|
|
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:14 | |
| Shego. <3 Ik denk dat ik haar er ook maar weer bij neem. :I |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:19 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:20 | |
| Hehe komt denk ik omdat Sabre de enigste Dark Forest kat is Babs x'D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:23 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:29 | |
| Ik moet over iets meer dan een half uur weg. Ik ga me maar eens omkleden .-. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:29 | |
| Berend Botje ging uit varen...
EDIT: Lolz, dit setje is echt nooby xD (Noob time, goodbye~) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:43 | |
| D: Laatste chapter van Paper Mario ;-; De verhaallijn is zo leuk en nu moet ik het uitspelen. |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:54 | |
| Zo, tanden poetsen en dan ben ik weg <'3 Dan moeten jullie 't tot een uur of 1 zonder me doen xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:55 | |
| Zelfgemaakte loempia's eten, jummy *-*
Quinty: Dada! :3 |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 18:56 | |
| - Lostvoice schreef:
- Zo, tanden poetsen en dan ben ik weg <'3
Dan moeten jullie 't tot een uur of 1 zonder me doen xD Het topic is net af, dus ik weet niet of het lukt :') Have fun ;D |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:13 | |
| Mijn kat wilt niet eten en ze heeft net alles uitgekotst, en ze is al heel mager en ik bennin paniek EN IK TYP DIT HEELEEG PANIEKERIG MET TRANEN IN MIJN OGEN. Pien mag niet dood D: |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:15 | |
| - Hollyleaf schreef:
- Mijn kat wilt niet eten en ze heeft net alles uitgekotst, en ze is al heel mager en ik bennin paniek EN IK TYP DIT HEELEEG PANIEKERIG MET TRANEN IN MIJN OGEN. Pien mag niet dood D:
Misschien heeft ze tandproblemen, dan doet het namenlijk pijn als ze eet en dan vooral hard voer. Al sik jouw was zal ik naar de dierenarts geen voor een controle. Beterschap voor Pien trouwens (; |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:16 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Hollyleaf schreef:
- Mijn kat wilt niet eten en ze heeft net alles uitgekotst, en ze is al heel mager en ik bennin paniek EN IK TYP DIT HEELEEG PANIEKERIG MET TRANEN IN MIJN OGEN. Pien mag niet dood D:
Misschien heeft ze tandproblemen, dan doet het namenlijk pijn als ze eet en dan vooral hard voer. Al sik jouw was zal ik naar de dierenarts geen voor een controle. Beterschap voor Pien trouwens (; ze eet meestal whiskas dus niet echt hard voer, en ik ben alleen thuis en de dierenarts is 20 km verderop :C (en thanks :') ) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:17 | |
| - Spoiler:
OMG dat smile <3 @Tanya;; Ik wens jou en je kat beterschap x |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:20 | |
| - Malfoy schreef:
- Heartdestroyer schreef:
- Hollyleaf schreef:
Misschien heeft ze tandproblemen, dan doet het namenlijk pijn als ze eet en dan vooral hard voer. Al sik jouw was zal ik naar de dierenarts geen voor een controle. Beterschap voor Pien trouwens (; ze eet meestal whiskas dus niet echt hard voer, en ik ben alleen thuis en de dierenarts is 20 km verderop :C (en thanks :') ) Heb je zacht voer? , mijn kat kan namelijk niet tegen dat voer van Whiskas daar moet ze van overgeven :c |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:22 | |
| Waarschijnlijk kun je je kat beter vast voedsel geven dan ^^ Doe het wel voorzichtig als je wisselt van brokjes :3 Niet te snel het hele bakje vol smijten eerst even proberen en kijken hoe ze erop reageert. Katten zijn heel kieskeurig namelijk, althans, een van mijn katten in ieder geval wel. |
|
| |
TINY! 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:23 | |
| |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:25 | |
| Tiny: Awhh <'3 Heb je het druk op school of wat? {: We miss you ~ |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:26 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Malfoy schreef:
- Hollyleaf schreef:
Misschien heeft ze tandproblemen, dan doet het namenlijk pijn als ze eet en dan vooral hard voer. Al sik jouw was zal ik naar de dierenarts geen voor een controle. Beterschap voor Pien trouwens (; ze eet meestal whiskas dus niet echt hard voer, en ik ben alleen thuis en de dierenarts is 20 km verderop :C (en thanks :') ) Heb je zacht voer? , mijn kat kan namelijk niet tegen dat voer van Whiskas daar moet ze van overgeven :c
Mijn kat wilt geen brokjes meer eten, ze houdt teveel van whiskas... |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 jan 2013 - 19:28 | |
| - Malfoy schreef:
- Malfoy schreef:
- Hollyleaf schreef:
Misschien heeft ze tandproblemen, dan doet het namenlijk pijn als ze eet en dan vooral hard voer. Al sik jouw was zal ik naar de dierenarts geen voor een controle. Beterschap voor Pien trouwens (; ze eet meestal whiskas dus niet echt hard voer, en ik ben alleen thuis en de dierenarts is 20 km verderop :C (en thanks :') ) Heb je zacht voer? , mijn kat kan namelijk niet tegen dat voer van Whiskas daar moet ze van overgeven :c
Mijn kat wilt geen brokjes meer eten, ze houdt teveel van whiskas... En als je het nou probeert zoals Linn zei met het mengen? Je kan het op z'n minst proberen, ik weet namenlijk onderhand zeker dat de dierenarts ook zou aanraden om brokjes te voeren. Zacht voer kan je beter als tussendoortje doen, dat doe ik tenminste bij mijn kat c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|