|
|
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:34 | |
| - Whispersong schreef:
- Hiyaa =3
Meap, net nu ik een BC katje wil die actief zal blijven, is ie dicht voor members D= Gaat Whispersong in de BC?? |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:35 | |
| Marieke: BC is al een langere tijd dicht voor Members ^^ Misschien kun je nog een tijdje wachten, maak Whisper misschien eerst Kittypet voordat ze de BC in stapt? Misschien kunnen twolegs haar 'ontvoeren' en vasthouden in een kittypethuis? Dat kan ook zorgen voor veel inspiratie ^^ Melissa: Wazoula aka Fireheart heeft momenteel proefwerkweek, dus ze heeft het verschrikkelijk druk neem ik aan. Dus geduld zal ze vast waarderen ^^ |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:35 | |
| - Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Ehh *Hides*
Elke kat van me gaat dood ^^ Maar dat duurt nog heel lang =3 M-maar niet Smokey D: Hij mag pas sterven als Stormpje dood is, al heel lang dood is. Smokey mag niet dood D< Okay, okay, is goed, beloofd! Tenzij ik Smoke niet meer actief kan houden, want ik zou deze oude rakker echt niet willen laten verstoffen! |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:37 | |
| - Smoketear schreef:
- Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Ehh *Hides*
Elke kat van me gaat dood ^^ Maar dat duurt nog heel lang =3 M-maar niet Smokey D: Hij mag pas sterven als Stormpje dood is, al heel lang dood is. Smokey mag niet dood D< Okay, okay, is goed, beloofd! Tenzij ik Smoke niet meer actief kan houden, want ik zou deze oude rakker echt niet willen laten verstoffen! Haha, nee, maar jij gaat hem ook niet verstoffen. Hij is een deel van jou <'3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:39 | |
| - Kearn schreef:
- Whispersong schreef:
- Hiyaa =3
Meap, net nu ik een BC katje wil die actief zal blijven, is ie dicht voor members D= Gaat Whispersong in de BC?? Ja |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:40 | |
| - Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Ehh *Hides*
Elke kat van me gaat dood ^^ Maar dat duurt nog heel lang =3 M-maar niet Smokey D: Hij mag pas sterven als Stormpje dood is, al heel lang dood is. Smokey mag niet dood D< Okay, okay, is goed, beloofd! Tenzij ik Smoke niet meer actief kan houden, want ik zou deze oude rakker echt niet willen laten verstoffen! Haha, nee, maar jij gaat hem ook niet verstoffen. Hij is een deel van jou <'3 True that! Smoke blijft ook echt nog heel lang leven, enkel praat ik al heet snel over het einde van mijn katjes hier.
Smoketear gaat dood tijdens het redden van kittens, tijdens zijn dood zal hij enkelen van zijn kittens vertellen dat hij de moordenaar is op Smoketail (en maybe nog andere katten)
Brightpaw zal waarschijnlijk vermoord worden door Darkfire, of gewoon dood gaan aan een ziekte wanneer ze Elder is. |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:42 | |
| - Arcticlight schreef:
Marieke: BC is al een langere tijd dicht voor Members ^^ Misschien kun je nog een tijdje wachten, maak Whisper misschien eerst Kittypet voordat ze de BC in stapt? Misschien kunnen twolegs haar 'ontvoeren' en vasthouden in een kittypethuis? Dat kan ook zorgen voor veel inspiratie ^^ Melissa: Wazoula aka Fireheart heeft momenteel proefwerkweek, dus ze heeft het verschrikkelijk druk neem ik aan. Dus geduld zal ze vast waarderen ^^ Dan begrijp ik het. Ik bedoelde het echt helemaal niet ongeduldig, maar ik was sowieso bang dat ze nooit op dat bericht zou reageren. Ik heb momenteel ook heel veel toetsen (waar ik nu eigenlijk voor zou moeten leren) dus ik begrijp het volledig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:46 | |
| - Arcticlight schreef:
Marieke: BC is al een langere tijd dicht voor Members ^^ Misschien kun je nog een tijdje wachten, maak Whisper misschien eerst Kittypet voordat ze de BC in stapt? Misschien kunnen twolegs haar 'ontvoeren' en vasthouden in een kittypethuis? Dat kan ook zorgen voor veel inspiratie ^^ Melissa: Wazoula aka Fireheart heeft momenteel proefwerkweek, dus ze heeft het verschrikkelijk druk neem ik aan. Dus geduld zal ze vast waarderen ^^ Aan de ene kant is het wel een goed idee... maar ik wacht liever nog wel even ^w^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:50 | |
| - Whispersong schreef:
- Arcticlight schreef:
Marieke: BC is al een langere tijd dicht voor Members ^^ Misschien kun je nog een tijdje wachten, maak Whisper misschien eerst Kittypet voordat ze de BC in stapt? Misschien kunnen twolegs haar 'ontvoeren' en vasthouden in een kittypethuis? Dat kan ook zorgen voor veel inspiratie ^^ Melissa: Wazoula aka Fireheart heeft momenteel proefwerkweek, dus ze heeft het verschrikkelijk druk neem ik aan. Dus geduld zal ze vast waarderen ^^ Aan de ene kant is het wel een goed idee... maar ik wacht liever nog wel even ^w^ Wacht maar nog even ja ^^' Ik denk dat ik hem weer open wanneer dat het apprentice/kitten te kort aangevuld is en dat hij zeker tijdelijk open is bij de verhaallijn van Skyclan. |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:57 | |
| - Icy schreef:
- Whispersong schreef:
- Arcticlight schreef:
Marieke: BC is al een langere tijd dicht voor Members ^^ Misschien kun je nog een tijdje wachten, maak Whisper misschien eerst Kittypet voordat ze de BC in stapt? Misschien kunnen twolegs haar 'ontvoeren' en vasthouden in een kittypethuis? Dat kan ook zorgen voor veel inspiratie ^^ Melissa: Wazoula aka Fireheart heeft momenteel proefwerkweek, dus ze heeft het verschrikkelijk druk neem ik aan. Dus geduld zal ze vast waarderen ^^ Aan de ene kant is het wel een goed idee... maar ik wacht liever nog wel even ^w^ Wacht maar nog even ja ^^' Ik denk dat ik hem weer open wanneer dat het apprentice/kitten te kort aangevuld is en dat hij zeker tijdelijk open is bij de verhaallijn van Skyclan. ok |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 20:59 | |
| |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:00 | |
| »Nath; Ik ben voor je bezig :') |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| - Oakkit schreef:
- »Nath; Ik ben voor je bezig :')
YAY! Ik weet nog steeds niet 100% zeker of jij Q bent, zo ja, jij ook posten met Polar? =3 |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:01 | |
| Ik ben Q jah x'D Ja, doe ik zo snel mogelijk. Maar ik moet nu echt eerst Nederlands af maken na deze post .-. School gaat atm eventjes voor, anders ben ik screwed bij mn mondeling xD |
|
| |
✗Pocahontas 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:46 | |
| Ik ben begonnen met op paint te tekenen, maar ik kom er nu al niet uit :S
iemand tips ?
i50.tinypic.com/28wcb36.jpg |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:51 | |
| Tijd voor mij om op bed te gaan. Trustten guys. <3 |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:53 | |
| Meh D: Nath, heb ik net gepost x'd Sorry voor 't lange wachten >> Die storing was precies toen ik 'm wilde plaatsen xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 21:54 | |
| En toen ontdekte ik dat ik een quote van tintanic voor Icy gebruikte, kapotlachen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|