|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:12 | |
| - Mousefur schreef:
- Saxon schreef:
- Tearpaw schreef:
- @Saxon Ik weet hoe het is om actie op je school te hebben bij mij op school is er een jongen met een pistool opgepakt en in de straat van mijn school is er iemand vermoord dus ik weet hoe het is om ineens zo een actie bij je school te hebben.
... Vorig jaar: - Jongen met pistool - Bommelding - Meisjes verdwenen in Parijs
Paar jaar geleden: - Toiletbrand
We hebben genoeg gehad x'D Gezellige school x'D Mijn opa en oma wonen like, 20 meter van jouw school vandaan ofzo .__. You told me yes x'D En ja, gezellige school x'D Alhoewel, die meisjes in Parijs was de VMBO richting en die zitten niet bij ons in het gebouw x'D |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:16 | |
| #Q~Ik heb ooit eens in het lager onderwijs het brandalarm aangezet toen ik naar de wc ging, k wist toen niet wat het was. Clearly. :') |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:17 | |
| »CHi; WHAHHAHAAHAH. Daar kom je ver mee x'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:21 | |
| |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:21 | |
| #Q~ I know right! xD Helaas had de directrise door dat ik het was, gelukkig ging ze hen het tegen niemand zeggen. :') En in de school waar ik nu zit zijn er de hele tijd fights. Vaak zie je in de les buiten iemand weglopen uit zn klas. xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:32 | |
| Ik vind t in eens rot dat ik midden in een verhuizing zit en minder tijd heb ;-; |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:39 | |
| hey ik henb besloten nog even via mijn mobiel op warrior cats te komen ik ben toch te bang en zenuwachtig om in slaap te vallen dus heb ik besloten nog even mee te praten |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:39 | |
| En toen had je opeens heimwee naar de vorige lay, omdat het zo smal is allemaal, omdat die widgets ernaast staan en als je naar beneden scrollt is het kaal. *ik zeik, i know* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:40 | |
| Gewoon ff wennen, right? Ik schrok me echt als een gek toen ik hier naar toe ging.
Voor t eerst dat ik dacht dat ik verkeerd was xD |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:40 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik vind t in eens rot dat ik midden in een verhuizing zit en minder tijd heb ;-;
Maar verhuizen is toch juist leuk? |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:42 | |
| @fireheart, het is gewoon even wennen. voor je het weet ben je al gewend aan deze layout |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:44 | |
| - Tearpaw schreef:
- @fireheart, het is gewoon even wennen. voor je het weet ben je al gewend aan deze layout
T is meer het feit dat ik de vorige keren niet hoefde te wennen. Mja kan ook gwn aan mn onstabiele hoofd liggen. K kan me wel overal kut om voelen en het volgende moment gewoon lachen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:45 | |
| - Chasmkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Ik vind t in eens rot dat ik midden in een verhuizing zit en minder tijd heb ;-;
Maar verhuizen is toch juist leuk? True that, ik was ook de hele dag bezig met verven enz, maar nu wil ik wat meer tijd in de site kunnen steken x3 Like posten en stuff, actief zijn is nu wat moeilijker ;-;
@Waz, //Hugg, I know that feeling. If you need to talk, I am right here for you <3 Als je maar weet dat de site bij elke verandering steeds awesomer word en je doet er echt goed aan met het team <3 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:49 | |
| - Innerghost schreef:
- Chasmkit schreef:
- Innerghost schreef:
Maar verhuizen is toch juist leuk? True that, ik was ook de hele dag bezig met verven enz, maar nu wil ik wat meer tijd in de site kunnen steken x3 Like posten en stuff, actief zijn is nu wat moeilijker ;-;
@Waz, //Hugg, I know that feeling. If you need to talk, I am right here for you <3 Als je maar weet dat de site bij elke verandering steeds awesomer word en je doet er echt goed aan met het team <3 Ja, das waar. En right, WARRIOR CATS IS JUST AMAZAYN <3
Gotta go to mah beddie, I'm tired :3 Bye all luf jullie mucho mucho mucho <3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| @Waz, I know that feeling ;-; Dat had ik dus toen de allereerste lay-out werd veranderd. Een wereld stortte in voor mij x'D Deze lay-out is echt heel mooi, maar idd wel wennen..
Net episode 9 van Amnesia gezien. WTF TOMA??? .______. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| derp derp Heb de Llay-out voor de vorige Lay-out gekozen xD Vind hem chill om op te kijken |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:50 | |
| @fireheart, ik snap hoe het is om je de ene keer happy te voelen en dan weer kut ik heb het namelijk ook en op dit moment ben ik bang terwijl ik daarnet nog hyper was |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 23:04 | |
| Derp derp waar is het switch acc knopje O.o hij was zo damned handig |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 23:06 | |
| |