Hmm, you're nice. [Nightpaw]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pandapaw
Member
Hmm, you're nice. [Nightpaw] DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Pandapaw
BerichtOnderwerp: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 17:10

De zwart witte poes liep door het moerassige gebied van het ShadowClan territorium. Ze verveelde zich, ze had geen zin om te jagen, en ze kon niet trainen omdat ze geen mentor meer had. Ze wilde iets doen, iets wat ze niet elke dag deed, zoals jagen. Pandapaw keek omhoog, naar de toppen van de bomen. Ze rende naar één van de bomen toe. Ze zette haar nagels in de boom, en klom zo de boom in. Af en toe gleed ze wat naar beneden, maar uiteindelijk kwam ze aan bij een hoge tak, en ging daarop staan. Vanaf deze tak klom ze naar de tak erboven, en zo ging ze even door tot ze op een erg hoge tak zat. Vanaf hier keek ze naar beneden, of er anderen katten langs kwamen.

-Sorry dat de post zo kort is

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw,
Member

55
Actief

CAT'S PROFILE
Nightpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 22:10

Nightpaw was vandaag vrij van haar training, ze lag nog te slapen in haar nestje wat ze gister verschoon had na de training. Heel langzaam opende ze haar ogen en keek versuft de rond. Er was niemand meer te zien, snel Sprong ze op en rekten ze zicht eens goed uit. In haar maag was een raar geknor te horen, en besloot maar om eens te gaan jagen hoewel ze dat nog niet geleerd had. Met grote passen liep ze trots naar het uit einden van haar hol. De lucht zag er anders uit, en het gekke witten laagje was verdwenen. Snel wasten ze zich en renden het kamp uit maar niet ver weg, want ze wist niet waar ze was en hoe ze zicht ooit een weg terug zou moeten bedenken. Ineens horden ze in de verten iets in de boom, ze spitste haar oortjes naar voren en deed haar kop in de lucht om de lucht te proeven. Het was een ander leerling, want ze rook het zelfde al haar. Nightpaw drukten haar tegen de grond aan en sloop heel langzaam de richting in van de grote boom. Toen ze naar boven vanachter een bosje in de boom keek zag ze, Pandapaw hoog in de boom zitten. Van spanning gingen de haren van Nightpaw richt op staan, en kwam ze te voorschijn uit het bosje achter de boom. '' Haai, wat ben jij hoog zeg ik word al gek als ik hier naar je kijk'' miauwde ze moeizaam naar boven.

Pandapaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Pandapaw
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:39

Een zwart witte apprentice kwam uit de bosjes, die ze herkende als Nightpaw '' Haai, wat ben jij hoog zeg ik word al gek als ik hier naar je kijk'' hoorde ze haar zeggen. "Vanaf hier lijkt het minder hoog hoor." antwoordde ze. Pandapaw sprong een tak naar beneden, die er niet erg stevig uitzag. Ze wou nog wat takken lager springen, om uiteindelijk op de grond te staan bij Nightpaw, maar de tak waar ze op stond begon te kraken. Ze wou nog een tak lager springen, maar de tak viel uit de boom, en zij ook. Met een harde klap viel ze op de grond, maar probeerde gelijk weer op te staan. Haar poot deed alleen wat pijn, waardoor ze wat hinkte, maar dat zou vanzelf wel weer overgaan. Hinkend liep ze naar Nightpaw. "Het gaat wel hoor." zei ze tegen de poes, aangezien ze verwacht had dat ze daar naar zou vragen.

