|
|
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 16:50 | |
| - Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
- http://warriorcats.bigforumpro.com/t9264-d-smoketear#244354 << Zouden hier een paar Riverclan katten op willen reageren?
ATTENTION!! ATTENTION!! hehe? Eindelijk jullie aandacht? Is er iemand die met een Riverclanner Smoketear tegen wilt komen met een dode Elder? Er mogen wel meerdere bij komen? Ik wil wel, met Arctic :3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 16:51 | |
| - Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
- http://warriorcats.bigforumpro.com/t9264-d-smoketear#244354 << Zouden hier een paar Riverclan katten op willen reageren?
ATTENTION!! ATTENTION!! hehe? Eindelijk jullie aandacht? Is er iemand die met een Riverclanner Smoketear tegen wilt komen met een dode Elder? Er mogen wel meerdere bij komen? Dochter Smokedust wilt wel >D Ik reageer wel pas vanaaf ^^ |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 16:52 | |
| - Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
ATTENTION!! ATTENTION!! hehe? Eindelijk jullie aandacht? Is er iemand die met een Riverclanner Smoketear tegen wilt komen met een dode Elder? Er mogen wel meerdere bij komen?
Ik wil wel, met Arctic :3 Kom maar binnen =3 Er mogen ook anderen bij!!
@Above, Prima
Kort om wat mij betreft komt heel Riverclan binnen. |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 16:52 | |
| Door die kut regeling van mijn Nederlands docent, kom ik dus 4 boeken te kort voor mijn literatuurlijst >>
Sjeez, thanks Boer, val dood. |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 16:53 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:04 | |
| k hou van breakie <3 Breakingdawn I'm falling all over myself Trying to be someone else
De bruine tabby opende haar grasgroene ogen toen het zachte avondlicht haar neus bereikte. Ze smakte even en rekte zich uit om er achter te komen dat Stormfrost niet op zijn vertrouwde plekje naast haar lag. Ze snuffelde even om er achter te komen dat hij al lang weg was en schudde de losse haartjes uit haar dikke pels. "Vast gaan jagen.." Murmelde ze zachtjes bedenkend dat dat ook niet echt kon kloppen, de kater liet haar normaal nooit alleen te bang dat ze weer de poten zou nemen en zou verdwijnen. Stormfrost was de enige die nog zo dacht, haar opa, oma, vader, moeder, broertjes en zusjes hadden haar al haar vrijheid gegunt hadden allemaal opnieuw vertrouwen in haar gesteld. Een vertrouwen waarvan ze niet wist of ze het waar kon maken..
Het geluid van een kat die haar naam riep deed de tabby opkijken en ze kwam omhoog uit haar nest. Met enkele halfbakke likken over haar vacht terwijl ze zigzag door de wirwar van nesten heen stapte kwam ze buiten in het warme lente zonnetje dat haar begroette. Ze snorde even en keek vervolgens op naar de kat die haar geroepen had. Haar opa, Stormstar.. De leader van Riverclan een wijze kater die met vele verliezen te maken had gehad Breakingdawn had een groots respect voor hem en met een warme glimlach stapte ze naar hem toe.
Hier en daar keken nog een paar katten op als ze haar zagen lopen de diepbruine vacht van haar pels deed hen alle denken aan de grote kater die zij door haar kleine kitten ogen had gezien. Crookedstar.. Hun vorige leader een dappere kater die uiteindelijk oneervol zijn leven was verloren.. Tweebenen waren werkelijk waar een vloek. Breaking had in de tijd dat ze was weggelopen vaak voorgesteld hoe het zou zijn met die kater nog aan het hoofd van Riverclan. Dan zou Dreamheart er misschien ook zijn geweest en had Stormfrost zijn ouders nog..
Breaking had ook altijd op haar opa geleken met een diep grijze tabby vacht diezelfde grijze vacht die verdween voor Riverclan toen ze er achter kwam dat haar vader hun had veraden met een nieuw nestje. Ze herinnerde zich nog alles van die tijd dat ze stil en alleen in een hoekje had gelegen langzaam levend verteerd werd door het bos. En ze herinnerde zich die vreemdeling die uit de rivier kwam, het was haar verbeelding geweest no doubt about that, maar iets wat die kater had gesproken had haar nieuwe kracht gegeven. Hij was naar haar toe gekomen, had zijn neus tegen haar voorhoofd gelegd en had gefluisterd May you be smiled upon, let your worries slip away and let your smile last till infinity Het was net het stootje geweest dat haar terug bracht naar de realiteit dat ze niet kon blijven in Riverclangebied. Ze wou vertrekken en toen plots was hij daar die vlammend rode kater met nog groenere ogen als de hare, hij had verbaast gekeken toen hij zo'n scharminkel als haar zag maar had haar moed in gesproken en ze had haar weg terug naar huis gevonden. Bruin als de grote leider Crookedstar..
|
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:10 | |
| Thank god <'3 Na alles te hebben gevonden en goed te hebben doorzocht, kom ik dus niets te kort. *Haalt opgelucht adem* |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:20 | |
| OMG Ik mis jullie zo <3 Alweer twee weken weg ghehe, nog minstens een week helaas mensen! Grr, ik kom niet heel lang huwr =| XXX Jullie allerliefste Esmee |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:25 | |
| - Smoketear schreef:
- Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
ATTENTION!! ATTENTION!! hehe? Eindelijk jullie aandacht? Is er iemand die met een Riverclanner Smoketear tegen wilt komen met een dode Elder? Er mogen wel meerdere bij komen?
@Above, Prima
Kort om wat mij betreft komt heel Riverclan binnen. Oew, Petal komt ook :3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:26 | |
| - Crowkit schreef:
- Smoketear schreef:
- Arcticlight schreef:
- Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
@Above, Prima
Kort om wat mij betreft komt heel Riverclan binnen. Oew, Petal komt ook :3 Nath, wij topic over paar daagjes? Breakie moet waarheid XD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:27 | |
| Gvd leuke thuiskomst heb mensen -.- |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:28 | |
| @Mimi, Primaa =3
@Petal, Okay =3
Ik laat Brightpaw verjagen naar Shadowclan territorium door twee vossen =3 YAY |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:31 | |
| |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:32 | |
| - Snowrose schreef:
- ESMEE!! <3 =)
Goh, er is toch nog iemand die me opmerkt <333 |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:39 | |
| Oeh, paniek, paniek. Gaat Koningin Beatrix eindelijk zeggen dat ze gaat aftreden? x'D |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:44 | |
| - Brightpaw schreef:
- @Mimi,
Primaa =3
@Petal, Okay =3
Ik laat Brightpaw verjagen naar Shadowclan territorium door twee vossen =3 YAY Petalcloud is gearriveerd :3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:55 | |
| Mijn mening is gegeven~ Ik moet trouwens ook nog een Secret Santa cadeau krijgen -.- |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:57 | |
| - Aurora schreef:
- Mijn mening is gegeven~
Ik moet trouwens ook nog een Secret Santa cadeau krijgen -.- Komt er al aan, ben al bezig. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 17:59 | |
| Mensen krijgen niet eens 3 posts de tijd om te reageren. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 jan 2013 - 18:00 | |
| En Bright gaat weer wat actie mee maken =3
@Waz, How do you mean? ^^' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|