|
|
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 21:03 | |
| Ik zou Drizzlekit wel willen overnemen, omdat Beautysoul hoog staat bij mij, een goede band heb met Bo en omdat ik te laat was met een aanmelding voor de kittens van Odd&Beauty. |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 21:10 | |
| ;Beautysoul aka Bo hier again xD; Voor de part van Viktor en mij is het goed ;3 *zegt het alvast.* |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 21:14 | |
| I know Bo ;] Maar ik twijfel nog over Drizzle snappie x'D |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 21:16 | |
| Ja maar omdat Lyan ook intresse heeft in Drizzle, ik bedoel dat we haar ook goedkeuren, dat je dat weet ;3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 21:16 | |
| Oh oke, ik wacht nog even af goed? :3 |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true wo 30 jan 2013 - 22:36 | |
| Hmmmm, ondanks dat ik het uiterlijk van Dreamwrpaw niet mag veranderen ben ik toch wel een beetje geïnteresseerd. Mag ik trouwens wel het setje veranderen maar dat ik wel het zelfde plaatje gebruik? Ik hoop alleen dat ik haar actief kan houden. Edit=ik wil haar Heb je het volledige plaatje nog? En mag ik het setje wel veranderen? [nog een keer edit=Stiekem had ik al een setje gemaakt: https://2img.net/r/ihimizer/img854/9935/1ava.pnghttps://2img.net/r/ihimizer/img89/966/1os.pngIk hoop dat dit plaatje dan wel goed is? Ik hoop trouwens echt dat ik haar krijg, ik heb plotseling veel inspiratie met haar ]
Laatst aangepast door Batkit* op do 31 jan 2013 - 16:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 8:54 | |
| Vp maak ik thuis, ben nu op school |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 16:30 | |
| - Blizzardpaw (karakter staat er ook in):
Een kleine, bruine schaduw vloog door het bos. Het hijgde verschrikkelijk, en kleine zweetdruppeltjes vielen van zijn dikke pels af. Gefrustreerd keek hij om, maar vervolgde zijn pad weer toen de reusachtige gestalte achter hem stond. Hij begon steeds meer uit te putten, na die lange weg die hij met zijn korte pootjes had afgelegd. Toen hij net besefte dat hij het niet zou halen, zonken de tanden van het grote roofdier dat zojuist nog achter hem aan had gerend, met groene ogen zo furieus dat ze brandden. Het roofdier beet harder, en nog een keer liet het bruine dier een hoge kreet horen voor dat zijn schedel werd vermorzeld, en zijn twinkelde ogen doofden uit, tot ze compleet dof waren. Tevreden liet Blizzardpaw de muis vallen, en keek spottend op naar de hemel, rood van Sunrise. 'Moet ik jullie nu bedanken, StarClan? Geef eerst dan mijn zusje terug!' Hij keek met woedend vlammende ogen op naar de rode hemel, en schreeuwde woedend naar hen. 'Jullie stomme Fox-dungs! Jullie denken ook alleen aan jezelf! Geef haar gewoon TERUG!!!' Hij pakte zijn muis op, en sjokte naar zijn Clan. Hij was blij dat er katten waren die hem tenminste begrepen, en die tenminste nog lééfden. Toen hij het kamp binnen kwam, keek hij warm om zich heen. Zijn moeder was hier tenminste nog. Waarom waren zijn vader en zusje nou van de WindClan... Nadat de WindClan had ontdekt dat de kittens van hun vader in de ShadowClan zaten, kwamen ze met een Patrol hun deel opeisen. ShadowClan gaf gemeen genoeg, omdat dat gewoon in de genen van hun zit, de zwakste aan hun mee: zijn bloedeigen zusje. Ze zouden apart van elkaar worden opgevoed, en ze zouden elkaar alleen mogen spreken bij Gatherings of als ze elkaar tegenkwamen bij de Bordors. Blizzardpaw keek woedend weg, maar de herinneringen bleven hem overspoelen. Hij kneep zijn ogen dicht, en plots was hij alleen in zijn eigen zwarte ruimte die verscheen als hij zijn ogen dichtkneep. Hij liet de herinnering binnenstromen, en beleefde hem opnieuw.
