|
|
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 16:53 | |
| #Cees; Mooi. ;D #Everyone who talks about cito; What is cito? x'D |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 16:55 | |
| - Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- @Maartje, dat is nog het enige voordeel ;-;
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Das toch niet zó erg? Ik had maar 3 punten hoger op mijn cito ;3. Via Havo kan je altijd nog naar VWO, of via de HAVO -> HBO Dierenartsassistente -> Dierenarts universieteit {Dat doe ik tenminste. Ik wou eerst naar VWO ;3} Want wat is je advies nu? En wat wil je worden? ;3 |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:09 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- #Cees; Mooi. ;D
#Everyone who talks about cito; What is cito? x'D Thanks and Cito is een of andere test in Nederland die wij niet hebben :'] (Lol, schiet je lekker mee op) |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:09 | |
| - Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Valt reuze mee joh. Kan je, mocht je het willen, uiteindelijk nog gewoon mee naar de universiteit c: |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:11 | |
| - Squirrelkit. schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- #Cees; Mooi. ;D
#Everyone who talks about cito; What is cito? x'D Thanks and Cito is een of andere test in Nederland die wij niet hebben :'] (Lol, schiet je lekker mee op) Well, ik wist al dat het een soort test was, en dat we die in België niet kregen, dus ja. Daar schiet ik idd niet véél mee op. x'D |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:29 | |
| - Blossompaw schreef:
- Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Valt reuze mee joh. Kan je, mocht je het willen, uiteindelijk nog gewoon mee naar de universiteit c: En daarbij, je cito is nie alles he? Leraren spelen een nog grotere rol bij de middelbare scholen ^^ |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:30 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Squirrelkit. schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- #Cees; Mooi. ;D
#Everyone who talks about cito; What is cito? x'D Thanks and Cito is een of andere test in Nederland die wij niet hebben :'] (Lol, schiet je lekker mee op) Well, ik wist al dat het een soort test was, en dat we die in België niet kregen, dus ja. Daar schiet ik idd niet véél mee op. x'D Cito is een toets die drie dagen duurt, en word gegeven in groep 8 op de basisschool. Het zijn allerlei verschillende onderwerpen, bijvoorbeeld lezen, rekenen etc. Ik krijg op de middelbare nu ook en cito, maar dat is weer een andere versie. (cito vas) :') Niet alle kinderen krijgen een cito in nederland, sommigen krijgen de nio (verglijkbaar met cito) xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:33 | |
| Ik had op de cito 542 gehaald terwijl 545 was verwacht >,< |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:44 | |
| And here comes the loser who doesn't have Cito results, omdat ze is blijven zitten toen ze uit Griekenland kwam (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:45 | |
| - Aurora schreef:
- Ik had op de cito 542 gehaald terwijl 545 was verwacht >,<
Dus, 542 is ook goed >< *heeft het zelf ook gehaald, en vraagt zich af wat er zo erg aan is* |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:48 | |
| Ik had 547, of zoiets, maar moest ook naar deze awesome school. //als je het ziet, dan ben je echt like 'GAWD'
Ik zit namelijk op een school met allemaal torentjes en m'n moeder vindt het een Harry Potter school. But er staan allemaal beelden uit de oudheid en we krijgen dus ook Grieks en Latijn, alleen zie ik nu die mooie school niet meer, alleen iets wat me van thuis afhoudt xD
Maar ik heb nooit cito gehad op de middelbare school :/ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:55 | |
| Wth, jullie people halen allemaal van die goede scores o.o
Ik had 533, niet zeuren! x'D |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 17:55 | |
| Omffgg, zo'n jongen bij mij op school is heel mooi, en ik had hem wel eens gezien in de pauze, dus voegte ik hem op facebook. Hij vroeg toen in het eerste uur via facebook: 'Ken ik jou?' En toen zei ik van de pauze en zo blablabla, en toen in de pauze gingen we elkaar meeten, en werd ik plat gehugt voor ik hallo kon zeggen. <3 EDIT:- Kijk mijn sexy Sakuma cosplay:
|
|
| |
Flubber(?) :) 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:03 | |
| Hmm, in welke clan moet Sunnie ? :'] |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:04 | |
| - Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
- Jaypaw schreef:
- Malfoy schreef:
Mijn Cito is helemaal verkloot... Weet je je score al? Mijn broertje wel namelijk ;3 539 :c Das toch niet zó erg? Ik had maar 3 punten hoger op mijn cito ;3. Via Havo kan je altijd nog naar VWO, of via de HAVO -> HBO Dierenartsassistente -> Dierenarts universieteit {Dat doe ik tenminste. Ik wou eerst naar VWO ;3}
Want wat is je advies nu? En wat wil je worden? ;3 ik heb 1 punt te weinig voor Havo TTO (tweeTaligOnderwijs |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:07 | |
| #Juul; Mooi! ;o #Sunfall; Thunderclan of Windclan. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:09 | |
| Hmm c':
Nog anderen ? Wie zou ik zijn ? :'] |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:11 | |
| #Sunfall; Robin? Aangezien hij ook altijd een spatie voor het vraagteken zet. x'D |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:12 | |
| - Otterpaw schreef:
- Omffgg, zo'n jongen bij mij op school is heel mooi, en ik had hem wel eens gezien in de pauze, dus voegte ik hem op facebook. Hij vroeg toen in het eerste uur via facebook: 'Ken ik jou?' En toen zei ik van de pauze en zo blablabla, en toen in de pauze gingen we elkaar meeten, en werd ik plat gehugt voor ik hallo kon zeggen. <3
EDIT:- Kijk mijn sexy Sakuma cosplay:
Romantic? ;D Cool :3 //isdatvandateneanimavoetbalprogramma? [murff xD] @Sunfall;; Iro? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 maa 2013 - 18:13 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- #Sunfall; Robin?
Aangezien hij ook altijd een spatie voor het vraagteken zet. x'D Dat is flauw :/ Maar ik ben Robin, ja ;'p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|