We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 20:46
Kan niet wachteeen tot ik me camera krijg 8D
Milkyway
Elder
сєєა ღ 653 Actief
CAT'S PROFILE Age: The twinkling diamonds are what I still live for Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 20:47
Nightlock schreef:
Milkykit schreef:
Nightlock schreef:
Milkykit schreef:
Nightlock schreef:
Ik ga ratjes kopen zo leuk ben nu zo blij. Heb al helemaal een kooi, k ga zelf ook speeltjes, hangmatten enzo maken echt heb er zo een zin in dat die 2 kleine meisjes komen over 2 weken.
Oeh, that sounds nice :3
yes it does. Hoever ben je met Fairy Tail? ze gaat of over 4 afl seizoensstop houden of ze kappen dr mee *watery eyes*
I know right D: That's just... D: Ik hoop dat het gewoon seizoensstop is en dat ze er niet helemaal mee kappen <3 Maar ben nu bij episode 65, dus heb nog even te gaan : D
@ Riverdance, Hii c:
je hebt dan nog 110 episodes. Dan zijn de Rogue anime makers al klaar met 300 man XD
Haha, ach ja, dan heb ik tenminste wat te kijken :'] Maar ik heb over 3,5 week vakantie en dan kan ik me helemaal te pletter kijken xD (Eigenlijk in het weekend ook, maar boeiend c'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 20:58
Verdomme >< Alles haat me momenteel. Niets komt goed uit, niets. Ik moet morgen tot het achtste uur op school blijven omdat ik een stom proefwerk in moet halen, terwijl ik morgen maar zes uur heb. Mijn moeder kan me niet brengen omdat ze eerder weg moet MORGEN, ik heb voor twee proefwerken en een so moeten leren VANDAAG. Ik probeer kalm te blijven en dan werkt deze stomme pc OPEENS niet meer goed mee en laad vijf minuten om naar een andere pagina te gaan. Just.. >< Fuck this.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 20:58
Chrome doet irri c':
Maaarrr, ik ga douchen en naar bed, dada <3 (trouwens als jullie slaap lekker ofzo zeggen ben ik vaak al weg, maar vaak lees ik dat de volgende dag dan wel, ik reageer dan niet omdat dat dan nogal laat is maar ik waardeer het heel erg! ;u;)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 20:59
GVD cato kijk mijn setje!
Milkyway
Elder
сєєა ღ 653 Actief
CAT'S PROFILE Age: The twinkling diamonds are what I still live for Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 21:00
Blossompaw schreef:
Chrome doet irri c':
Maaarrr, ik ga douchen en naar bed, dada <3 (trouwens als jullie slaap lekker ofzo zeggen ben ik vaak al weg, maar vaak lees ik dat de volgende dag dan wel, ik reageer dan niet omdat dat dan nogal laat is maar ik waardeer het heel erg! ;u;)
Slaap lekker en ik heb dan maar reactie via msn gestuurd xD