Een kleine kitten liep met hangende staart van bedroefdheid door het kamp van de ShadowClan. Zijn blauwe kittenoogjes keken op toen er een grote schaduw over hem heen werd geworpen, en hij keek in het gezicht van een vriendelijke Warrior. "Blizzardkit, breng dit maar naar de Elders, misschien krijg je wel een verhaal van ze als kado" zei de Warrior vriendelijk, en hij kreeg een waterrat voor zijn neus. Hij zuchtte en probeerde een beetje blij te kijken. 'Bedankt' zei hij en sleepte de waterrat met moeite naar de Elders Den. Plots glipte de staart uit zijn bek, en hij vloog achter over. Hij kwam tegen iets harigs aan, en een siddering ging door het lijf heen waar hij zojuist tegenaan was gevallen. "Kan een arme oude Elder niet eens even een dutje doen?" zeurde een krakende stem. Blizzardkit schoot overeind, en zag dat hij tegen een oude kat was gevallen. Ze keek verstoord, en het grijze katertje schoof de waterrat naar voren. Een andere Elder stond op en keek blij, en kraakte: "Voor ons? Dat is heel aardig, kleintje. Wil je anders een verhaal horen?" Het grijze katje sprong op en riep: 'Heel graag!' De Elder glimlachte en zei: "Heb jij wel eens van StarClan gehoord?" Verbaasd keken de blauwe oogjes op, en hij antwoordde: 'Nee mevrouw' Ze haalde diep adem en begon aan het lange verhaal: "StarClan zijn de dode katten. 's Nachts kun je ze aan de hemel zien, ik neem aan dat je Silverpelt al wel kent. Ze waken altijd over je, en regelen alles wat er in het bos gebeurd, en..." Blizzardkit's ogen schoten open, en hij stond woest op. Ze regelden alles in het bos. Alles in het bos. Álles. Dat betekende... Ze hadden besloten zijn zusje weg te kapen bij hem. Hij stond met wijd opengesperde ogen op, en zijn vacht stond recht overeind. De Elder stopte met haar verhaal een vroeg: "Is er iets, kleintje?" Woedend keek de kit op, en snauwde: 'Alles is mis! Mijn zusje is weg! Dát was in het bos! StarClan heeft mijn zusje afgepakt! Ik háát de StarClan!' Hij negeerde de geschokte blikken van de Elders, en rende met tranen in zijn kleine oogjes naar de Nursery...
"Hey, Blizzardpaw" Hij keek verdwaasd op. Daar stond Volepaw, een Apprentice. 'Kom je mee op de Dawn Patrol?' Blizzardpaw schudde zijn kop en zei: 'Eh, ja natuurlijk kom ik. Haast je niet, ik ben eh, nog niet klaar' Nerveus keek zijn blik rond. Volepaw trok een wenkbrauw op en vroeg: 'Eh, Blizzard, gaat alles wel goed met jou?' De grijze kater keek op en zei: 'Ja hoor. Alles goed' Voordat Volepaw iets anders kon zeggen, was Blizzard al naar de Fresh-Killed pile gerend.
Words; 812
|
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 16:48 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 16:50 | |
| @Tanya, Paradisekit is al weg ;] |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 17:13 | |
| @Daan had je mijn post gelezen :3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 17:14 | |
| @snatcher, ja sorry. Als zondag, 20:00 niemand zich voor 'm heeft gemeld, is ie voor jou, anders ga ik kiezen tussen degene die zich hebben aangemeld. |
|
| |
31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 7 MOONS! THAT'S A CUWL AGE IS'NT IT?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 18:49 | |
| Meehhh ;-; ik vond Paradise het einde xD |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan =D 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 18:50 | |
| |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 18:52 | |
| Ik denk dat de post morgen komt, ik moet nu huiswerk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 18:59 | |
| @Melissa, ik wacht wel ;] |
|
| |
31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 7 MOONS! THAT'S A CUWL AGE IS'NT IT?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 19:02 | |
| Coppersong staat me eigenlijk ook wel aan.. =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 19:03 | |
| Gehe x'D
Voorbeeldpostje miss? =D |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 19:07 | |
| Daan, waarom heb je allemaal zo leuke accounts?! Ik meld me aan voor Mockingpaw, ik kan het niet laten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true do 31 jan 2013 - 19:08 | |
| @Viktor, je mag 'm hebben, mits je actief word op Whisperkit >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: {AG} It's the true | |
| |
|
| |