|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:14 | |
| Linniegurl! Omg long time no speak!
Ik voel me slecht om jullie te verwaarlozen qua praten uhh :c |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:17 | |
| Niet doen D': Je bent nergens schuldig aan ~ Hehehe c':
|
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:17 | |
| @Moonstripe, ik denk niet dat je me kent. Ik weet niet eens of je me ooit op Warrior cats hebt gezien eigenlijk. Dus, hoi hoe gaat het ermee?
@Saxon Ik weet hoe het is om actie op je school te hebben bij mij op school is er een jongen met een pistool opgepakt en in de straat van mijn school is er iemand vermoord dus ik weet hoe het is om ineens zo een actie bij je school te hebben. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:18 | |
| ZHAAA <3 Stay. :I
Heb m'n lay-out in de Evening Meadows gezet, ghehe c: |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:19 | |
| @ Linn, hoe gaat het? @ Tear, nope don't think so either! Met mij gaat het redelijk, al heb ik wel hoofdpijn :c met jouw? c: @ Mouseeeehhhhhhhh, MOUSEHHHHHHHH |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:20 | |
| Zsa; Goed hoor, alleen wat traag van begrip momenteel xD... En jij? |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:24 | |
| @Moonstripe Just call me Alexx, Alexandra of zo. Met mij gaat het niet zo goed zit thuis met problemen, ik ben doorgestuurd naar een psychiater en mijn moeder en ik worden het huis uitgezet door mijn moeders ex vriend. Maar voor de rest gaat het wel. Sommige minuten beter dan andere maar ja, op dit moment gaat het iets beter dan andere keren. |
|
| |
| |
| |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Derp. We moeten een tekst schrijven voor school van 2-4 paginas en ik weet niets om over te schrijven. |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:31 | |
| Moet toegeven dat het wel weer fijn is om op de evening meadows lay-out te zitten (: |
|
| |
Max 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:36 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Moet toegeven dat het wel weer fijn is om op de evening meadows lay-out te zitten (:
+1 helemaal mee eens! |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:38 | |
| - Tearpaw schreef:
- @Saxon Ik weet hoe het is om actie op je school te hebben bij mij op school is er een jongen met een pistool opgepakt en in de straat van mijn school is er iemand vermoord dus ik weet hoe het is om ineens zo een actie bij je school te hebben.
... Vorig jaar: - Jongen met pistool - Bommelding - Meisjes verdwenen in Parijs Paar jaar geleden: - Toiletbrand We hebben genoeg gehad x'D |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:42 | |
| - Saxon schreef:
- Tearpaw schreef:
- @Saxon Ik weet hoe het is om actie op je school te hebben bij mij op school is er een jongen met een pistool opgepakt en in de straat van mijn school is er iemand vermoord dus ik weet hoe het is om ineens zo een actie bij je school te hebben.
... Vorig jaar: - Jongen met pistool - Bommelding - Meisjes verdwenen in Parijs
Paar jaar geleden: - Toiletbrand
We hebben genoeg gehad x'D veel zeg! Het enige wat ik weet is dat er in het afgelopen half jaar 2 mensen zijn vermoord in het dorp van mijn school. En van het pistool in mijn school dat is het enige wat ik weet. Ik woon ook nog maar een half jaar hier. Dus ik weet niet wat er allemaal is gebeurt xd |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:44 | |
| |
|
| |
Alexx 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:48 | |
| Spijtig genoeg moet ik gaan. Ik zal het topic op mijn mobiel lezen en morgen als ik tijd heb reageren
bye i go to bed |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:50 | |
| Is goed hoor (:
Ik ga nu ook slapen, tot morgen <'3 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:51 | |
| - Fireheart schreef:
- Dus dan hebben we de vraag.
Welk thema is op het moment je favoriet?? WAT DENK JE!!!!!-drool- |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 21:52 | |
| Ik heb de warme, bruine Lay-out aangezet. Ik heb m gemist <3 Anywayz, sleep well |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 22:09 | |
| - Saxon schreef:
- Tearpaw schreef:
... Vorig jaar: - Jongen met pistool - Bommelding - Meisjes verdwenen in Parijs
Paar jaar geleden: - Toiletbrand
We hebben genoeg gehad x'D Gezellige school x'D Mijn opa en oma wonen like, 20 meter van jouw school vandaan ofzo .__. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|