Nightpaw,
Member

55
Actief

CAT'S PROFILE
Nightpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:48

"Vanaf hier lijkt het minder hoog hoor." Zei Pandapaw. ''Haha vast dacht Nightpaw in haar hooft, dadelijk gebeurt er nog wat zonder dat je het door hebt'' zei ze en keek de boom snel aan van boven naar onder. Voor ze de zin helemaal had kunnen zeggen begon de zwarte witten poes al van de takken naar benden te springen, opeens brak de tak onder haar pootjes ze proberen de tak nog te nemen die vlak bij haar was maar helaas. Nightpaw reageerden geschokt op de gevallen pandapaw en renden naar de plaats waar de poes zicht voort probeerden te brengen. "Het gaat wel hoor." zei pandapaw Ze zag dat ze haar pootje omhoog deed en er proberen mee te lopen maar het niet volt ging. '' Uhm, je maken een behoorlijke smak, heb je verder negens bij dan je poot?'' vroeg nightpaw die haar haren proberen te laten liggen. Misschien is het toch beter om je poot te laten zien aan de Medicine cat. Of denk je dat het wel over gaat?'' vroeg ze. Nightpaw had gedacht aan haar eerste konijn te vangen, maar dat moest toch maar even wachten besloot ze.
Pandapaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Pandapaw
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 17:36

'' Uhm, je maken een behoorlijke smak, heb je verder negens bij dan je poot?'' vroeg Nightpaw aan haar. Ze schudde haar kop. Ze zette met haar poot, die nog steeds wel pijn deed, een klein stapje naar achter, om Nightpaw te laten denken dat het wel goed was. Ze wou niet zielig lijken of zo, daar hield ze gewoon niet van. ''Misschien is het toch beter om je poot te laten zien aan de Medicine cat. Of denk je dat het wel over gaat?'' Ze knikte. "Het gaat wel over, en als het morgen nog pijn doet ga ik wel naar de medicine cat." Ze glimlachte, om te verbergen dat haar poot pijn deed. Ze zal nooit meer in een boom klimmen, dat was zeker, misschien kon ze toch beter gaan jagen als ze zich verveelde, ook al had ze daar geen zin in net als vandaag.
Nightpaw,
Member

55
Actief

CAT'S PROFILE
Nightpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 14:12

"Het gaat wel over, en als het morgen nog pijn doet ga ik wel naar de medicine cat." zei ze met een glimlach. Ze keek haar even na denken aan, zou ze zicht nu groot houden of was dit echt. ze deed haar net een beetje omlaag en stond Pandapaw raar aan te kijken. '' Ook ik geloof je'' snorden ze naar haar. '' Ik had graag even langs Smokebreath gegaan'' zei ze lachten en met haar schouwder gaf ze een vriendelijk tikje. '' Is bomen klimmen niet meer iets voor de ThunderClan'' miauwden ze. Ze stond Pandapaw aan te kijken en probeerden haar lag te verbergen, maar ze kon het niet en brulden het uit van het lagen. Toen ze klaar was keek ze om haar heen, en Snoof diep in. '' Ik heb al veel geleerd op training'' sprak ze trotst tegen haar. '' heb jij een mentor'' vroeg ze en ze keek haar aan met vragen de ogen.
sorry dat het zo lang duurde, ik heb niet veel tijd en weinig inspratie met Nightpaw ineens.
Pandapaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Pandapaw
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 13:36

'' Ook ik geloof je'' Pandapaw was opgelucht, maar liet dit niet van buiten zien. Ze was blij dat Nightpaw haar geloofde, ook al loog ze. '' Ik had graag even langs Smokebreath gegaan'' Nightpaw lachte, en gaf een vriendelijk tikje met haar schouder. '' Is bomen klimmen niet meer iets voor de ThunderClan'' Pandapaw keek Nightpaw aan. "Je hebt gelijk, maar ik verveelde me." Nightpaw begon hard te lachen, en zelf kon Pandapaw zich ook niet meer inhouden, en begon ook te lachen. Toen Nightpaw stopte met lachen, stopte zij automatisch ook met lachen. '' Ik heb al veel geleerd op training'' zei Nightpaw trots tegen haar, en voor Pandapaw verder nog iets kon zeggen, ging Nightpaw al verder. '' heb jij een mentor'' Pandapaw keek even in haar vragende ogen, en schudde haar hoofd.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hmm, you're nice. [Nightpaw]   Hmm, you're nice. [Nightpaw] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: