[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 23:49

Genoteerd~
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 8:42

Ik wil een apprentice worden van Sabrefang!
Naam kat: Shadepaw (nieuw)
Bekendste account: Nightsky, Frostypaw
Clan: WindClan
Karakter kat: Ze is een zeer arrogant typje, en heeft niet zoals in de beschrijving van de WindClan staat de neiging gevechten te vermijden, maar ze op te zoeken. Ze gaat er vaak alleen op uit, en als ze daar straf voor krijgt weet hij dat altijd met een goed woordje te ontvluchten. Het is dus een poesje die er van houdt haar zin te krijgen, maar dit alles zegt niet dat ze een slechte vechter is. Ze haalt zo de keel van katten door, en is zo snel als de nacht. Daarom is ze misschien ook geschikt voor Sabrefang, omdat zij ook vaak op haar XX stand staat. Ze wil het niet aannemen dat de Warrior Code zegt dat je niet mag doden zonder een goede reden. Ze ontloopt ook dat, en blijft katten afvechten. Misschien denk je nu dat ze echt dom is, maar integendeel. Ze is heel slim en heeft de verhalen die ze als kitten hoorde eens goed beluisterd. De Elders hebben haar over de donkere plek, waar alleen sommige katten heengaan die nooit trots op hun leven kunnen zijn. Die plek heet de Dark Forest. Ook gaan daar sommige katten heen in hun slaap, en daar worden ze getraind door de slechte katten. Dat was wat ze haar hadden verteld. Daarom zal Shadepaw door hebben dat ze in de Dark Forest is, maar de training zal ze vrijwillig doen
Motivatie: Ik zou het echt geweldig vinden als ik gekozen zou worden, en misschien komt er zelfs een opmaak Wink
Earthpaw
Member
Danii
82
Actief
Earthpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 8:57

Naam kat: Earthpaw
Bekendste account: Swiftheart
Clan: Shadowclan
Karakter kat: Earthpaw is niet zo'n waardige Shadowclan poes. Ze is wat gesloten, en heeft moeite haar gevoelens te uiten tegenover andere katten. Ze doet vaak een masker op voor de anderen, om maar vrolijk en gezellig te lijken. De enige keer dat ze zichzelf is, is ze bij haar vrienden. Firepaw, Waterpaw en Windpaw betekenen één voor één alles voor haar. Wanneer ze bij hen is, laat ze van zichzelf een hele andere kant zien. De onzekere poes verandert in een vrolijke, speelse poes die graag meedoet met hun spelletjes. Maar vooral zorgt ze voor de gezelligheid binnen hun groepje. Het kan haar absoluut niets schelen dat ze in overtreding is van de Warrior code, aangezien ze relaties heeft buiten haar eigen Clan. Ruzie kan ze niet tegen, ze wilt dan ook zo snel mogelijk dat dit weer verdwijnt. Earthpaw kan in sommige kattenogen nogal roekeloos overkomen, gezien ze bijna nooit nadenkt voor wanneer ze iets doet. Hierdoor moet ze vaak met haar neus op de feiten gedrukt worden.
Motivatie: Earthpaw denk vaak nog wel dat alles uit pracht en praal bestaat. Daarom zou het leuk zijn om haar ook een andere, duistere kant van de wereld te laten zien. Sowieso wilde ik altijd al dat ooit een van mijn apprentices in het Dark Forest zou worden getraind, daarom leek dit mij ook een mooie kans! Deze meid moet even met de neus op de feiten worden gedrukt, en dat kan natuurlijk het beste door een Dark Forest kat. En Sabrefang is natuurlijk geweldig, haha.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 11:26

Ik zet jullie op m'n lijstje.
Finestheart
Elder
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 12:18

Naam kat: Flowerkit(Word paw)
Bekendste account: Jaypaw ~
Clan: Riverclan ofcourse ~
Karakter kat: Ze is erg onzeker, Ze zegt niet veel en is dol op bloemen. Ze had ooit een vriendje, maar die zag ze voor haar ogen weggekaapt worden door een grote havik die trek had in een kitten toen ze stiekem uit het kamp waren geslopen om bloemen te zoeken. Ze is altijd stil en verteld nooit wat. Ze bedenkt zelf allemaal namen voor de bloemen. Ze weet alles over haar vader en zijn zus, dat de zus haar moeder bedreigd heeft en hun wou vermoorden. Dat geeft haar altijd nachtmerries.
Motivatie: Ik wil haar graag actiever maken, aangezien ze erg veel problemen heeft gehad is dit wel erg leuk voor haar. Vooral omdat Sabrefang echt vet is, en Flower dan eerst denkt dat ze Hillkit weer te zien krijgt, wat niet het geval zou zijn. Ze is namelijk

Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 16:50

Genoteerd!
Cookie
Member
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:15

Ik wil een afstammeling worden van Sabrefang!
Naam kat: undertaker
Bekendste account: ik denk Aquila of undertaker of misschien deze
Clan: shadowclan
Karakter kat: hij is duister en gemeen hij word niet snel bang. het leek me grappig maar jij mag natuurlijk beslissen. als undertaker hem gaat helpen met zijn snode plannen.
Motivatie: ik vind Sabrefang een cool account en mijn acc's kunnen wel wat activetie gebruiken =)
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:24

Ik snap niet hoe je activiteit wilt halen uit het afstammeling zijn van Sabrefang? Want de eerst komende tijd gaat daar nog níks mee gebeuren xD
James
Member
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:44

Naam kat: Kestrelpaw
Bekendste account: James / Snowrose
Clan: Riverclan
Karakter kat: Een enthousiaste, leergierige, nieuwsgierige kater, Kestrelpaw houdt van plezier maken, en is sociaal. Hij heeft overal een antwoordt op klaar, hij kan goed zaken verzwijgen, en is heel betrouwbaar. Maar bovendien probeert hij loyaal aan zijn clan te blijven.
Motivatie: Het lijkt me echt fantastisch om zo iets te kunnen doen met Kestrelpaw =)

Laatst aangepast door James op di 29 jan 2013 - 14:41; in totaal 1 keer bewerkt
Graveyard
Member
Yanick
46
Actief

CAT'S PROFILE
Graveyard
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 14:51

Ik wil een afstammeling worden van Sabrefang!
Naam kat: Leopardkit*
Bekendste account: Leopardkit*
Clan: BloodClan
Karakter kat: Badass and Bitchy c:
Motivatie: Ik wil het echt graag en Leopardkit zou dan een echte toffe afstammelingsboom hebben Very Happy
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 23:10

Ik zet even alles stop voor afstammelingen. Omdat ik het ondertussen zelf ook niet meer snap wat mensen er precies mee willen. Binnenkort komt er een (Lelijke) op paint gemaakte stamboom waardoor ik zelf meer overzicht heb. Ik heb namelijk géén idee hoe ik jullie allemaal aan die stamboom ga koppelen.

-Bedankt voor het begrip D:-

-Babs
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:02

Is Leopardkit nu wel of niet geaccepteert? c:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:50

Daar beslis ik pas over als ik een goed voorstel hoor hoe je je wil 'vastmaken' aan die stamboom. En dat kan pas als ik de stamboom gemaakt heb. Dus tot nu toe is niemand geaccepteerd.
Lightningkit
Member
98

CAT'S PROFILE
Lightningkit
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 18:05

Naam kat: Lightningkit
Bekendste account: Honeyspots
Clan: WindClan
Karakter kat: Lightningkit is erg sluw. Ze liegt heel vaak gewoon omdat ze het kan. Al vaker heeft ze haar eigen schuld op een clan genoot geschoven wat ook gelooft werd hierdoor is ze meer zelf vertrouwen gaan krijgen en zal ze dus enorm zelfverzekerd overkomen. Ze zal niet snel een zwakte laten zien en houd die dus ook voor zich.
Motivatie: Dan kan ik Lightning actief maken~ en Sabre is awesome {ik crush op hem ;_;}
James
Member
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 14:40

Ik keek daarnet mijn aanmelding na, en dan zag ik dat ik me had aangemeld voor afstammeling, maar dat was niet de bedoeling, ik kopieerde het verkeerde lijstje waarschijnlijk want het was voor apprentice dat ik me wou aanmelden(voor Kestrelpaw) sorry voor het ongemak.... Ik zal het zo meteen aanpassen
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 18:51

Naam kat: Meadowpaw
Bekendste account: Ghostkit., Zayn, Summerkit
Clan: Wss RiverClan
Karakter kat: Ik ga dit account nieuw aanmaken, maar het word een stoerdoenerig typje, die heel makkelijk onder de invloed raakt.
Motivatie: I just need an bad kitteh >D
Brokenhowl
Member
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 DuCMkbI
hannah
264
Afwezig
He wore a smile like a loaded gun.

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenhowl
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 12:39

Brokenkit is nu Brokenpaw, even zodat je het weet ^^ Hij is dus een apprentice nu, geen kit meer.
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 12:39

Fawnkit heet nu ook Fawnpaw >3
Brokenhowl
Member
[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 DuCMkbI
hannah
264
Afwezig
He wore a smile like a loaded gun.

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenhowl
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 13:22

Na even nagedacht te hebben trek ik Brokenpaw toch terug. Hij moet een eigen reputatie opbouwen en niet 'de apprentice van..' zijn. En ik denk ook niet dat hij het lang zal overleven met zijn grote mond daar ~
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 11:30

Naam kat: Applepaw
Bekendste account: Graystripe
Clan: Windclan
Karakter kat: Applepaw was vroeger altijd een grote opschepper geweest, en had vaak wel zin in pret maken. Maar toen ze apprentice werd veranderde heel haar karakter, en werd ze iets duisterder. Ze was weggelopen van het kamp, en heeft een lange tijd doorgebracht in het Windclan territorium. Aangezien ze dacht dat heel de Windclan haar haatte, en dat ze een monster was. Nu heeft ze besloten haar fouten weer recht te zetten, en dus het met iedereen weer goed te maken.
Motivatie: Well, ze is bijna warrior en het leek me leuk dat ze een ervaring had die haar het hele leven zou bijblijven. I want to torture her. ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..   [Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me.. - Pagina 2 Icon_minitime

[Apprentices] Loyalty... Loyalty... Loyalty... Only to me..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: