[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Smokebreath
StarClan
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 11:45

Sorry dat het kiezen zo lang duurt mensen, ik moet wat fixen met de admins :')

Ik hoop dat 't uiteindelijk het wachten waard zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorflight
Member
Terror
55
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Terrorflight
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 14:10

Neem je tijd c:
Ik heb er veel geduld voor over (':
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 15:18

Ik wil een apprentice worden van Sabrefang!
Naam kat: Ghostkit.
Bekendste account: Ghostkit. / Summerkit
Clan: SkC
Karakter kat: Ghostkit is een heel bang, ielig katje, die snel onder de indruk is. Hij schrikt al van het kleinste dingetje en durft bijna niets. Toch wint zijn nieuwsgierigheid het van zijn angst, en turnt hij bad side, waar hij later veel spijt van heeft.
Motivatie: Het lijkt me gewoon heel leuk, dat Sabrefang hem helemaal beïnvloed, en hij hier later heel erg spijt van heeft. Hij zal het dan ook aan niemand durven vertellen.
Weatherpaw
Member
35

CAT'S PROFILE
Weatherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 14:41

Ik wil een apprentice worden van Sabrefang!
Naam kat: Weatherpaw
Bekendste account: Autumnleaf
Clan: SkC
Karakter kat: Weatherpaw is een dapper katje, die misschien iets te dapper is. Ze denkt niet vlug na voordat ze iets doet en komt vaak in de problemen daardoor. Toch heeft vindt ze het naar dat ze geen mentor heeft en het lijkt vaak dat er niemand naar haar luistert.
Motivatie: Ik wil Weatherpaw graag actief krijgen en ik heb een bad katje nodig en het lijkt me leuk dat ze vanwege haar eerst doen-dan denken iets met Sabrefang in contact komt.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 3 Icon_minitime

[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: