uit voor vandaag, nu nog even wat maakwerk maken en dan ben ik klaar Ik ben geen Aurorapaw als je het tegen mij had ^^ En ik zit hier al aardig een tijdje, dus mag ik mijn mening geven denk ik?
@Waz (Van een paar pagina`s geleden) ik mag niks dowloaden van mijn pa, anders had ik niet lopen zeuren D: Wat heeft dat te maken met hoe lang je er zit? Heb je dan meer rechten dan iemand die pas kort op het forum zit? Voor zover ik weet zit jij hier langer dan ik. Betekent dat dat jij meer rechten hebt dan ik?
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je. --- Mweh, ik wil iets nuttigs doen hier >< En posten gaat momenteel niet ;'D Is weer levenloos bezig met lijsten te maken voor de clans Niet dat ze ooit van toepassing zijn voor clanleiders ofzo, dan heb ik op zijn minst een bezigheid. Forkit: Hmmm, dat durf ik vast wel aan? :'D Haha xD Nee, ik ga niet raden ~ Ben daar nogal slecht in, hihi. Ik ga wel raden >D Jinte of Marieksel |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| | | | Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:33 | |
| Sas: Omg.. Hush sounds so cute ;D Hush now >D Forkit: Nee, ga ik ook niet doen haha. Ik kom er ooit wel achter xD |
| | | Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:35 | |
| - Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je.
Lief dat je 't voor me opneemt Linn, maar ik denk niet dat ze t zo bedoelde. Ik kan begrijpen dat je er chagrijnig van wordt als alles door elkaar staat. Aurora, als je wilt kan je me even een print screen sturen? Misschien dat ik er dan wat aan kan doen. |
| | | Her 395 Actief
| |
| |
| |
| - Swanpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je. --- Mweh, ik wil iets nuttigs doen hier >< En posten gaat momenteel niet ;'D Is weer levenloos bezig met lijsten te maken voor de clans Niet dat ze ooit van toepassing zijn voor clanleiders ofzo, dan heb ik op zijn minst een bezigheid. Forkit: Hmmm, dat durf ik vast wel aan? :'D Haha xD Nee, ik ga niet raden ~ Ben daar nogal slecht in, hihi. Ik ga wel raden >D Jinte of Marieksel Nope hihi ;D @Chi, bijna goed: de kerstvrouw |
| | | Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:36 | |
| - Forkit schreef:
- Swanpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je. --- Mweh, ik wil iets nuttigs doen hier >< En posten gaat momenteel niet ;'D Is weer levenloos bezig met lijsten te maken voor de clans Niet dat ze ooit van toepassing zijn voor clanleiders ofzo, dan heb ik op zijn minst een bezigheid. Forkit: Hmmm, dat durf ik vast wel aan? :'D Haha xD Nee, ik ga niet raden ~ Ben daar nogal slecht in, hihi. Ik ga wel raden >D Jinte of Marieksel Nope hihi ;D
@Chi, bijna goed: de kerstvrouw Tanya? Of Annemieke? |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:38 | |
| - Littlepaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je.
Lief dat je 't voor me opneemt Linn, maar ik denk niet dat ze t zo bedoelde. Ik kan begrijpen dat je er chagrijnig van wordt als alles door elkaar staat. Aurora, als je wilt kan je me even een print screen sturen? Misschien dat ik er dan wat aan kan doen. Oke, ik maak (Als het lukt) wel even een print screen ;D Ik bedoelde ook niet dat ik de layout niet mooi vind, t is alleen dat ik nauwelijks kan lezen waar ik op klik >,< |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:39 | |
| - Swanpaw schreef:
- Forkit schreef:
- Swanpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
Nouja, ik ga Engels maken, dada ~ Het gaat er niet om hoe lang je hier zit, ik zit hier ook al ruim twee jaren maar dat geeft mij niet meer rechten dan een ander. Bovendien vind ik dit heel erg voor degene die deze layout gemaakt heeft (maaike), aangezien het mij lijkt dat ze zich hier mottig op heeft gewerkt. Dus ja, ik vind dit niet zo aardig van je. --- Mweh, ik wil iets nuttigs doen hier >< En posten gaat momenteel niet ;'D Is weer levenloos bezig met lijsten te maken voor de clans Niet dat ze ooit van toepassing zijn voor clanleiders ofzo, dan heb ik op zijn minst een bezigheid. Forkit: Hmmm, dat durf ik vast wel aan? :'D Haha xD Nee, ik ga niet raden ~ Ben daar nogal slecht in, hihi. Ik ga wel raden >D Jinte of Marieksel Nope hihi ;D
@Chi, bijna goed: de kerstvrouw Tanya? Of Annemieke? Nee ^^ |
| | | Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:40 | |
| Forkit: Ben jij een héél oud lid? :3 Iemand die echt al ages weg is geweest? |
| | | Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:41 | |
| Ik denk dat Forkit Chris is. xD |
| | | Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 maa 2013 - 16:42 | |
| - Forkit schreef:
- Swanpaw schreef:
- Forkit schreef:
- Swanpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- Aurora schreef:
- Arcticlight schreef:
@Chi, bijna goed: de kerstvrouw Tanya? Of Annemieke? Nee ^^ Zeg het gewoon! *cazy mode activated* lol :3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |