|
|
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:14 | |
| |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:15 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:38 | |
| - Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- @Maartje, dat is nog het enige voordeel ;-;
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Das toch niet zó erg? Ik had maar 3 punten hoger op mijn cito ;3. Via Havo kan je altijd nog naar VWO, of via de HAVO -> HBO Dierenartsassistente -> Dierenarts universieteit {Dat doe ik tenminste. Ik wou eerst naar VWO ;3}
Want wat is je advies nu? En wat wil je worden? ;3 ik heb 1 punt te weinig voor Havo TTO (tweeTaligOnderwijs I know what TTO is. Maar, niet alleen je Cito speelt een rol ya know.. Leraren hebben er ook invloed op. Zij overleggen namelijk met de Middelbare school over je ;3 De leraar speelt ook een rol, zelfs als je minder punten hebt dan kunnen zij er misschien voor zorgen dat je wel op dat niveau komt ;3 |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:40 | |
| - Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Das toch niet zó erg? Ik had maar 3 punten hoger op mijn cito ;3. Via Havo kan je altijd nog naar VWO, of via de HAVO -> HBO Dierenartsassistente -> Dierenarts universieteit {Dat doe ik tenminste. Ik wou eerst naar VWO ;3}
Want wat is je advies nu? En wat wil je worden? ;3 ik heb 1 punt te weinig voor Havo TTO (tweeTaligOnderwijs I know what TTO is. Maar, niet alleen je Cito speelt een rol ya know.. Leraren hebben er ook invloed op. Zij overleggen namelijk met de Middelbare school over je ;3 De leraar speelt ook een rol, zelfs als je minder punten hebt dan kunnen zij er misschien voor zorgen dat je wel op dat niveau komt ;3 i know, maar ik moet nu een gesprek met de juf maken, dus bye guys! |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:53 | |
| *Gaat alle acounts na.* Mensen, als jullie me nodig hebben moet je een PB naar Graystripe sturen, en niet naar Blithesoul of een ander onbekend account van me. (: |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:53 | |
| TEEHEE, TEEHEE, TEEHEE c:
|
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:54 | |
| Wie heer heeft der horse-nation?? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:23 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:35 | |
| - Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Dat had ik ook. En ik zit nu in 5 VWO ^^ |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:38 | |
| Omg, die cito's doen me denken aan de bieptest. (': Toen we twee weken geleden gingen LO'en zagen we kinderen van het eerste leerjaar die bieptest doen, kinderen van mijn klas zo mega hard liggen lachen. Gelukkig konden die kinderen zelf er ook mee lachen... Enkelen van hen toch. x'D |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:39 | |
| Cherrypaw, daar is ze weer c: (Ze had toch iets met Darkpaw/soul?)
|
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:41 | |
| - Otterpaw schreef:
- Omffgg, zo'n jongen bij mij op school is heel mooi, en ik had hem wel eens gezien in de pauze, dus voegte ik hem op facebook. Hij vroeg toen in het eerste uur via facebook: 'Ken ik jou?' En toen zei ik van de pauze en zo blablabla, en toen in de pauze gingen we elkaar meeten, en werd ik plat gehugt voor ik hallo kon zeggen. <3
EDIT:- Kijk mijn sexy Sakuma cosplay:
Whoooop ik mag die gast wel ;w; COSPLAY. I STILL DIDN'T STEAL YOUR JACKET -thinks of it everytime when reads cosplay- |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:43 | |
| - .Dawnpaw schreef:
- Cherrypaw, daar is ze weer c: (Ze had toch iets met Darkpaw/soul?)
Nee. :') Vroeger voelde ze iets voor hem, maar niets meer. (a') |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:44 | |
| |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:45 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- .Dawnpaw schreef:
- Cherrypaw, daar is ze weer c: (Ze had toch iets met Darkpaw/soul?)
Nee. :') Vroeger voelde ze iets voor hem, maar niets meer. (a') Jammer, want hij is helemaal klaar met Beautysoul :')
|
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:46 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Omg, die cito's doen me denken aan de bieptest. (':
Toen we twee weken geleden gingen LO'en zagen we kinderen van het eerste leerjaar die bieptest doen, kinderen van mijn klas zo mega hard liggen lachen. Gelukkig konden die kinderen zelf er ook mee lachen... Enkelen van hen toch. x'D Dat is zielig xD Ghege, de jongens klagen altijd dat ze meer moeten lopen om hetzelfde aantal punten te halen xD (8,5 minuten voor de meisjes vs. 11,5 minuten voor de jongens en dan hebben ze beide eindelijk een 10 :']) @ Iro, lol xD |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:48 | |
| #Cees; Bij ons (vroeger) liepen de meisjes nooit mee, in het derde had ik eens héél die test gedaan/volgehouden. #Darkpaw/Lyan?; Lol. x'D Ze kunnen wel nog eens een topicje. ^^ |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:49 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- #Cees; Bij ons (vroeger) liepen de meisjes nooit mee, in het derde had ik eens héél die test gedaan/volgehouden.
#Darkpaw/Lyan?; Lol. x'D Ze kunnen wel nog eens een topicje. ^^ ~ Ben al bezig x'D
|
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:50 | |
| Derp, eerst de laatste episode van Witch House kijken en dan posten :'D |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 19:50 | |